HP ProLiant ML350p Gen8

HP ProLiant ML350p Gen8


Rate this post

بررسی سرور HP ProLiant ML350p Gen8

سرور ام ال HP ML350p Gen8

بزرگترین سرور 2p شرکت HP تا این زمان، محفظه و شاسی توانای خود را به رخ کشیده که ترکیبی از ظرفیت بالای حافظه، پشتیبانی از E5-2600 Xeons و کنترل از راه دور با عملکرد بالا است. و این فوق العاده میباشد . کی باورش میشد یه همچنین ابر سیستمی به صرت کیس طراحی شود و برای کاربری ها ی اداری کوچگ نیز مورد استفاده قرار بگیرد/

سرور ام ال HP ML350p Gen8

دکتر اچ پی مرکز فروش سرور های اچ پی

دید کلی:

این سرور پایه با ظرفیت بالا پایگاه های زیادی را پوشش داده و تطبیق پذیری خوبی با شرکت های مورد استفاده خواهد داشت. کنترل از راه دور این سرور، یکی از بهترین ها در بازار امروزه بوده و سطح پایین نویز ایجاد کننده آن، برای اداره های کوچک بسیار مناسب خواهد بود.خانواده ML350 یکی از معدود سرورهای ProLiant بوده که به کلی به اندازه یک نسل جهش داشته است. در نتیجه، آخرین سیستم نسل 8 این سرورها، به روز رسانی قابل توجهی نسبت به مدل قدیمی تر خود یا همان نسل 6 که در سال 2009 معرفی شده، دارد.البته مد نظر داشته باشید که سرور ام ال HP ML350p Gen8   دارای اتفاع بلندی میباشد و این بخاطر فن های بزرگ سرور برای خنک کردن سرور میباشد .

اول از همه، محفظه دوگانه ای است که ML350p نسل 8 دارای دستگیره هایی درون جایگاه خود هستند که می تواند مانند یک سرور دارای 5 یونیت رک مشخص شود. امکانات بیشتری با رفتن پردازنده های مدل Xeon 5500/5600 و آمدن مدل  Intel’s E5 Xeons ارائه شده که می توان به تعداد هسته های بالاتر، QPI سریع تر و ظرفیت حافظه رم بیشتر اشاره کرد.شرکت HP دو مدل متفاوت از این سرور را ارائه داده که شامل مدل عملکردی P که در این بررسی آورده شده با پشتیبانی از E5-2600 Xeons و مدل بازدهی با پردازنده های ارزان تر E5-2400 می باشند. مدل ML350p نسل 8 طراحی داخلی فوق العاده ای با پرده های هوایی بزرگ جهت کاهش شدید صدا دارد.

خصوصیات ذخیره سازی:

مدل سرور  ام ال HP ML350p Gen8 به علت ظرفیت بالای حافظه آن نمره بالایی می گیرد زیرا حداکثر از سه محفظه بزرگ در فضای جلوی آن می توان جهت قرار دادن 24 عدد هارد درایوهای SFF استفاده کرد. اگر تعداد بیشتری می خواهید، می توانید از مدل  PowerEdge T620 از شرکت Dell استفاده کرده که تعداد هارد درایوها به 32 عدد افزایش پیدا می کند.  با این وجود، مدل ML350 برای استفاده از هارد درایوهای LFF بهتر بوده زیرا قابلیت به کار بردن 18 عدد را دارد اما مدل T620 فقط از 12 عدد پشتیبانی می کند.

حامل های درایوها، ویژگی SmartDrive شرکت HP را دارا می باشند. هر کدام با نورهای LED مجزا تجهیز شده که می توان با یک نگاه متوجه شد کدام یک در حال به روز رسانی، خراب شدگی یا کار کردن است.البته فراموش نکنید که این  سرور ام ال HP ML350p Gen8    دارای قیمت قابل ملاحظه ای هم میباشد .این سرور همراه با یک کنترل کننده هوشمند P420i RAID که شرکت HP معرفی کرده، می باشد. محدوده وسیعی از کش ها در دسترس بوده و قیمت ارائه شده شامل 2 گیگابایت حافظه کش FBWC می باشد و به جای یک بسته باتری از خازن یا باتری های کوچکی استفاده می کند که در عرض 5 دقیقه شارژ می شوند.

سرور ام ال HP ML350p Gen8

سرور ام ال HP ML350p Gen8

طراحی داخلی آن به شدت کاربردی بوده و پرده هوایی پوشش دهنده شفاف آن که بر روی مادربرد قرار دارد، باعث شده تا سرور مانند مدل نمایشگاهی به نظر برسد. تمام مجموعه به راحتی قابل جدا شدن بوده و علاوه بر این، دو عدد سوکت مرکزی برای پردازنده داشته که توسط 24 سوکت DIMM احاطه شده است.

مشخصات:

مدنظر داشته باشید که این مشخصات بصورت پیش فروض بر روی سرور های وارداتی این مجموعه میباشد و شما می توانید کانفیگ دلخواه خود را از همکاران فروش ما درخواست کنید .سرور ام ال HP ML350p Gen8 داری قدرت پردازشی بسیا ر  بالا میباشد و دارای ظرفیت بازدهی غیر قابل محاسبه .

  • محفظه: به صورت برجی و یا 5 عدد رک یونیت
  • پردازنده: دو عدد پردازنده مدل 2GHz Xeon E5-2650v2
  • حافظه رم: 16 گیگابایت DDR3 RDIMM که تا 384 گیگابایت قابلیت افزایش دادن را دارد.
  • حافظه: دو عدد هارد 600 گیگابایتی مدل HP SAS 10K hot-swap SFF hard disks
  • تکنولوژی RAID: چینش هوشمندانه P420i با 2 گیگابایت حافظه کش FBWC که با خازن شارژ شده که به صورت RAID o,1, 10, 5, 50, 6, 60 چیده می شود.
  • گسترس: تا 8 عدد مدل نسل سوم PCI-e و 1 عدد مدل نسل دوم PCI-e
  • شبکه: 4 عدد کارت شبکه Gigabit
  • منبع تغذیه: دو عدد hot plug 750 واتی
  • مدیریت: سیستم iLO4 با سرعت  MB/s 100/10
  • گارانتی: 1سال
سرور ام ال HP ML350p Gen8

سرور ام ال HP ML350p Gen8را میتوانید از شرکت ماهان شبکه ایرانیان تهیه کنید .

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟