Rate this post

شرکت جونیپر Juniper در سال ۱۹۹۶ در ایالات متحده در زمینه تامین تجهیزات اولیه شبکه ها کامپیوتری توسط آقای پرادیپ سیندهو Pradeep Sindhu بر پایه Internet Protocol و باتوجه به ارائه خدمات و تجهیزات مرتبط بنا نهاده شد.
این شرکت در سال ۱۹۹۹ در دسته شرکت های معرفی شده در بورس جای گرفت و باتوجه به رشد و گستردگی ارائه محصولات و خدمات توانست به عنوان یکی از شرکت های شاخص و زود بازده در بورس با گردش های مالی بالا معرفی شود. و در ادامه روند رو به رشد و با تملک و خرید امتیاز شرکت Net Screen که از شرکت های پیشرو در زمینه شبکه و امنیت بود . توانست فعالیت بزرگی به جهت رشد و گسترش فعالیت در زمینه فناوری اطلاعات داشته باشد.
محصولات اصلی شرکت جونیپر شامل سری محصولات روترهای E Series ,M- Series ,MX- Series و S- Series دسته بندی شده و خانواده محصولات امنیتی این شرکت نیز شامل محصولات سری SRX,SSG و سری جدید MAG می شوند.
سیستم عامل منحصر بفرد محصولات شرکت جونیپر که با نام JunOS شناخته می شود . به عنوان یکی از نقاط قوت این شرکت در اغلب محصولات این شرکت شناخته می شود.
شرکت جونیپر Juniper با ارائه محصولات و خدمات ویژه در زمینه بهینه سازی و امنیت شبکه باعث افزایش بهره وری و کاهش مشکلات ناشی از حفره ها و ضعف های امنیتی شده است.
در حال حاضر شرکت Juniper با داشتن شبکه گسترده نمایندگی در سر تا سر دنیا توانسته محصولات و خدمات خود را به ۴۰ شرکت همکار و سرویس دهنده معتبر اینترنتی عرضه کرده و در این راستا با بیش از ۹۴۰۰ کارشناس و کارمند حرکت رو به رشد خود ادامه دهد.

منبع

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟