چرا سرور بخریم؟

چرا سرور بخریم؟

Rate this post

چرا سرور بخریم؟

یه زمانی وقتی صبحت از سرور ها و دیتاسنتر ها می‌کردیم همه میگفتن بابا دوتا کیس بزار کارت راه میفته الان چی؟ زمان آن رسیده که اجازه باید بدید سرور ی قدرتمند در محیط کاری شما حتما حتما باشد تا با اعتماد و سرعت بیشتری کارهای روزمره خود را انجام بدهید؟

چرا سرور فیزیکی بخریم؟

چرا سرور بخریم؟ مستر اچ پی

سرورها دیگر حوزه کسب و کارهای بزرگ و تیم های پیچیده فناوری اطلاعات نیستند. حتی در یک دفتر 20 متری با دو یا سه نفر کارمند هم میتوانید سرور را مشاهده کنید.

سرورها اکنون راهی کارآمد، مقرون به صرفه و مطمئن برای مدیریت بخش فناوری اطلاعات هر کسب و کارهای کوچک هستند.

از تیم‌های کوچک دو یا سه نفره گرفته تا شرکت‌های متوسط و بزرگ با بیش از صد کاربر، سرورها مکمل‌های مفیدی برای مدیریت بازوی حیاتی IT هستند.

قیمت سرور اچ پی را می توانید از رقم های 5 میلیون تا 500 میلیون در نظر بگیرید. این بستگی به شما و زیر ساخت های شما دارد که چه سروری را بخرید.

سرورها روشی فوق العاده برای کمک به کارآمدتر، ایمن تر و ایمن تر کردن کسب و کار شما هستند. این یک واقعیت میباشد با سرور انچه را که در یک روز باید انجام بدهید میتوانید در یکساعت و یا کمتر انجام بدهید .

سرور شما نقطه مرکزی است که تعدادی از افراد می توانند از آنجا به داده ها دسترسی داشته باشند. این بدان معناست که اطلاعات و داده‌های ارزشمند شما را می‌توان در داخل کنترل کرد و ایمن نگه داشت.

داشتن یک سرور در کسب و کارتان به این معنی است که می توانید نسخه های پشتیبان ساده ارائه دهید. برای بازیابی بلایا برنامه ریزی کنید و تمام مدیریت IT خود را متمرکز کنید. چی شود

البته قیمت سرور ی که میخرید هم به  کارایی ان بستگی دارد. قیمت سرور 5 میلیون تومان با قیمت سرور 10 میلیون تومانی و قیمت سرور  100 میلیون تومانی و قیمت سرور 150 میلیون تومانی  بسیار متفاوت میباشد .

شما نباید از سرور با قیمت 5 میلیون تومان انتظاراتی داشته باشید که از یک سرور قیمت  100 میلیون تومانی خریدید .

سرور چیست؟

 

سرور چیست؟ مستر اچ پی

سرور یک کامپیوتر یا برنامه کامپیوتری است که به عنوان بستری برای به اشتراک گذاری داده ها، برنامه ها یا برنامه ها عمل می کند.

یک سرور از طریق شبکه شما قابل دسترسی است، به این معنی که می توان از داخل و خارج (دسترسی از راه دور) یک تجارت استفاده کرد. قیمت سرور برای اندازه گیری کارایی و دقت این سرور ها مهم هست.

قیمت سرور HP را بهتر هست از دکتر اچ پی یا شرکت ماهان شبکه ایرانیان استعلام بگیرید قیمت سرور در دکتر اچ پی بسیار ارزان نیست ولی کیفیت سرور های دکتر اچ پی اورجینال بوده و عالی و قیمت سرور مناسب به شما خواهند داد.

آیا کسب و کار من به سرور نیاز دارد؟

 

خرید سرور HP

اکثر مشاغلی که از بیش از یک کامپیوتر استفاده می کنند از داشتن یک سرور سود می برند. برای مشاغلی که چندین کارمند دارند، سرورها امکان اشتراک گذاری آسان فایل، دسترسی از راه دور، ذخیره سازی امن تر و امنیت بسیار بیشتر را فراهم می کنند.

با یک سرور، داده ها و منابع را می توان به راحتی بین همکاران به اشتراک گذاشت. Severs برای تیم‌هایی که روی پروژه‌های مشترک کار می‌کنند یا با کارگران از راه دور و سیار که نیاز به دسترسی به فایل‌های خارج از دفتر دارند، عالی هستند.

در داخل، کسب و کار شما را می توان از یک مکان مرکزی به جای تعدادی از رایانه های شخصی مجزا مدیریت کرد.

قیمت سرور  یا خرید سرور یا فروش سرور برای شما در این مرحله بستگی به نیازمندی شما دارد. آنچه را که ما  به عنوان خرید سرور اچ پی باید از فروشنده خود بخواهیم دقیقا باید با قیمت سرور و کارایی آن رابطه مستقیمی داشته باشید.

قیمت سرور در مرحله اول به کانفیگ آن بستگی دارد  و برای خرید سرور حتما باید شما حداقل نیازمندی خود را مثل رم سرور  هارد سرور پارو سرور سی پی یو سرور را مدنظر داشته باشید تا برای شما بهترین سرور کانفیگ گردد.

چگونه یک سرور برای یک شرکت کوچک مفید است؟

 

سرورهای HP برای شرکت های کوچک

سرورها دیگر فقط برای شرکت های بزرگ با صدها کاربر نیستند. سرور می تواند راهی فوق العاده برای کسب و کارهای کوچک با یک یا دو نفر باشد تا در ارتباط، ایمن و ایمن بمانند.

با افزودن سرور به کسب و کار خود، دیگر نیازی به ورود فیزیکی به اطلاعات در یک رایانه شخصی ندارید.

یک سرور به طور مرکزی از اطلاعات نسخه پشتیبان تهیه می کند، که می تواند در زمان صرفه جویی کند، از از دست رفتن داده ها جلوگیری کند، و حتی اگر یک فاجعه به یک رایانه شخصی روی دهد، اطلاعات شما همچنان ایمن و قابل دسترسی است.

پس چرا باید برای خرید سرور پول خرج کنم؟

 

خرید سرور HP

اگرچه هزینه اولیه بر روی واحد سرور وجود دارد، سرور می تواند تعدادی از هزینه های جاری را در یک تجارت کوچک کاهش دهد.

وجود یک نقطه دسترسی واحد و متمرکز برای داده ها و اطلاعات، یافتن سریع اطلاعات صحیح را آسان می کند و در زمان و منابع صرفه جویی می کند.

از آنجایی که سخت افزار به صورت مرکزی مدیریت می شود، سرورها نیز استفاده از چاپگرهای بسیار کمتری را امکان پذیر می کنند و در نتیجه هزینه های سخت افزاری کمتری را به همراه دارند.

قیمت سرور برای بار اول بالاست ولی در ادامه مسیر این قیمت سرور از بدنه بیزینس شما در خواهد امد. یعنی سود شما رو افزایش داده و در نتیجه قیمت سرور  و پول خرید سرور در می اید .

سرورها به یک کسب و کار اجازه می دهند تا مدیریت فناوری اطلاعات خود را متمرکز کند.

این امر با مدیریت دستگاه‌های شما از طریق یک داشبورد فناوری اطلاعات که به‌طور خاص برای رسیدگی به وظایف رایج و مشکلات فناوری اطلاعات قبل از وقوع آنها طراحی شده است، در زمان صرفه‌جویی می‌کند.

یک سرور به شما اجازه می‌دهد تا نرم‌افزارها را به‌طور مرکزی نظارت کنید، آنتی‌ویروس‌ها و پشتیبان‌گیری‌ها فعال و به‌روز در کل کسب‌وکار هستند.

شما همچنین می توانید کنترل کنید که چه کسی به کدام اسناد دسترسی دارد، بسته به اعتبار امنیتی آنها.

چرا سرورها امن تر هستند؟ چرا سرور بخریم؟

 

امنیت سرورهای HP

داده ها در یک سرور به طور ایمن ذخیره می شوند و دسترسی به شبکه و همچنین اسناد و برنامه های خاص را می توان به شدت از طریق یک مدیر متمرکز کنترل کرد.

سرورها نیاز به ارسال اسناد تکراری بین همکاران را کاهش می دهند

سرور همچنین اجازه می دهد تا نرم افزارهای ضد ویروس و فایروال ها به صورت جداگانه مدیریت شوند و اطلاعات کلیدی شما را ایمن نگه دارند.

با کنترل دسترسی به شبکه از طریق گذرواژه و لاگین توسط سرپرست، احتمال وقوع نقض امنیتی بسیار کمتر است، که برای مشاغلی که با اطلاعات حساس کار می کنند بسیار مهم است.

اگر خود را دور از دفتر می بینید یا کارمندان از راه دور دارید، سرورها به عنوان یک پل ارتباطی برای دسترسی به اطلاعات کلیدی عمل می کنند.

دیگر نیازی نیست که یک رویداد مهم یا جلسه را خارج از دفتر از دست بدهید. فقط باید منتظر ایمیل باشید یا به منابع دسترسی پیدا کنید.

به چه نرم افزاری نیاز دارم؟

چرا خرید سرور فیزیکی بخریم؟

سرور Widows 2012

 

خرید سرورهای اچ پی

ویندوز بسته به نیازهای تجاری شما سه بسته نرم افزاری را در محدوده ویندوز سرور ارائه می دهد که عبارتند از: Essentials، Standard، Datacentre.

Windows Server 2012 R2 Essentials اولین سرور ایده آل برای مشاغل کوچک با حداکثر 25 کاربر است. دارای ابزارهای مدیریتی ساده و به اشتراک گذاری آسان فایل است. همچنین شامل پشتیبان گیری از رایانه شخصی و اتصال اختیاری به Office 365 است.

Windows Server 2012 R2 Standard برای محیط های فیزیکی یا حداقل مجازی سازی شده طراحی شده است. دارای یک کنسول مدیریت ساده و خوشه بندی است. بسته استاندارد اجازه مجازی‌سازی را می‌دهد، به این معنی که می‌توانید حداکثر دو «ماشین مجازی» را روی حداکثر دو CPU اجرا کنید.

Windows Server 2012 R2 Datacenter برای محیط های بسیار مجازی سازی شده طراحی شده است. مدیران می توانند ماشین های مجازی ویندوز سرور نامحدود را روی یک سرور اجرا کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟