فروش HPE ProLiant DL380 Gen10

فروش HPE ProLiant DL380 Gen10

Rate this post

تمام مقالاتی که در مورد فروش HPE ProLiant DL380 Gen10 review میگذاریم تمام تلاش ما این است که شما را از دور با کارایی و دوام و کارکرد این سرور بسیار قوی اشنا کند. اما تا زمانی که شما بصورت حضوری این سرور را مشاهده نکنید و با این سرور کار نکنید و ویژگی های فنی این دستگاه سرور را از نزدیک چک نکنید به آن قدرت و محوریتی که درباره ی فروش HPE ProLiant DL380 Gen10 review داشته باشید نخواهید رسید.

تمام مقالات و تجربیات ما میتواند تا حدودی شما را با HPE ProLiant DL380 Gen10 review آشنا کرده و درک درستی از کارایی این سرور اچ پی را به شما بدهد. برای خرید این سرور روی لینک زیر کلیک کنید:

خرید سرور اچ پی DL380 G10

نقد و بررسی سرور HPE ProLiant DL380 Gen10

 

فروش HPE ProLiant DL380 Gen10 review

ProLiant DL380 HPE به طور مداوم در صدر لیست پرفروش ترین سرور دنیا قرار داشته است – و دلیل خوبی هم دارد، زیرا این سرور قوی ترین رک آن است. چیزهایی وجود دارد که نمی‌توانیم آن‌ها را دقیق‌تر برای شما بازسازی یا توضیح دهیم. همچنین نمی‌توانید به آن دست بزنید. زیرا در دسترس شما نیست و ما به‌طور انحصاری اولین بررسی عملی پرچمدار جدید نسل 10 HPE را برای شما آورده‌ایم.

چیزهای زیادی برای هیجان‌انگیز کردن این سرور  وجود دارد زیرا در کنار پشتیبانی از خانواده CPU مقیاس‌پذیر Xeon اینتل، DL380 Gen10 با طراحی ماژولار جدید، به‌روزرسانی کاملی در بخش ذخیره‌سازی دریافت می‌کند. کنترل‌کننده‌های RAID آرایه هوشمند HPE نیز برای ارائه گزینه‌های فضای ذخیره‌سازی و رابط بیشتر به‌روزرسانی شده‌اند.

البه در مقاله های قبلی تمام این موارد را برای شما به کرار توضیح دادیم و در این مقاله سعی نداریم با توضیحات تکراری زمان را از دست بدهیم. ولی این یک هیولای واقعی هست. تمام آنچه را که من میگویم رو دوستان فنی می‌توانند درک کنند. این سرور HP، سروری است که میتواند در یک شرکت بازرگانی 10 تا 15 نفری سرویس بدهد. همچنین می‌تواند در یک دیتاسنتر غول پیکر برای یک کشور سرویس دهی کند. و این بستگی به شما و کانفیگ شما خواهد داشت. یا خدا چی داریم اینجا، خودمم کیف میکنم از چیزهایی که تایپ میکنم…

فضای رم سرور  HPE ProLiant DL380 Gen10

 

فضای رم سرور  HPE ProLiant DL380 Gen10

این سرور از 3 ترابایت حافظه هوشمند DDR4 پشتیبانی می‌کند و می‌تواند تا 192 گیگابایت حافظه دائمی NVDIMM HPE را مدیریت کند. واقعا من چی باید اینجا بگم…

3 ترابایت فضای رم اون هم تو سرور 380 ای که زمانی فوقش 12 تا رم 512 مگ اونم با کلی مکافات میتونستیم روش نصب کنیم. الان 2 گیگ یا 4 گیگ رم شده 3 ترابایت. خداوندا…

این برنامه‌های پر تقاضا مانند تجزیه و تحلیل یا پایگاه‌های داده را هدف قرار می‌دهند و 8 گیگابایت حافظه DRAM با کارایی بالا ارائه می‌کنند که توسط 8 گیگابایت فلاش نصب شده روی یک ماژول استاندارد DIMM پشتیبانی می‌شود.

و سپس کنترلر مدیریت جدید iLO 5 HPE وجود دارد. انبوهی از ویژگی های جدید را ارائه می دهد، زیرا در کنار نظارت بر سرور بهبود یافته. تمرکز لیزری بر امنیت پلتفرم با اثر انگشت سیلیکونی، رمزگذاری و فناوری تشخیص نقض دارد.

هیچ وقت با این ILO من حال نکردم و الان هم زیاد حال نمی‌کنم. کلا چیز خوبی هست و فروش HPE ProLiant DL380 Gen10 review فوق العاده بالاست ولی من زیاد باهاش حال نمیکنم نمیدانم چرا…

ذخیره سازی

مدل Performance 826556-B21 دارای یک جفت پردازنده 12 هسته‌ای 2.3 گیگاهرتزی Intel Xeon Gold 5118 است که با 64 گیگابایت DDR4 ترکیب شده است. نگاهی گذرا به قسمت جلو نشان می‌دهد که HPE چینش پیکربندی درایو 8+8+8 را حفظ کرده است و اجازه می‌دهد تا 24 درایو SFF ارائه شود.

این موارد در سرور های جی 9 هم بود ولی خوب اینجا ایران هست و ما معمولا باید اون چیزهایی که شرکت های بازرگانی با هزار بدبختی وارد می کنند رو بخریم و دستمون زیاد روی این موارد باز نیست ولی کلا خیلی ما شرکت های بازرگانی ماهان شبکه ایرانیان خدا دردسرهایی زیادی داریم و واقعا سخته…

این موارد رو که در تصویر بالا مشاهده میکنید همه رو در پایین برای شما اورده‌ایم و می‌توانید کامل مشاهده کنید البته چیز خاصی هم برای توضیح ندارند.

جمع بندی نقد و بررسی سرور HP

می‌توانید واحد رسانه جهانی HPE را در سمت چپ قرار دهید، که USB3 دوگانه، یک درایو نوری DisplayPort و فضایی برای دو درایو SFF در زیر ارائه می‌کند. چیزهای بیشتری در پشت وجود دارد: سه قفس دوگانه SFF با تعویض داغ می‌توان اضافه کرد، که تعداد را به سی درایو می‌رساند.

شاسی SFF همچنین از 20 درایو NVMe پشتیبانی می کند. ظرفیت یک نیاز کلیدی است، دوازده درایو LFF در جلو، سه درایو در عقب و حتی چهار درایو در وسط با کیت سفارشی هواپیمای میانی HPE نیاز خواهد داشت.

همه مدل ها با چیپ تعبیه شده Smart Array S100i HPE شروع می شوند. که از RAID 0، 1، 5 و 10 برای حداکثر 14 درایو SATA پشتیبانی می کند. سرور ما دارای ماژول snap-in Smart Array P408i است. که SAS3 به علاوه 2 گیگابایت حافظه پنهان با فلاش محافظت شده را به معادله ذخیره سازی اضافه می کند و HPE مدل های دیگری را با مقادیر کش متفاوت و درگاه های توسعه خارجی ارائه می دهد.

مثل همیشه ممنونم از این که این مقاله را نیز با ما تا اخر دنبال کردید. یکسری جملات من درآوردی هم بنده گفتم ولی شما زیاد به دل نگیرید. این مطالب از مقاله نیست و خود بنده صادق قنبری اینها رو اضافه کردم برای این که زیاد حوصلتون سر نره و مقاله ی ما برای شما خسته کنده نباشد. ابنجا دکمه‌ای بنام لایک هم نداریم که بگیم بیکار نباشید و اون دکمه لایک رو بزنید ولی کلا ممنون که ما رو مطالعه میکنید.

 

منبع

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟