آشنایی با سرور های رکمونت ، تاور و تیغه ای HP

New server racks in the Hewlett Packard Enterprise Executive Briefing Center feature the new branding. CREDIT: Hewlett Packard Enterprise


Rate this post

راهنمای آشنایی با:

HPE ProLiant rack and

       Tower servers

امنترین سرورهای استاندارد صنعتی جهان سرور  حسابداری اچ پی

HPE ProLiant rack and tower servers

تجربه ی یک محاسبه ی ساده سازی شده از Hybrid IT(تکنولوژی اطلاعات چند گانه)

سرور های مطمئن که برای امروز و اینده طراحی شده اند[1] فروش سرور HP , فروش سرور اچ پي , قيمت سرور HP , hp فروش سرور , نمايندگي سرور قيمت سرور hp dl380 g9 ,نمايندگي سرور hp,مشخصات سرور hp,قيمت سرور hp dl380 g10 , قطعات سرور hp,فروش آنلاين سرور hp,فروش سرور hp دست دوم, آموزش سرورهاي hp,قيمت کامپيوتر سرور,خريد سرورHP,ليست قيمت سرور HP,نمايندگي سرورHP,

ما در عصر اختلال دیجیتالی جایی که دسترسی و سازگاری اطلاعات در حجم بزرگ موجود است و تکنولوژی های بومی شرکتهای بزرگ را دگرگون ساخته و درورود تجارتشان در راههای مهیج یاری میکنند.و در قلب این تکنولوژی ها اطلاعات و کاربردهایی را داراست که در تکنولوژی اطلاعات به دست می اید ودر مرکز نواوری تجارت قرار گرفته است.

IT نیازمند اداره ی سرعت تجارت حال حاضر است تابتواند به عنوان  یک  شتابده نده  برای ایده ها محصولات و سرویس های جدید عمل کند. برای موفقیت IT در اندازه گیری سرعت زمان یک ساختار IT چندگانه برای دریافت صحیح از اختلاط درست ساختارها و سرویس ها برای پیشرفت و گسترش کاربرد پایه ای و درک و برداشت و اتخاذ تصمیم از روی اطلاعات موجود نیاز است.

تصمیم گیرنده ی IT کسی است که توانایی اختلاط صحیح IT چند گانه در سراسر محوطه ی اختصاصی و توده ی محیطی را به خوبی توده ی میزبان بتواند تعریف کند . تجربه ی یک محاسبه ی جدید نیازمند کسب اقتصاد توده و چابکی همراه با امنیت بالا بر یک ساختار مدرن است امنیت برای محافظت از دارایی های دیجیتالی و کنترل هزینه ها در پرداخت برای چیزی که تنها از ان استفاده خواهید کرد .


مرکز فروش سرور های حسابداری ایران

[1] بر اساس آزمایش نفوذ امنیت سایبری اداره ی مستحکم بیرونیاز یک دامنه ازمحصول سرورهای مختلف تا  دامنه ای از تولید کنندگان در می 2017


فهرست مطالب

1.تجربه ی یک محاسبه ی جدید با IT چند گانه ی ساده      

2.انتخاب HPE ProLiant rack  وسرورهای tower چرا؟

4.نمونه کار تکنولوژی HPE Gen10

  1. سرور rack یا tower خود را انتخاب کنید
  2. تازه های سرورها
  3. سرور های کار امد تطبیق پذیر
  4. افزایش مقیاس سرورها
  5. افزایش عملکرد و مزایای اضافی با گزینه های سرور HPE
  6. سرورHPE و نرم افزار مدیریت ساختار
  7. روش های ذخیره ی HPE برای سرورهای HPE Proliant
  8. سرویس های یکپارچگی(انتگرالگیری)

19.مجوزها و ویژگیها

19.زیر نویس HPE

20.سرور های مشابه سرور HPE


یک روش محاسبه ی کامل

HPE Rack   وگزینه های شالوده ی قوی برای محوطه ی حداکثری و مدرن IT   انتخاب کنید

  Hewiett Packard Enterprise ارزش واقعی را در مسائل ارائه  می  دهد  با:

  • قفسه هایی با ارتفاع پهنا و عمق های مختلف
  • واحد های توزیع قدرت (PDUs)با دامنه ی پایه تا سازمان یافته
  • اندازه های مختلف از منابع ذخیره ی اضطراری
  • روش های ماشینی مجازی Kernel-based ودیگر تجهیزات جانبی قفسه ها

مهارت:راه بهتر برای دست یابی به نتایج تجارت با یک ساختار نرم افزار تعریف شده که از اتوماسیون هوشمند در زمان کاهش کارایی بالا در عملیات پیچیده استفاده می کند ودر ابزارهای سنتی با افزایش سرعت با استفاده ازنسل جدیدی از ابزارها بهره می برد.

امنیت:راه بهتر برای محافظت از تجارت و اطلاعات با یک ساختار که به صورت امن از زمان شروع به کار طراحی شده.

کنترل اقتصادی: راه بهتر برای مصرف IT که به شما برای پرداخت هزینه ی چیزی که تنها ان برای شما کاربرد دارد اجازه می دهد.وارتقا در تقاضا بیش از حد نیاز یا هزینه های ارتقای گسترش صحیح

 


Why choose HPE ProLiant rack and tower servers?

چرا انتخاب سرورهای HPE Proliant rack  و tower

HPE برای نواوری , کیفیت وتجربه ی مشتری عالی  اماده سازی شده.رویکرد ما در تعالی نوآوری ها وکیفیت از چرخه ی زندگی محصولات از رویکرد حق با مشتری است تا طراحی , تا انتخاب ابزارها کیفیت و مدیریت تا محصول در حد کلاس جهانی ما و ازمایش دقیق محصول تا سرویس های پشتیبانی جهانی ما وشبکه ای از شرکا  کاملا نمایان است.بیش از یک میلیون مشتری در بیش از بیست و پنج سال تجارت درسرورهای HPE Proliant   و ساخت HPE#I1  درامد کل سرور در سراسر جهان با 21سال اولین بودن درفروش را داراست.

با سرورهای HPE ProLiant rack  و towerشما مهارت و امنیت و کنترل هزینه ها رابر اساس ساختار چندگانه ی  IT قادر خواهید بود.

سرورهای HPE ProLiant rack  و towerدر این گروه ها در دسترس هستند:

  • HPE ProLiant اسان در اتصال
  • HPE ProLiant میکرو سرور
  • HPE ProLiant ML
  • HPE ProLiant DL

در طول زمان طراحی همه ی این گروه ها برای اداره ی چندین نوع بار کاری هر گروه برای موارد خاص مصرف بهینه سازی شده اند .


 فروش سرور HP , فروش سرور اچ پي , قيمت سرور HP , hp فروش سرور , نمايندگي سرور قيمت سرور hp dl380 g9 ,نمايندگي سرور hp,مشخصات سرور hp,قيمت سرور hp dl380 g10 , قطعات سرور hp,فروش آنلاين سرور hp,فروش سرور hp دست دوم, آموزش سرورهاي hp,قيمت کامپيوتر سرور,خريد سرورHP,ليست قيمت سرور HP,نمايندگي سرورHP,

HPE ProLiant اسان در اتصال

کاهش TCO  با یک روش مدیریتی برای سایت های خرده فروشی ودفتر کار کنترل از راه دور

کاهش نیاز به گسترش کارکنان تمام وقت در سایت بدون کاهش در کیفیت کارها.سرورهای چنگانه ی مدیریتی HPE Proliant اسان در اتصال به صورت سرویس های مدیریت کنترل از راه دوررا از بین بهترین های Hewlett Packard Enterprise در شبکه ی ارائه دهنده ی سریس عرضه شده است. و با تعهد پرداخت ماهیانه یا سالیانه در طی یک , سه یا پنج سال تحویل داده می شود. که با مهندسی اختصاصی و تیم عملیاتی و شبکه ی تست دقیق جاسازی کاملا امن ویکپارچه سازی مجموعه  وارائه ی روشهای کاملا امن برای پزیرش سیستم های عامل Windows , Linux  و SaaS  پشتیبانی میشود.

میکرو سررورهای HPE Proliant

ایده ال برای تجارت های بسیار کوچک و کوچک

میکرو سرورهای HPE Proliant  فشرده کامل و خوش استیل برای یک تجارت کوچک بهترین راه حل است.با یک نمایش درست که به آسانی سرویس و استفاده می شود. میکرو سرور به شما در پیشبرد افزایش بهره وری و کارایی کمک می کند.و بهتر از همه اینکه شما دیگر به یک اتاق سرور برای داشتن سرور نیاز نخواهید داشت.

HPE ProLiant MicroServer Gen10 4K مدیا را با دودرگاه صفحه نمایش و دریافت پیش از لود با Clear OSپشتیبانی می کند.و با سیستم های عامل وبرنامه های کاربردی درستی مثل SOHOبه راحتی کار می کند.

میکرو سرورهای HPE Proliant مزایای زیر را ارائه میدهد:

  • اسان در نصب و سرویس
  • طراحی زیبا و قابلیت جابه جایی به هر جا

سرورهای HPE ProLiant Gen9 tower

انتخاب ایده ال برای شعب دافاتر کار یا دفتر کار از راه دور و تجارت های در حال رشد

گروه سرور های ML  میزان ارزش کسب وکار کارامد را به سادگی دریافت میکند.ابداعات محاسباتی منتهی به حالت صنعتی درنمونه ی جدید HPE ProLiant Gen9 tower شامل مدیریت تسهیل شده وقوی ابزارها در راستای یک پیکربندی با ثبات که پذیرنده ی کنترل از راه دور اسان وبهبود بهره وری انرژی برای کاهش هزینه ی مالکیتی شما (TCO)است را داراست.پیکر بندی ساده و درعین حال مجموعه ی مدیریتی جامع و منتهی کننده به پشتیبانی صنعتی نمونه ی HPE ProLiant Gen9 tower کسب و کار موفق تر و کمک به افزایش بهره وری  کارکنان IT  تسریع دریافت سرویس از دیگر ویژگی های دریافتی از این سرور میباشد.افزون بر این کامل بودن , گزینه های تامین مالی برای TOWER با اندازه ی درست ,  یک سرویس , و یک کانال شبکه برای افزایش قابل ملاحظه ی سرعت در عملیات IT و قادر سازی IT برای پاسخ گویی سریعتر به نیاز های کسب و کار را ارائه میدهد.

مزایای HPE ProLiant Gen9 tower:
  • ساده سازی با اسانی استفاده از ابزارها , فرایندها و کمک به سرور در مدیریت تداوم کار سخت افزلر
  • بهره وری مورد نیاز مدیران دفتر برای کمک به پیشرفت تولیدات کارکنان
  • توان مالی برای افزایش مهارت کسب و کار و کمک به کسب و حفظ مشتری

سرورهای HPE ProLiant Gen10 and Gen9 rack

سرورهای امن و تطبیق پذیر و بهینه سازی شده در کارایی , توسعه و مدیریت پذیری

گروه سرور های DL اعطاف پذیر ترین و قابل اعتمادترین سرورها با عملکردی بهینه سازی شده تا کنون هستند.

HPE تولیدات خود را در جهت ارائه ی ابداعات محاسباتی منتهی به حالت صنعتی را ادامه میدهدنمونه جدید  مدل

HPE ProLiant Gen10 rack با انتخاب های انعطاف پذیر و طراحی تطبیق پذیر در راستای پیشرفت بهره وری انرژی در نهایت کاهش (TCO) شما .یکپارچه شده به سادگی و درعین حال مجموعه ی مدیریتی جامع و منتهی کننده به پشتیبانی صنعتی نمونه ی HPE ProLiant Gen10 rack اعتماد سرعت و روش ساختاری امنتر به افزایش بهره وری کارکنان کمک میکند و ارائه ی سرویس دهی را شتاب می بخشد.بعلاوه  نمونه ی  RACK  عملکرد بهینه در برنامه های چندگانه کاربردی برای افزایش قابل ملاحظه ی سرعت در عملکرد و توانمند سازی IT در پاسخگویی نیازهای کسب و کار در هر اندازه و هر سرعتی را دارا میباشد.

مزایای HPE ProLiant Gen10 rack :

  • افزایش بهره وری تا 71% وافزایش 27% در پوسته با گروه ارتقا پذیر پروسسور Intel Xean
  • عملکرد ایستگاههای بازرسی تا 27 بار سریعتر و قابلیت قابل ملاحظه ی سریعتر در عملکرد کسب و کار
  • 66% پهنای باند حافظه ی بزرگتر با کاربرد حافظه ی متمرکز

نمونه ی HPE ProLiant Gen9 rack محاسبات صحیح را برای کاربرد درست در اقتصاد موثر در هر زمان ارائه میدهد. انها برای موفقیت و عملکرد بهتر در کسب و کار در هر اندازه ای و در هر بار کاری و هر محیطی ساخته شده اند.

  • ظرفیت محاسباتی 4 برابر بیشتر با کاهش مجموع هزینه ها ی مالکیتی (TCO) و حداکثر قابلیت های مرکز اطلاعات با کمترین هزینه ی سرویس
  • ارائه ی سرویس 66 بار سریعتر با اتوماسیون ساده صرفه جویی در زمان مدیریت و کاهش اشتباهات مراحل دستی
  • بهینه سازی کاربردی 4 بار سریعتر برای دگر گونی در رشد درامد کسب و کار تفاوت ها و اشتراکات

اندازه گیری Intel  با افزایش کارایی تا 71% . میانگین بهره وری نسل پیشین E5v4 بر اساس کلید صنعتی استاندارد

محاسبه ی معیارمقایسه ی دوسوکیت Intel Xeon Platinum 8180 با گروه پروسسورهای E5-2699 v4.هرتفاوتی در طراحی سخت افزاریا نرم افزاری یا یکپارچه سازی ممکن است بر بهره وری واقعی تاثیر داشته باشد.MAY2017

معیار توان عملیاتی TPC-C با نقطه ی مقابله ی( ( trans/secزمان را به نقطه ی مقابل و بازگردانی مخزن  docker  در حال عمل MYSQL . مقایسه ی حافظه ی پایدارvS SSD . . NOWEMBER 2016. حافظه ی پایدار در دسترس 2H2017.

        GEN10 VS GEN 9  :      درصد مقایسه ی

Gen10 = 12 کانال  x 2666 دامنه ی اطلاعات  x 8 bytes

= 256 GB/sec. Gen9 = 8 کانال x 2400 x

8 bytes = 154 GB/Sec. 256/154 = 1.66 or

Gen10 is 66% عرض باند بیشتر , July 2017

بر اساس محاسبات داخلی  HPE  سرور HPE ProLiant XL220a چهار برابر بهتر در کارایی دلار به وات زمانی که با

Dell Blade M620 مقایسه میشودبا تنها یک عملکرد هر یک از سرورها.

بر اساس نتایج حاصل از مشتریان ناشناس .زمان لازم برای ساخت وارسال ساختارها برای 12 مرکز تلفنی از 66 روز به یک روز کاهش یافته است.گزارش  IDC حمایت مالی با  HP  حالا(now Hewlett Packard Enterprise).دستیابی به تحول سازمانی با روش های ساختاری همگرا HP  برای  SDDC   January 2014, IDC #246385.

عملکرد انجام  HPE SmartCache با کنترل کننده ی معادل در یک محیط کنترل شده.انرژی ذخیره ی هوشمند

Houston, Texas در 18 May 2014 در صفحه ی داخلی SmartCache wiki قرار گرفته است.

دستیابی به اطلاعات عمیق تر در گزارش فنی :

Technologies in HPE ProLiant Gen9

2-socket rack and tower servers

  • اطلاعات بیشتر: ساختار IT چندگانه به کسب و کار برای هدایت در جهت دگرگونی و پیشرفت کمک میکند.
  • اطلاعات بیشتر: HPE قفل امن سرور
  • ادرس اشتباه را درست پیدا کنید زمانیکه IPMI در سرورهای HPE Proliant فعال است.
  • Ponemon 2016 جریمه ی گزارش جرایم سایبری

تکنولوژی نمونه کار  HPE Gen10

ویژگی سرورهای HPE ProLiant الهام بخش کاربر در کشف ساخت IT  ساده ترشامل:

 

     مهارت
  • کارایی بهینه با تنظیم سیستم هوشمند (IST)  که شامل کاهش صوت تقویت هسته و مطابقت با کار میباشد.
  • گروه ارتقا پذیر پروسسور Intel Xeon تعداد هسته بیشتر و بازدهی بالاتر
  • افزایش کارایی سرور با حافظه ی هوشمند HPE درسرعت 2666MT/s  و تحمل سریع خطا
  • سریعترین حافظه ی دایمی جهان در مقیاس چندین ترابایت
  • چرخه زنگی سرور بر اساس سرور HPE به سادگی انتخاب و ارسال و مدیریت و حفاظت میشود با یک نگاه اجمالی به 1 HPEilo  وبسته ی تقویت کننده ی   ilo

 

        امنیت
  • محافظت از حملات با کمک ریشه ی سیلیکونی
  • شناسایی کد خطرناک و یا بد افزار با تایید سیستم عامل زمان اجرا
  • بازسازی سیستم عامل به اخرین ویرایش شناخته شده ی خوب موجود یا تنظیمات کارخانه با بازسازی کاملا امن
  • افزایش قابلیت امنیت با با ویرایش امنیتی اعلای پیشرفته ی Ilo5
  • گزینه های سخت افزاری امنیتی شامل Trusted Platform Module (TPM), , بسته ی تشخیص نفوذ شاسی و NICs  امن

سرور حسابداری اچ پی

             کنترل هزینه ها
  • حالتهای پرداخت انعطاف پذیر که با نتایج کسب و کار هم راستا نیستند اما میتوانند بر اساس تقاضای غیر پیش بینی شده ی مشتری باشد.

 

راهنمای تحول

  • گروه Gen10 محاسبه در اندازه ی مناسب را کلیه کاربردهای متفاوت شما توصیه میکند به نحوی که ما محاسبه ی درخور برای انعطاف پذیری بیشتر و انتخاب هایی مانند HPE انعطاف پذیر OM  و  HPE  انعطاف پذیر هوشمند و HPE  حافظه ی هوشمند و  NVMe  حافظه ی دائم و انتخاب های بسیار دیگر را به شما توصیه میکنیم.

سرور حسابداری اچ پی

بعد از چندین نسل گذشته از  RACK  و  TOWER ما اکنون بهترین نمونه را برای پاسخگویی به مشتریان خود توصیه میکنیم .جدول زیر تحول سرورهای نسل های گذشته را به سرورهای  GEN 10  نشان میدهد:

سرور حسابداری اچ پی


 

 فروش سرور HP , فروش سرور اچ پي , قيمت سرور HP , hp فروش سرور , نمايندگي سرور قيمت سرور hp dl380 g9 ,نمايندگي سرور hp,مشخصات سرور hp,قيمت سرور hp dl380 g10 , قطعات سرور hp,فروش آنلاين سرور hp,فروش سرور hp دست دوم, آموزش سرورهاي hp,قيمت کامپيوتر سرور,خريد سرورHP,ليست قيمت سرور HP,نمايندگي سرورHP,

ابزارهای اندازه گیری HPE Proliant  در :

HPE server TCO calculator

برای دستیابی به اطلاعات اضافی در مورد مرجع مرجع شامل پیکربندی محاسبه, اندازه گیری , BMO و جزییات استقراربه ادرس زیر مراجعه نمایید:   info/ra.  hpe.com /

 

 

سرور  RACK  یا  TOWER  خود را انتخاب کنید

سرورهای HPE ProLiant rack and towerدر گستره ی وسیعی از نیاز های محاسباتی مختلف و عملکرد های متفاوت در دسترس است.جدول زیر به شما در مقایسه ی بین گروههای HPE ProLiant rack and tower کمک میکند . این جدول بر اساس نیازهای سرور سازماندهی شده است .

  • سری های HPE ProLiant 10_ سرورهایی با مقیاس کوچک_ با خرید و ارسال راحت
  • سری های HPE ProLiant 100_سرورهایی با اندازه ی مناسب_ با توازن در کارایی بهره وری ظرفیت وقابلیت مدیریت
  • سری های HPE ProLiant 300_ سرورهایی باعملکرد همه کاره _ صنعتی_رهبری طراحی برای انتخاب های انعطاف پذیر برای کاربری و محاسبه و ذخیره های متفاوت
  • سری های HPE ProLiant 500 _توزین_سرورهای بال_ کارامدی ارتقاپذیر در کسب و کار_کاربردهای بسیار بالا

 

 

تازه های سرور ها

ایا این اولین سرور شما میباشد؟سرور های اصلی HPE ProLiant را ملاحظه کنید.

 

 فروش سرور HP , فروش سرور اچ پي , قيمت سرور HP , hp فروش سرور , نمايندگي سرور قيمت سرور hp dl380 g9 ,نمايندگي سرور hp,مشخصات سرور hp,قيمت سرور hp dl380 g10 , قطعات سرور hp,فروش آنلاين سرور hp,فروش سرور hp دست دوم, آموزش سرورهاي hp,قيمت کامپيوتر سرور,خريد سرورHP,ليست قيمت سرور HP,نمايندگي سرورHP,


برای دستیابی به لیست کامل پشتیبانی ها و جزییات سرورQuickSpecs را در hpe.com/info/qs. ببینید

WX2100 در میکرو سرورGen10 in Q3 2017 در دسترس است

 

 فروش سرور HP , فروش سرور اچ پي , قيمت سرور HP , hp فروش سرور , نمايندگي سرور قيمت سرور hp dl380 g9 ,نمايندگي سرور hp,مشخصات سرور hp,قيمت سرور hp dl380 g10 , قطعات سرور hp,فروش آنلاين سرور hp,فروش سرور hp دست دوم, آموزش سرورهاي hp,قيمت کامپيوتر سرور,خريد سرورHP,ليست قيمت سرور HP,نمايندگي سرورHP,

 


برای دستیابی به لیست کامل پشتیبانی ها و جزییات سرورQuickSpecs را در hpe.com/info/qs. ببینید

          اندازه ی صحیح سرور ها کدام است؟

ایا نیازهای IT شما در حال رشد و افزایش است؟سرور های سری HPE ProLiant 100 را ملاحظه کنید.

 فروش سرور HP , فروش سرور اچ پي , قيمت سرور HP , hp فروش سرور , نمايندگي سرور قيمت سرور hp dl380 g9 ,نمايندگي سرور hp,مشخصات سرور hp,قيمت سرور hp dl380 g10 , قطعات سرور hp,فروش آنلاين سرور hp,فروش سرور hp دست دوم, آموزش سرورهاي hp,قيمت کامپيوتر سرور,خريد سرورHP,ليست قيمت سرور HP,نمايندگي سرورHP,

 


 فروش سرور HP , فروش سرور اچ پي , قيمت سرور HP , hp فروش سرور , نمايندگي سرور قيمت سرور hp dl380 g9 ,نمايندگي سرور hp,مشخصات سرور hp,قيمت سرور hp dl380 g10 , قطعات سرور hp,فروش آنلاين سرور hp,فروش سرور hp دست دوم, آموزش سرورهاي hp,قيمت کامپيوتر سرور,خريد سرورHP,ليست قيمت سرور HP,نمايندگي سرورHP,

برای دستیابی به لیست کامل پشتیبانی ها و جزییات سرورQuickSpecs را در hpe.com/info/qs. ببینید


 سرور های کارامد ه

2H2017

برای دستیابی به لیست کامل پشتیبانی ها و جزییات سرورQuickSpecs را در hpe.com/info/qs. ببینید

مه کاره

ایا نیلزهای کاری شما به صورت سنتی به IT و در کاربردهای متفاوت ادامه دار است؟سری های سرورهای

HPE ProLiant 300 را ملاحظه کنیدمستر اچ پی

Untitled124

برای دستیابی به لیست کامل پشتیبانی ها و جزییات سرورQuickSpecs را در hpe.com/info/qs. ببینید

برای دستیابی به جزییات سایت زیر را ببینید hpe.com/servers/ashrae


 فروش سرور HP , فروش سرور اچ پي , قيمت سرور HP , hp فروش سرور , نمايندگي سرور قيمت سرور hp dl380 g9 ,نمايندگي سرور hp,مشخصات سرور hp,قيمت سرور hp dl380 g10 , قطعات سرور hp,فروش آنلاين سرور hp,فروش سرور hp دست دوم, آموزش سرورهاي hp,قيمت کامپيوتر سرور,خريد سرورHP,ليست قيمت سرور HP,نمايندگي سرورHP,

 فروش سرور HP , فروش سرور اچ پي , قيمت سرور HP , hp فروش سرور , نمايندگي سرور قيمت سرور hp dl380 g9 ,نمايندگي سرور hp,مشخصات سرور hp,قيمت سرور hp dl380 g10 , قطعات سرور hp,فروش آنلاين سرور hp,فروش سرور hp دست دوم, آموزش سرورهاي hp,قيمت کامپيوتر سرور,خريد سرورHP,ليست قيمت سرور HP,نمايندگي سرورHP,

 

برای دستیابی به لیست کامل پشتیبانی ها و جزییات سرورQuickSpecs را در hpe.com/info/qs. ببینید

 


سرورهای ارتقا پذیر

ایا شما به ارتقا سیستم خود نیاز دارید؟ سرورهای سری های HPE ProLiant 500 را ملاحظه کنید.

 

2H2017

برای دستیابی به لیست کامل پشتیبانی ها و جزییات سرورQuickSpecs را در hpe.com/info/qs. ببینید

 


 

با گزینه های سرور بهره وری را افزایش داده بر مزایای ان بیافزایید

در داخل هر سرور HPE  بخش های ساختاری ضروری _همانند  DNA _مثل حافظه ی DDR   , منبع و ادابتورهای شبکه وجود دارد.ما به این بخش گزینه های ثابت ساختمانی سرور HPE  میگوییم که برای برای ارائه ی بالاترین بهره وری در هرکاربردی ,کارایی بااعتماد دایمی وبا هزینه هایی که کسب و کار شما را کم نمیکند طراحی شده است.بدین ترتیب سرورهای  ProLiant Gen10  که با گزینه های سرور HPE پیکربندی شده اند راه حل ایده الی برای هر کاربردی و هر فضای IT  از کوچکترین سایت تا بزرگترین مرکز اطلاعات سازمانی  به شمار میایند.مستر اچ پیمستر اچ پی

گزینه های سرور HPE  با تعداد زیادی از ابزار های مدیریتی برای تسهیل پیکربندی , حفاظت ونصب یکپارچه سازی شده است.شما هزینه ی عمل خود را در مقایسه با اجزائ غیر  HPE  کاهش خواهید داد.مستر اچ پی

گزینه های سرور HPE  از فرایندهای بسیار سخت گیرانه ی ازمایش عبور میکنند تا نصب محافظت و به روز رسانی بی عیب و نقصی داشته باشنددامنه ی وسیعی از درایو های ذخیره سازی ,  حافظه, اداپتور های شبکه  , و پروسسور ها برای ساختار و فراتر از ان در قدرت و جایگاهها موجود است.مستر اچ پی

 

 

حافظه HPE

انتخاب صحیح حافظه کلید دستیابی شما به بالاترین کارایی بهینه , سسیتم قابل اعتماد و برگشت سرمایه گذاری شما در IT  میباشد.نمونه های HPE  شامل حافظه ی استاندارد  HPE  _مناسب برای نیاز های ظرفیت کوچکتر_ و حافظه ی هوشمند HPE  _ برای برای کاربرد ها فشرده حافظه ارائه شده است.مشتریان ممکن است از انواع مختلف حافظه ی  HPE  وظرفیت های DIMM برای بهینه سازی کارایی سرور ظرفیت و عملکرد انتخاب نمایند.

کلیه ی مدل های حافظه ی  HPE  در فراسوی استاندارد های صنعتی سکوی سرور Proliant در تشخیص مشکلات , ارائه ی ریز پرداخت ها و اجتناب از خرابی و مشکلات ازمایش میشوند.برای یافتن حافظه ی مطمئن برای دستیابی بهره وری و کارایی تنظیم شده ی خود قسمت زیر را ببینید: hpe.com/info/memory   .

سرور های ذخیره سازیHPE

برای ذخیره ری اطلاعات و پیشرفت دسترسی به درخواستها شما به راه حلی نیاز دارید تا در غلبه بر تنگناهای عملکردی شما را یاری کند. سرور ذخیره ی  HPE  برای سرور های ProLiant Gen10 نمونه ی وسیع  صنعتی از ذخیره سازی محصولات را توصیه میکند.که شامل درایو های هارد دیسک و(HDDs) درایوهای با حالت جامد (SSDs)  و کنترل کننده های هوشمندمی باشد.

خط جدید HPEs کنترل کننده ی RAID  در کلاس سازمانی برای سرورهای Gen10 در دستیابی به حداکثر بهره وری و دسترسی به اطلاعات و ظرفیت ذخیره ما را یاری میکند.انها تا 1.6 میلیون IOPS_65%  بهره وری بیشتر_ در حالیکه 45%  انرژی کمتری نسبت به نسل های پیشین  مصرف می کنند و حالت ترکیبی جدید به مشتریان استفاده از هردو حالت  HBA  و  RAID را امکان پذیر کرده است. ضمنا در کنترل کننده ی تکی یک درگاه PCLe ازاد برای مصارف دیگر دارد. از بین کنترل کننده های RAID  نرم افزار کلاس S هوشمند, و ارایه ی هوشمند کلاس E  یا کلاس P انتخاب کنیدمستر اچ پیمستر اچ پی

حالت ایده ال برای روش های سطح ورودی که از پیکربندی درایو  SATA در پایه ی  RAID   بهره می برند درایو های HPE نرم افزار ارایه ی هوشمند  RAID نیاز به بهره وری برای نیازهای ذخیره اطلاعات  ادرس تکامل یافته دارند . ویژگی ها ی آن شامل درجه های  RAID  0/1/5/10  پشتیبانی 6G SATA , و پذیرش ابزارپیکربندی رابط سیستم عامل اعطاف پذیریکپارچه (UEFI)است.مستر اچ پی

کنترل کننده ی HPE  آرایه ی هوشمند کلاس  E  مقرون به صرفه ذخیره ی  RAID  ساده و توانمند سازی برای ذخیره ی نرم افزار تعریف شده با کلاس سازمانی قابل اعتماد و امن را عرضه می کند .کلید امکانات شامل RAID  در چیپ   (ROC)  و سطوح  0/1/5/10 است. این عوامل کنترل کننده در حالت ترکیبی هر اتصال درایو را با ان برای رمز گذاری منبع SR آرایه ی هوشمند  HPE  و عرضه ی سادگی با ابزار پیکربندی  UEFI   کد گذاری می کند.مستر اچ پی

کدام سیستم های عامل در محیط مجازی پشتیبانی می شوند؟مستر اچ پی

سرورهای  HPE Proliant rack and tower سیستم های عامل و محیط های مجازی زیر را پشتیبانی می کنند

Microsoft   Red Hat    SUSE   Oracle   Canonical   ClearOS (در سرورهای سری  10,100,300 پشتیبانی میشوند)

 شما میتوانیدکل محیط های عامل خود را از  Hewlett P ackard Enterpriseخریداری کنید ما مجددا میفروشیم و کلیه ی سرویس ها را ارائه میدهیم و سیستم های عامل  Windows  و  Microsoft  را پشتیبانی می کنیم. Red Hat  و سازمان  Linux  به صورت مشترک  Linux SUSE  به صورت مشترک وMicrosoft Hyper-V,VMware  و Red Hat به صورت سازمان مجازی مشترک.

ClearOS یک سیستم عامل امن ساده و مقرون به صرفه با یک بازار نرم افزاربا بیش از 100 عملکرد که به کاربر این اجازه را میدهد که با تکیه بر اعتماد انها ساختارهای سفارشی انها را با یک همکار IT  بسازد . Clear OS  به وسیله ی  CTO  تامین کننده ی هوشمند یا با دانلود در دسترس است .برای اموزش بیشتر درمورد انچه که می توانید انجام دهید لطفا سایت زیر را ببینید:  HPE.COM/SERVERS/CLEAROS

 برای اطلاع بیشترازاخرین سیستم عامل پشتیبانی شده و اموزش یسشتر در این ارتباط hpe.com/info/ossupport را ببینید.

انجام ازمایش در ازمایشگاه داخلی در ژانویه  2017 مقایسه ی کنترل کننده های آرایه ی هوشمند HPE Gen 9  تا  Gen10 با 4kb تست خواندن تصادفیمستر اچ پی

انجام ازمایش در ازمایشگاه داخلی دراکتبر 2016 مقایسه ی کنترل کننده های آرایه ی هوشمند HPE Gen 9  تا  Gen10

حداکثر بهره وری سرور ذخیره ی کلاس سازمانی با کنترل کننده ی HPE آرایه ی هوشمند کلاس P  است. این کنترل کننده ها با HPE Proliant rack and towe , bladesystem. و  سرورهای Apollo  و حالتهای محاسبه ی  Synergy پشتیبانی می شوند. کلید امکانات شامل  raid-on-chip(ROC) پشتیبانی برای برگشت سریع نوشتن چکنویس (FBWC)  و  سطوح پیشرفته ی  RAID   0/1/5/6/10/50/60/1ADM/10ADM می باشد.این عوامل کنترل کننده در حالت ترکیبی هر اتصال درایو با ان برای HPE آرایه ی هوشمند  رمز گذاری امن  SR و ارائه ی سادگی با UEFIابزار پیکربندی کد گذاری شده است.

. HPEدرایو های هارد دیسک  (HDDs)کارایی اثبات شده ی ارائه شده برای هر کاربردی با کلیه ی اطلاعات قابل اعتماد با کمترین قیمت برای هر گیگابایت را داراست.برای سه نوع کاربرد در دسترس است: سازمانی(عملکرد بهینه شده), حد واسط (ظرفیت بهینه شده)و ورودی.با دو اتصال  SAS(12G)  و SATA (6G) و دو فاکتور فرم SFF(2.5)  و LFF (3.5 )

  • HDDs سازمانی (SAS15kو10k ) بالاترین سطح کارایی و اعتماد در کارهای بحرانی و کاربرد های فشرمستر اچ پیمستر اچ پیده ی I/O
  • حدواسط HDDs (SAS/SATA7.2K) بلاترین ظرفیت بهره وری و اعتماد به کسب و کارتان در کاربردهای بحرانی
  • ورودی HDDs برای نیازهای غیر بحرانیبرای کاربردهای سرور و ذخیرهی محیطی  ساخته شده است این درایو ها با ظرفیت بالا برای دستیابی به کمترین هزینه برای هر گیگیبایت ارائه شده است.مستر اچ پی

بهره برداری از استفاده از اطلاعات فشرده ی خود را با درایو های پایه جامد HPE (SSDs )با ارائه ی بهره وری بالا و تاخیر کمتر در محیط سازمانی شتاب دهید .HPE SSDs  در شش فاکتور فرم ارائه شده است که عبارتند از :مستر اچ پی

SFF(2.5),LFF(3.5),M.2,بسته های توانمند M.2  و Mezzanine و  add-in cards .که انها در دسته بندی وسیعی بر پایه ی کاربرد مورد نظر در دسترس است:خواندن فشرده ومصرف ترکیبی و نوشتن فشرده.مستر اچ پی

نوع کاربرد تعداد نوشته های درایو در هر روز  (DWPD)  که شما میتوانید از درایو انتظار داشته باشید را نشان میدهد .

  • خواندن فشرده SSDs با کمترین قیمت با استقامت کمتر و مساوی با  1DWPD موجود است . ایده ال برای  BOOT/SWAP , سرورهای وب  , و خواندن ذخیره سازیمستر اچ پی
  • نوشتن فشرده SSDs برای نوشتن با کارایی بالا با استقامت بزرگتر مساوی  10 DWPD اختصاص یافته است . و برای فرایند انتقال انلاین  (OLTP)  , کسب و کار هوشمند و بررسی اطلاعات بزرگ ایده ال میباشد.
  • مصرف ترکیبی SSDs  برای عملکردهایی که نیازمند توازن در خواندن قوی و نوشتن بهینه با استقامت ویژه بزرگتر از 1 و کوچکتر از  10 DEPD میباشد. برای عملکردهای بالای  I/O با با کارایی متوازن بین خواندن و نوشتن ایده ال است.

کلیه ی امکانات درایو های سرور  HPE  سیستم راه انداز نشاندار دیجیتال  HPE  که از پذیرش غیر مجازاطلاعات شما با تهیه ی تضمین که با اوردن سیستم عامل درایو از یک منبع مطمئن و بدون تغییر ممانعت میکند  . هر درایو همچنین 3.35  M ساعت ازمایش صنعتی بسیار سختگیرانه و برنامه ی اهراز هویت را پشت سر میگذارد.اطلاعات بیشتر را در سایت زیر ببینید.

hpe.com/info/serverstorage.


مموری دایمی  HPE  

مموری دایمی  HPE  برای تبدیل ساختار ارئه شده ی IT در سطوح جدید از کارایی حین دریافت سطوح بالا از اطمینان و بهره وری را داراست. HPE  دارای وسیعترین نمونه کار حافظه ی دایم در بازاری رقابتی شامل NVDIMMs با کارایی بالا و حافظه ی دایمی منعطف HPE  یک روش ذخیره ی یکپارچه که با سرعت  DRAM  کار میکند.حافظه ی دایم  HPE  به مشتریان در نگهداری تقاضای کسب و کار با دریافت بهره وری بالا از حافظه با تداوم ذخیره کمک میکند .مستر اچ پی

عملکردها نشانگر تعداد درایو های نویسنده در هر روز  (DWPD)  که میتوانید از هر درایو انتظار داشته باشید است. DWPD  حداکثر تعداد از 4K هاست نویسنده ازظرفیت درایو ورودی از SSD در هر روز در یک دوره ی پنج ساله میباشد.

  ازمایش های ازمایشگاه داخلی  HPE  3.35 ساعت ازمایش کوانتوم که یک ترکیب از ازمایش نقشه صلاحیت درایو به ویژه تامین کننده ی HDDQ SPRC است. .HDDQ SPEC-HPE مسئول اجرا است ازمون اطمینان و ثبات .ازمون (RDT)  SPECو  ازمون  CSI-SPEC و ازمون نیاز پایلوت  MAY 2017

 حافظه ی دایم منعطف  HPE  تنها  DL380Gen10 را پشتیبانی میکند.

منابع:مستر اچ پیمستر اچ پی

HPE Server Options home page

HPE Rack and Power Infrastructure home

حافظه ی دایمی منعطف HPE   دارای سه جزو اصلی میباشد.یک لایه از  DRAM برای شتاب بخشیدن به عملکرد  , یک فلاش اختصاصی تایر برای تداوم و یک منبع انرژی پشتیبان برای تسهیل حرکت اطلاعات از DRAM به فلش . حافظه ی دایمی منعطف HPE  قادر است بسیار بزرگتر از انچه در حافظه وجود دارد با تداوم محاسبه کند بررسی 27 برابر سریعترعملکردها باعث عملکرد بسیار سریعتر کسب و کار میشودو تا بیست برابر زمان اغاز به کار اطلاعات را کاهش میدهد حافظه ی دایمی منعطف HPE   همچنین میتوانددر ذخیره سازی منبع تایرهای نرم افزار تعریف شده و بیشترمفید باشد.مستر اچ پی

HPE 8GB,16GB (در دسترس در  2H2017 ) NVDIMMs دارای برگشت سریع به  DIMMs طراحی شده تا تا تنگناهای ذخیره ای کوچکتر را طی دریافت کارایی سطح DRAMحذف کند.این بدان معناست که مشتریان میتوانند پذیرش بررسی و فعالیت در اطلاعات را با سرعت بیشتری انجام دهند و مزیت رقابتی کسب نمایند. مجوز گیری نرم افزار تا 50% استفاده  NVDIMMs  با سرور جفت هسته ی کمتر ( مجوز کاهش جفت هسته از پایگاه داه فروشندگان) VS . از وسایل ذخیره قفل شده استفاده کنید. برای اطلاعات بیشتر به سایت زیر مراجعه کنید:مستر اچ پی

hpe.com/info/persistentmemory.مستر اچ پی

اداپتورهای سرور شبکه ی  HPE

محصولات شبکه ی سرور قابل اعتماد و مقرون به صرفه هستند. و میتوانند اعتماد شما را به  کار با  IT  و در اوج بهره وری حفظ نمایندواز زمان اتصال به ادابتور شبکه تا فرستنده ها و کابل ها تا اخرین تکنولوژی 2GB اترنت حفظ کنند  ادابتورهای شبکه سرور  HPE  طراحی گسترش و ازمایش شده اند تا تا کارایی امن مبتنی بر هنر را ارائه دهند.

این ادابتورها در ممانعت تشخیص و بازسازی از حملات سایبری با عملکرد های محافظتی, اطلاعات و ساختار سرور در راستای احراز حویت از سیستم عامل نشاندار دیجیتالی با یک ریشه ی معماری مطمئن عمل میکنند. انها یک بوت امن وسیله ی در سطح دیوار اتش و دیگر وسایل پیشرفته ی امنیتی را توصیه میکنند. سایت زیر را ببینید:

hpe.com/info/networking

ساختار قدرتمند و HPE Rack

مرکز اطلاعات شما نیازمند مهارت بنیادی و قدرت محاسبه برای پشتیبانی از کسب و کار شما و توانمند سازی مشتریانتان استتا به صورت بهینه عمل کند. ساختار قدرتمند و HPE RACK پیکربندی, سختار مبتنی بر هنر روش هایی اشکار برای دریافت نیازهای کسب و کارتان در هر اندازه برای امروز و فردا ارائه میدهد. ساختار قدرتمند و HPE RACK دریافت سرور RACK , توان و روش های خنک کننده ای که به شما حداکثر بهره وری و پیکربندی از مرکز اطلاعات در هر اندازه ای را توصیه میکند. سایت زیر را ببینی : hpe.com/info/rackandpower

منبع ذخیره HPE

منبع ذخیره بهره وری بالای عملکرد و ورودی چندگانه و انتخاب خروجی ها به کاربران این اجازه را میدهد تا اندازه درست منبع ذخیره را برای پیکر بندی سرور/منبع ویژه و محیط پیداکنند .این انعطاف پذیری به شما کمک میکند تا هدر رفت توان و هزینه های اضافی انرژی را به حداقل رسانده و از ظرفیتهای به دام افتادهدر مرکز اطلاعات  پیشگیری کنید .

برای اطلاعات کاملتر در مورد نمونه کار مدیریت سرور  HPE یه سایت زیر مراجعه کنید:

hpe.com/info/ servermanagement.

معیار بهره وری  TPC-C با بررسی  TRANS/SEC))دفعات محاسبه و برگشت به کار یک منبع  DOCKER MySQL  در مقایسه با تداوم حافظه  VS SSD نوامبر 2016مستر اچ پی

 ازمون ازمایشگاه داخلی HPE با حداقل بیست بار شروع به کار سریعتر 1000 GB  HEKATON  مبتنی بر اطلاعات  VS شروع به کار با 200GB مبتنی بر اطلاعات )مارچ2017مستر اچ پی

ازمون ازمایشگاه داخلی HPE جمع اوری اطلاعات قبل از انتشار سخت افزاری و نرم افزاری نتیجه ی نهایی ممکن است متفاوت باشد.مارچ 2017

سرور HPE و نرم افزار مدیریت ساختار

برای درک بهتر و کنترل بیشتر

امروزه بیشتر کشمکش IT حرفه ای با دردهای بسیار زیاد مدیریتی میباشد که شامل:

  • پیچیدگی مدیریت ساختار_تعداد زیادی ابزار ساختاری مدیریتی وجود دارد که بایدروش استفاده از انها را اموخت و به کار بست.در نتیجه این امر باعث توسعه ی عملکرد ها می شود. این نمونه کار باعث افزایش هزینه مجوز نرم افزار و همچنین باعث افزایش زمان و هزینه ی اهراز هویت از جمله مهارتهای اهراز حویت می شود.مستر اچ پی
  • انعطاف و سرعت _ در مرکز اطلاعات سازمانی با هزاران یا دهها هزار از سرورها ابزار مدیریتی ساختار سنتی نمیتوان منعطف بود و یا با سرعت بالا عمل کرد و گسترش مدیریت سرور ضروری است.مستر اچ پی
  • زیر ساخت های پیچیده و فناوری اطلاعات کهنه ومنسوخ شده_ تعداد زیادی کارهای دستی و وابستگی بیش از حد به کارشناسان و پروژه هایی که هرگز گسترش نیافته و به روز نشده اند موجود است. راه حل این چالش ها در پیروی از مدل اطلاعات فن اوری جدیداز جمله نرم افزار و مرکز اطلاعات تعریف شده می باشد.مستر اچ پی
  • خرابی های برنامه ریزی شده و برنامه ریزی نشده _ بسته به خط تولید شما هزینه ی خرابی ها به میلیونها دلالر از درامدتان بالغ میشود. دانستن این موضئع و نیز جنبه های مثبت IT نیاز به ابزار و فرایند هایی برای حذف کردن و یا به طور قابل ملاحظه ای کاستن از این خرابی ها را نما یان میکند.   ممستر اچ پیستر اچ پی

برای یافتن محل دقیق این  شکاف ها یک روش مدیریتی جدید مورد نیاز است.اول اینکه سیستم کنترل را بهتر هدایت کنیم و و درک بهتری نسبت به مشکلاتی که قبلا اتفاق افتاده داشته باشیم Hewlet Packard Enterprise. این شرایط را داراست.

مدیریت ساختار HPE  در راستای تکمیل نمونه کار ظزفیت های مدیریت دوره زندگی  HPE Proliant که میتواند در هدایت مدیریت جاسازی شده و خدمات رفاهی سیستم و مدیریت همگرا برای مرکز اطلاعات نرم افزار تعریف شده به صورت منعطف عمل کند ارائه شده است. سروهای مدیریت HPE Proliantبا مدیریت ساختار HPE  باعث افزایش بهره وری وکنترل دقیق منابع میشود. با بسته کاملی از ظرفیت ها که که در پذیرش ساده و در استفاده راحت عمل میکنند مدیریت ساختار HPE   مناطق بحرانی مانند استقرار و نصب سرور, سلامت وهشدار,  مدیریت از راه دور و ضمانت و پذیرش اطلاعات قرارداد با یک پرتال مبتنی بر توده را شامل است. اجزای اصلی که شامل مدیریت ساختار HPE  مدیریت جاسازی شده تنضیم چراغ های خاموش (Ilo) و  یک نگاه از  HPE است. با مدیریت ساختار HPE  ساخته شده در اتوماسیون و سرور های  HPE Proliant چنان هوشمندانه عمل میکنند که عملا خود را نیز مدیریت میکنند.مستر اچ پیمستر اچ پی

به علاوه ابزار های اسکریپت مانند بسته ابزار اسکریپت  (STK)N  همچنین خدمات بسته بندی برای  Proliant ومدیریت به روز هوشمند ابزارهای اصلی سیستم عبور از مانع را ارائه میدهد.که مرتبا و به صورت سیستماتیک سرورهای HPE Proliant rack and tower  را با یک کلیک ساده در مرکز روزانه ی شما به روز رسانی می کند.

مدیریت تنظیمات  HPE  در یک نگاهمستر اچ پی

 HPE  در یک نگاه مهندسی اتوماسیون تنظیمات شما برای ساده سازی هدایت افزایش سرعت دریافت اطلاعات برای عملکردهای سرویسهای جدید است. از طریق نرم افزار تعریف شده ی هوشمند  HPE  در یک نگاه یک سطح جدید از اتوماسیون برای تنظیمات مدیریت با گرفتن یک رویکرد مبتنی بر الگو با تهیه به روز رسانی و تنظیم محاسبات, ذخیره و تنظیمات شبکه ارائه میشود.که با یک  API مدرن استاندارد که با یک شریک اکو سیستم  بزرگ و در حال رشدطراحی شده است.  HPE در یک نگاه  همچنین تنظیم اتوماسیون ساختار را به فرایندها و ابزار  IT  موجود ساده سازی کرده است.

توصیه های  HPE  در یک نگاه را دریافت کنید با :

تنظیمات را سریعتر مستقر کنید:اتوماسیون بر پایه ی الگو قادر است اطلاعات اصلی را با سرعت و اطمینان در پاسخ به درخواستهای صاحبان برنامه های کاربردی ارائه دهد.

ساده سازی عملیات: نظارت مستمر , به روز رسانی سیستم عامل به صورت انلاین, و یک داشبورد جهانی جدید برای ارائه ی عملیات عمر مفید و ساده در مقیاس.مستر اچ پیمستر اچ پی

افزایش بهره وری: API یکپارچه توسعه دهنده ها و ISVs توان اتحاد اتوماسیون تنظیمات با برنامه ی کاربردی و تحویل سرویس اطلاعات را می دهد.

  HPE  در یک نگاه بهترین تجربه ی مدیریت تنظیمات, تسهیل اداره ی سیستم تیغه ی  HPE سرورهای  HPE Proliant , سرورهای  APOLLO HPE  و سیستم های HPE Superdome X  ,  منبع HPE StoreServ 3PAR , شبکه ی HPE  , و سیستم همگرا  HPEرا ابداع نموده است. در HPE بسیار همگرا  380 محیط تجاری ماشین مجازی و مدیریت توان ها برای اولین ساختار قابل ساخت صنعتی همکاری  HPE  یک جزئ ضروری می باشد.امروزه با استقرار  HPE  در یک نگاه شما اطلاعات کارکرد فیلمی خود را در مسیر به سمت اینده ای دست یافتنی میبینید.

لطفا دقت کنید که مجوز  HPE در یک نگاه حق استفاده ازکنترل درک HPE  تا تکمیل تحول به شما میدهد.

HPE راهنمایی های ASHARE را پشتیبانی می کند

سیستم های خنک کننده ی مرکز اطلاعات سهم قابل ملا حظه ای از هزینه های اصلی (CAPEX) ومقدار قابل توجهی از مصرف انرژی شما را به خود اختصاص میدهد.

 Hewlet Parket Enterprise  هزینه ی کمتری دارد و از از روش های سازگار با محیط زیست که مورد حمایت جامعه ی امریکایی مهندسان گرما و سرما و شرایط اب و هوایی  (ASHERE)  برای دمای هوا و بشر دوستیاست دامنه ی عملکرد تجهیزات اطلاعاتی خود را در حد تعریف شده قرار داده است.مستر اچ پی

بیشتر محصولات سرور  HPEGen10 راهنمای 2014 ASHRAE class A3 و یا بالاتر از ان را رعایت میکند. که در  2H2017 در دسترس است برای دستیابی به جزییات سرور خاص سایت زیر را ببینید:مستر اچ پی

hpe.com/servers/ashrae.

برای اطلاعات بیشتر در مورد گزینه های پشتیبانی شده به بخش server QuickSpecs در سایت زیر مراجعه کنید:

hpe.com/info/qs.

مدیریت سرور  HPE ilo5

تنظیمات  HPE در حالت خاموشی لامپ های  Ilo)) به شما اجازه ی تنظیم ,نظارت و به روزرسانی سرورهای  HPE  خود را به صورت یکپارچه از هر جا ی دنیا را میدهد.وبرای درک بهتر و عملکرد مناسب از سرورتان HPEiLO  بازو های شما برای انجام کارها و برقرار بودن تجارت شما است. تجهیزلت ابداعات اخیر درساده سازی, هدایت  و  بهره وری و امنیت ,HPE Ilo به شما اجازه ی ورور اسان به محیط سرور خود را می دهد.مستر اچ پی

مجوز خود را به درجه ی بالا ارتقا دهید تا عملکردتان مانند کنسول متحرک گرافیکی کار با چندین کاربر ضبط و پخش ویدیو و تعداد بسیار بیشتری کاربردها بدان افزوده شودبه بخش زیر مراجعه کنید تا تصمیم بگیرید که کدام یک از سه مجوز ارتقا یافته گزینه ی مناسب برای شما می باشد :

 HPE iLO Licensing Guide

بهره وری کارایی با تنظیم سیستم هوشمند.

در راستای همکاری HPE با  Intel تنظیم سیستم هوشمند (IST)  یک بسته ی جدید از فناوری های تنظیم سرور که شما را به تنظیم پویای منابع سرور برای هماهنگی ان با کاربردهای خاص قادر میسازد ارائه کرده است. محصولات  IST پیشرفت های کارایی عای ذخیره ی واقعی و یک محیط سرور با هوشمنی بیشتر است.

Jitter Smoothing

پردازشگر های جذاب افزایش توربو میتوانند باعث افزایش فرکانس ویا همان jitter شوند که باعث میشود بین حداکثر خروجی و نیازهای عملکرد قطعی کشمکش رخ دهد. تکنولوژی HPE Jitter Smoothing افزایش فرکانس پروسسورها را کاهش میدهد تا تاخیر کاهش یافته و عملکرد قطعی و قابل اعتمادی ارائه شود. در کاربردهای مختلف اغلب اتفاق می افتد که فرکانس پردازشگر عوض می شود Jitter Smoothing

به طور کلی تنها از طریق افزایش قدرت توربو پیشرفت میکند.

Jitter Smoothingبرای معامله گرانی با فرکانس بالا و محسبه به کارایی بالا و در بار کاری که در ان فرکانس پردازشگر بسیار متغیر است ایده ال است.

در سرورهای  Gen10با یک ilo 5 و یک  ilo  پیشرفته یا مجوز های بالاتر در دسترس است.

تقویت هسته:

با تکنولوژی تقویت هسته از پردازشگرهای کمتری در زمان یشرفت بهره وری کاربرد استفاده کنید.تقویت هسته در پردازشگرهایی با فرکانس بالاتر در هسته هایی با فعالیت بیشتر از پروفایل های پروسسور اینتل استاندارد در دسترس است.کارایی بالاتر از یک سو و از سوی دیگر پردازشگر های کمتر می تواند باعث صرفه جویی قابل ملاحظه شود اگر اینها همراه با مجوز مبتنی بر هسته اورده شوند . در برخی موارد مشتریانی با مجوز مبتنی بر هسته ادعا می کنند صرفه جویی بالغ بر  100k$ در سال و یا  500k$ در بیش از پنج سال دارند. تقویت هسته برای محیط های مجازی سازی شده , بارکاری با اطلاعات زیاد , کاربردهایی با مجوز بر اساس هسته  , و کاربردهایی که در ان بهره وری یک مزیت رقابتی به شمار می رود ایده ال است.

بزودی با پروسسورهای  Intel انتخابی در سموهای  Gen10 انتخابی در دسترس خواهد بود.مستر اچ پی

مطابقت با عملکرد

پروفایل های عملکرد پیش تنظیم را انتخاب کنید تا منابع سرور Intel به طور خودکار تنظیم شود تا بتوانید  9% پیشرفت بهره وری نسبت به تنظیمات پیش فرض را تجربه کنید

در کلیه ی سرورهای ProliantGen10 با ilo5 در دسترس است برای اطلاعات بیشتر سایت زیر را ببینید.:. hpe.com/info/ist.

ویرایش امنیتی پیشرفته iloمستر اچ پی

در سرورهای ProliantGen10مجوز ویرایش امنیتی پیشرفته ilo در دسترس است و کلیه ی ظرفیتهای مدیریتی مجوز پیشرفته ی امنیتی مثل حالت الگوریتم های امنیت ملی تجاری Commercial National Security Algorithms (CNSA) , تایید سیستم عامی در زمان اجرا , بازسازی اتوماتیک امن و پاک کردم امن از  NAND اطلاعات کاربر.

برای اطلاعات بیشتر سایت زیر را ببینیدمستر اچ پی

hpe.com/servers/ilopremium.

ازمایش داخلی HPE از تیم ارزیابی مهندسی عملکرد  اوریل 2017

ILO  پیشرفته

برای محیط سازمانی ایده ال است .این مجوز عملکرد پیشرفته از راه دور و کلیه ی تجهیزات  HPE ilo  برای افزایش سرعت , ارتقا و سادگی را ارائه میدهد. در سایت زیر بیشتر در این مورد بدانید  hpe.com/servers/iloadvanced.

Ilo ضروری

این مجوز تجهیزات مدیریت سرور کنترل از راه دور را پیشنهاد می کند که به صورت منحصر به فرد برای کسب و کارهای کوچک و متوسط با قیمتی مناسب طراحی شده است.مستر اچ پی

در سایت زیر بیشتر در این مورد بدانید: hpe.com/servers/ilo/essentials.

اندازه گیری  ilo

برای شرکت هایی با وزن سنگین مراکز اطلاعاتی مجوز مدیریت قدرتمند پیشرفته و ابزار اسکرپتینگ برای کمک به هزینه های کمتر در هدایت را ارائه میدهد.مستر اچ پی

برای اطلاعات بیشتر ادرس زیر را ببینید: hpe.com/servers/ilo/scale-out.

بعلاوه برای جاسازی هایی مانندilo محصولات دیگر و ابزارهایی مانند خدمات رفاهی سیستم ,  Intelligen Provisioning,

, Smart Update Manager (SUM), Service Pack for ProLiant(SPP)و ابزار اسکریپتینگ مانند RESTful Interface Tooland LinuxScripting Toolkit for WindowsوScriptig Tools for Windows PowerShell,برای کلیه ی مشتریان HPE ProLiant در دسترس است.مستر اچ پی

روشهای ذخیره یHPE  برای سرورهای HPE ProLiantمستر اچ پی

این مهم نیست که که چه ذخیره ای نیاز دارید  HPE ذخیره ی مشترک مجازی شده , مححافظت از اطلاعات , نگهداری اطلاعات و روش های ارشیو برای تکمیل سرمایه گذاریHPE ProLiant شما می باشد برای یکپارچه سازی سرویس شما توصیه می کند. شما می توانید به عملکرد بیشتر سادگی بیشتر هزینه مقرون به صرفه تر با ترکیب سرور ها و روش ها ذخیره از  HPE  دست پیدا کنید.

ضمائم دیسک  HPE  مستر اچ پیمستر اچ پی

منابع در حال رشد را با روش های مدولار برای گسترش ظرفیت Proliant مدیریت کنید. ضمائم دیسک  HPE  به شما اجازه می دهد تاظرفیت ذخیره ی سرور  Prpliant خودرا با هزینه ی کم برای انواع مختلفی از موارد استفاده ی عمومی گسترش دهید. سایت زیر را ببینید:  hpe.com/storage/disk-enclosures.

ذخیره سازی مشترک در سطح ورودی

هنگامی که ارتقا و بهره وری الویت شما می باشد  HPE همچنین سیستم کم هزینه ی ذخیره ی خارجی را توصیه میکند که در مجازی سازی , ذخیره سازی مشترک و قابلیت اشتراک فایل طراحی شده با استفاده از نظر کاربران سرور  Proliantطراحی شده است . گزینه ی ذخیره ورودی منعطف ما به شما اجازه ی انتخاب ذخیره سازی مستقیم برای گسترش ظرفیتهای سرورتان برنامه های کاربردی  NAS برای به اشتراک گذاری و تثبیت دایرکتوری خانه و ارایه های ذخیره سازی به اشتراک گذاشته شده با قابلیت زیاد در ارتقا برای برنامه های کاربردی فیزیکی و مجازی که میتواند روی شبکه ی  IP  موجود شما و یا کانال فیبر اختصاصی  SAN کارکند را میدهد.مستر اچ پی

برای اطلاعات بیشتر سایت زیر را ببینید: hpe.com/storage/flash.

 

اطلاعات در دسترس, محافظت و نگهداری

کسب و کار امروز نیازمند سطح خدمات قوی است.از دست دادن اطلاعات , ریسک , و خرابی با هر هزینه ای باید جلوگیری شود.زمانی که یک انقطاع رخ میدهد زمان بازسازی باید در حداقل باشد.HPE  می تواند  شما را در دستیابی اهداف زمانی سختگیرانه در باز سازی (    ( RTOs وبازسازی نقطه هدف  (PROs) ,  همه در حین  کاهش حفاظت از نیازهای ذخیره سازی شما  تجهیز کند.درموردنمونه کار مقرون به صرفه با دسترسی به اطلاعات به روز , محافظت , و روش های نگهداری با وزن درست بهره وری و نصب برنامه های کاربردی برای نیازها یتان سایت زیر را مشاهده کنید : hpe.com/storage/bura

مدیریت و تنظیم ذخیره سازیمستر اچ پی

با Hewlett Packard Enterpriseشما خواهید توانست محدودیت های مدیریت سخت افزار را با باز کردن تنظیمات اتوماتیک پشت سر بگذارید.کنترل ذخیره سازی , محاسبه و منابع شبکه و همچنین خدمات اطلاعات را در سراسر حوزه ی فیزیکی ومجازی با این تنظیمات قابل تنظیم خواهند بود. این با بسیاری از ابزارهای شخص ثالث و تنظیمات کامل روش های ذخیره سازی اطلاعات  HPE _از فلش_ بهینه سازی نرم افزارتعریف شده سازگار است. برای اطلاعات بیشتر سایت زیر را ببینید :

     hpe.com/storage/management

شبکه ذخیره سازی:مستر اچ پی

  ا Hewlett Packard Enterprise روشهای پشت سر هم دینامیکی , حل چاش های شبکه ذخیره سازی  با نزدیک به 15 میلیون شبکه منطقه ی ذخیره سازی (SAN) براساس درگاه هایی که درسراسرجهان مستقر شده اند.ادابتورهای میزبانAgile HPE StoreFabric چند پروتکل سویچ و مدیران بسیار منعطف برای بهره وری بالا SANs مطمئن و کارایی بالا ارائه شده اند. برای اطلاعات بیشتر سایت زیر را ببینید:  hpe.com/storage/san.

 خدمات تنظیمات                                                                                                                                                                                                                             مستر اچ پی                                    

. کارخانه ی HPE سفارشی سازی و استقرار خدمات را در زمان ذخیره سازی و خرید شما ارائه میدهد. شما میتوانید مشخصات دقیق سخت افزار را دربخش استقرار سریع کمک کارخانه سفارش دهید برای اطلاعات بیشتر به سایت زیر مراجعه کنید:

hpe.com/info/factoryexpress.

دوره ی اموزشی و اخذ گواهینامه

مهارت های مورد نیازتان را با گذراندن دوره ی اموزشی کارشناس اول و اخذ گواهینامه از Hewlett Packar Enterprise. کسب نمایید. با گذراندن دوره ی اموزشی سرور Hewlett Packard Enterprise. شما قادر خواهید بود تکنولوژی خود را با شتاب متحول کنید عملکرد عملیلتیتان را بهبود دهید و و بهترین برگشت سرمایه را از Hewlett Packard Enterprise. داشته باشید.دوره ی امزشی ما در هر زمان و هر مکان که شما نیاز داشته باشیداز طریق گزینه های اعطاف پذیر و ظرفیتهای دوره ی اموزشی جهانی در دسترس است . برای اطلاعات بیشتر سایت زیر را ببینید: hpe.com/ww/learnproliant.

زیر نویس  HPE

زیر نویس  HPE اهرم قدرت ما در ساختار, دوستدار محیط زیست بودن و افزایش عمر مفید برای شتاب قدرتمندانه , روش های منعطف IT است تا شما سریعتر به هدف خود برسید.HPE Proliant یک نمونه کار جامع شامل خدمات مشاوره, تحول, حرفه ای و کاربردی را به شما ارائه میدهد. تا شما را در رسیدن پر شتاب به تحول یاری دهد.

سرویس های عملیاتی

ظرفیت منعطف:یک سرویس خدمات که ظرفیت مبتنی بر تقاضا , ترکیب مهارتها , اقتصاد عمومی با امنیت و بهره وری را در محل it توصیه میکند.مستر اچ پیمستر اچ پیمستر اچ پی

مراقبت از مرکز داده :روش پشتیبانی بسیار جامع  hpe  برای نیازهای پشتیبانی مزکز اطلاعاتی مخصوص شما طراحی شده است. که سطوح وسیعی از خدمات فعال و پویا را برای پوشش دامنه ی نیاز های شما از سطح بسیار ابتدایی تا محیط های بسیار بحرانی کسب کار  ارائه میدهد. خدمات مراقبت از مرکز داده های  HPE برای ارتقا محیط مرکز اطلاعات در هر اندازه و هر نوعی در حین ارائه یک نقطه مشترک در قرارداد برای پشتیبانی همه ی نیازهای شما برای  HPE  همچنین انتخاب محصولات چند فروشنده طراحی شده است.مستر اچ پی

خدمات مالی  HPE  :

سرورهای HPE Proliant  به عنوان یک مسئله ی برجسته والویت دار یک بخش مهم از یک تجربه ی محاسبه ی جدید در کسب کنترل بهتر اقتصادی در کلیه ی حالت های مصرفی و مالی را شامل میشود.برای IT هزینه کنید و ان را در تنظیم نتایج مورد نظر کسب کار خود استفاده کنید.هیچ یک از مدل های مالی و مدل های مصرفی نمی تواند همه ی نیازهای کسب و کار مورد نظرتان را پوشش دهد. ظرفیت یافتن و اداره ی IT و تحول کسب و کار خود را گسترش دهید. مهارتهای مالی بیشتری کسب کنید تا بتوانید فناوری موثروجدید را مستقر کنید و خطرها را بهترمدیریت کنید.نقشه ی راه فناوری خود رابرای سازگاری بهتر با نقشه ی کسب کارتان و جلوگیری از راکد ماندن در زمان طولانی  تنظیم نمایید. ما روش های سرمایه گذاری IT  را به شما توصیه میکنیم تا شما را در یافتن بهترین IT برای کسب و کار شما با هزینه ی کمتر و انعطاف بیشتر یاری دهد.

برنامه ها را انتخاب کنید

تسریع مهاجرت :

از تجهیزات موجود برای یافتن استقرار روش های  IT  جدید با انتقال تجهیزات موجود خود به حالت های تایید شده ی کاربرد منعطف استفاده کنید. ارزش پنهان در تجهیزات IT موجود تان و و سرمایه گذاری در ان یک نو اوری جدید در فناوری خواهد بود.

نو سازی فناوری:

به روز رسانی منظم ساختار IT شما با نوسازی در هر 24-48 ماه با پرداخت ماهانه یا پرداخت هر سه ماه یکبار بسیار مقرون به صرفه خواهد بود.از فرسودگی IT اجتناب کنید.

پیش تدارکات:

اعطاف پذیری موجود را با توانمند سازی محاسبه ی پیش بینی و ظرفیت ذخیره سازی در پیشبرد نیاز های واقعی افزایش دهید.نصب مرتب و فعال همه قبل از پرداخت هزینه امکان پذیر است.

بازگشت دارایی اعطاف پذیر:

ریسک کمتر و پیشرفت کنترل دراستقرارIT تجربی  موجود است. انعطاف پذیری و برگشت سرمایه بدون جریمه ی یک درصدی در بازه ی زمانی تعیین شده .

سیاست سرما یه گذاری خود را با راههای جدید برای درخواست مستر اچ پیپرداخت و استفاده ی تکنولوژی در یک مرحله ی محدود با کسب و کار و اهداف تحولتان بهینه کنید.مستر اچ پی

hpe.com/solutions/hpefinancialservicesمستر اچ پی

مراقبت پیشگیرانه:مستر اچ پی

تنظیم یک بسته از خدمات فعال و پیش فعال برای کمک به پیشرفت شما در امر ثبات و اداره ی وسیله تان طراحی شده است.

مراقبت از هسته:

سرورهای HPE , ذخیره سازی , سخت افزار شبکه ونرم افزار برای دسترسی شما به خواسته های متفاوت در سطوح پوششی و زمان عکس العمل پشتیبانی می شود.

خدمات تحول مشاوره:

زیر نویس  HPE تحول و ساخت یک نقشه ی راه سازگار با چالش های مخصوص شما شامل ترکیب اطلاعات , عملکرد, مهاجرت برنامه ی کاربردی , اطلاعات بزرگ , و پرتگاههای هوشمند را طراحی کرده است. نقشه و معماری قوی , گروه  HPE Enterpriseومحصولات شرکائ و روش ها و اشتغال زیر نویس HPE و تیم های خدماتی کابردی در هنگام نیاز اهرم های قدرت HPE  میباشند.مستر اچ پیمستر اچ پیمستر اچ پی

خدمات حرفه ای:

 زیرنویس  HPE  اکثر نرم افزار و سخت افزار و کارهایی با فناوری ترجیحی شما برای دستیابی مستر اچ پیبه روش های بهینه را تنظیم کرده است. خدمات ارئه شده توسط تیم زیر نویس  HPE عبارتند از  کانال شرکاء  یا شریک تحویل متخصص شامل نصب و استقرار خدمات ماموریت های بحرانی و خدمات فنی وخدمات آموزشی .برای اطلاعات بیشتر ادرس زیر را ببینید:مستر اچ پی

hpe.com/info/pointnext

گروه های سرور HPE

یک سرور برای کلیه ی نیازها :مستر اچ پی

Hewlett Packard Enterprise میداند که یک سرور برای همه ی درخوستهای مختلف دامنه ی گسترده ی کسب کارها مناسب نیست از این رو ما گزینه های جامعی از گروه های سرور ها را به شما توصیه میکنیم که برای گستره ی وسیعی از نیازهای کسب و کار طراحی شده است . نمونه کارهای سرورهای ما را جستجو کنید در:مستر اچ پی

  • گروه سیستم تیغه ی HPE _ مرکز اطلاعات خود را با سکوی ساختار مودولار ساده سازی کنید.
  • HPE فوق العاده همگرا_ سیستم های کوچک تر و سریعتر با تنظیم ذخیره سازی , شبکه , محاسبه و مجازی سازی
  • سیستم همگرای HPE  _ بزرگی , اطلاعات , مجازی سازی مشتری , بار کاری بهینه پرحجم و تودهای را بهینه می کند.مستر اچ پی
  • گروه سیستم ماه تولد HPE _ نرم افزار تعریف شده ی سرور ها برای بار کاری ویژه طراحی شده اند.
  • گروه سیستم های HPE APOLLO  _  برای سکوهای دریافت کارایی قوی , وزن , و بهره وری برای عملکرد  AL , HPC شما هدف گذاری و ساخته شده اند .
  • سیستم های خط لبه ی فراوان HPE  _ محاسبه ی لبه که برای کنترل امنیت و شتاب در زمان درک چیزها در اینترنت صنعتی ارائه میشود.مستر اچ پی
  • سرور خط توده ی HPE  _ سیستم ها را باز کنید تا خدمات درجهت رشد واطمینان و دسترسی وکاهش قیمت ها با مطابقت با استانداردهای پروژهی محاسبه ی باز ارائه شود.مستر اچ پی
  • همکاری HPE  _  یک دسته بندی جدید از ساختار شتاب دهنده ی عملکردها در دریافت هم اطلاعات سنتی و هم اطلاعات در محیط های به روزمستر اچ پی
  • گروه سرور تنظیم HPE  _   سرور هایی با سرعت بالا و حالت ارتجاعی و کار در ماموریتهای بحرانی بیش از تقاضای امروز در جهان است.مستر اچ پی

پیشروبدون تردید در بازار سرور

هر 13.8 ثانیه یک سرور  HPE Proliant جابه جا می شود و بیش  40.4 ملیون سرور از طریق CQ4_2016 جابه جا شده است. سرور های HPE Proliant بدون تردید در بازار مشترک پیشرو هستند. موفقیت در کسب این پیشرو ی در عرصه ی صنعتی از تعهدات مداوم ما در ارائه ی تنظیمات سرور استاندارد صنعتی کامل که در واقه یک نوع نو آوری مهارت و کارایی بالا به شمار میرود ناشی می شود.مستر اچ پی

حق چاپ از توسعه ی  IP  ازPackard Enterprise   Hewlet   2009_2012,2014_2017 . اطلاعات موجود در اینجا بدون اطلاع قبلی قابل تغییر است. تنها ضمانت و خدمات برای محصولات Hewlett Packard Enterprise برای بیانیه ی صادر شده ی ضمانت نامه ی همراه مثل محصولات و خدمات تنظیم شده است. هیچ چیز در اینجا نباید به عنوان یک ضمانت نامه ی اضافی تفسیر شود.مستر اچ پی

Hewlett Packard Enterprise امیدوار است که مسئول هیچ اشکال ویرایشی و تکنیکی یا اشکالاتی که در اینجا ذکر شده نباشد.مستر اچ پی

ADM یک برند تجاری برای تجهیزات کوچک پیشرفته است. Inc ENERGY START یک علامت ثبت شده به مالکیت دولت امریکا است Intel, Intel Xeon, Intel Core, Pentium,و Celeron یک مارک تجاری متعلق به شرکت  Intel واقع در کشور امریکاو دیگر کشور ها ا ست.  Windows  و Microsoft نیز همچنین علامت تجاری ثبت شده و علامت تجاری شرکت  Microsoft   در ایالات متحده و یا سایر شرکت ها می باشد. Oracle یک نشان تجاری از Oracle  و یا وابسته به ان است.  Red Hat  یک نشان تجاری ثبت شده از Red Hat ,Inc در ایالات متحده و سایر کشور ها است.  Linux  یک علامت تجاری ثبت شده ازTorvalds    Linus در امریکا و سایر کشور ها است.  Sd یک علامت تجاری ثبت شده و یا یک علامت تجاری از  SD_3C  در ایالات متحده ی امریکا و کشور های دیگر یا هر دو می باشد.  VMware   یک علامت تجار ثبت شده و یا یک علامت تجاری از  VMware Inc  در ایالات متحده ی امریکا ویا سایر کشور ها است. NVIDIA یک علامت تجاری و یا یک علامت تجاری ثبت شده از شرکت  NVIDIA در امریکا و یا سایر شرکت ها است.  Clear OS نیز یک علامت تجاری و یا یک علامت تجاری ثبت شده از شرکت  NClear OS در امریکا و یا سایر کشور ها است. سایر علائم تجاری ذکر شده متعلق به مالکین مربوطه میباشند.مستر اچ پی

4AA3_0132ENW. جولای 2017.  Rev.19.

در سایت های زیر بیشتر در این مورد برانید:مستر اچ پی

مستر اچ پیhpe.com/info/proliant

hpe.com/info/servers

hpe.com/servers/rack

مستر اچ پیhpe.com/servers/tower

hpe.com/servers/microserver

مستر اچ پیhpe.com/info/servermanagement

hpe.com/servers/easyconnect

مستر اچ پیhpe.com/info/serveroptions

hpe.com/info/rackandpower

hpe.com/info/ra

 

در مورد خرید درست و مناسب خودتان تصمیم بگیرید با کلیک در اینجا با کارشناسان پیش از فروش ما چت کنید

 

 

برای به روز رسانی با برنامه های زیر به ما وصل شوید:

 

 

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟