Rate this post

راه اندازی فایل سیتم NFS بسیار اسان میباشد و کافیست شما با تهیه یک سرور و یا یک NASوپیاده سازی نرم افزار های بر پایه NFS یه فایل SHARE مبتنی بر NFS زا بالا بیاورید .

مدل ENHANCE VMOTION بدن SHARE STORAGE نیز میتوان پیاده سازی کرد ولی زیاد به درد نمیخورد و نمی خواهید خودتان را قوی بزنید.

VMware vSphere Storage Appliance:

This VMware vSphere Storage Appliance has been discontinued

VIRTUAL SAN که در ورژن جدید جایگزین VSAمیتواند بشود.

(QNAP (Quality Network Appliance Provider : ارائه دهنده ابزارها و دستگاه های با کیفیت شبکه می باشد. این کمپانی تایوانی فعالیت رسمی خود را از سال 2004 آغاز نمود و توانست با تولید و ارائه محصولات با کیفیت اکنون جزو برترین تولید کنندگان در بین رقبای خود بوده و نیز برخی جوایز بین المللی را برای محصولات خود کسب نماید . به طور کلی اهم فعالیت و تولیدات شرکت QNAP به شرح ذیل است :

دستگاه های ذخیره سازی تحت شبکه  NAS) Network Attached Storage)

 

مناسب اماکن های کوچک و بزرگ، شرکتها، کارخانجات، ترمینالها، مراکز درمانی، آموزشی و …، قابلیت افزایش تا 144 عدد هارددیسک تا ظرفیت 720ترا بایت با دستگاه جانبی، استفاده از هارددیسک های SATA,SAS,SSD، دارای پورتهای شبکه گیگابیت ، پشتیبانی از مجازی سازی، رمز گذاری، دارای سیستم جامع پشتیبان گیری، به اشتراک گذاری و همگام سازی اطلاعات، قابلیت افزودن قابلیت میل سرور، وب سرور و سایر برنامه و سرویس های های کاربردی متنوع در کنار سخت افزاری قدرتمند  و  سیستم عامل انحصاری QTS و کاملا” سازگار با سیستم عامل های ویندوز، لینوکس و مکینتاش در مدلهای رک و ایستاده.

دستگاه های ضبط ویدیو در شبکه NVR) Network Video Recorder)

مناسب اماکن های کوچک و بزرگ، شرکتها، کارخانجات، ترمینالها، مراکز درمانی، آموزشی و …

قابلیت سازگاری با بیش از 2500 نوع دوربین تحت شبکه مختلف و قابلیت ضبط و ذخیره تصاویر با کیفیت فول اچ دی با حجم کم و زمان زیاد، قابلیت اتصال به دوربین ها بیرون از مکان نصب شده تجهیزات از طریق موبایل یا تبلت و یا دسترسی و همگام سازی تصاویر از چند مکان به مرکز کنترل با قابلیت بیش از 700 ترابایت فضای ذخیره سازی از طریق برنامه های کاربردی متنوع چند رسانه ای با سخت افزاری قدرتمند  و سیستم عامل انحصاری QTS و کاملا” سازگار با سیستم عامل های ویندوز، لینوکس و مکینتاش در مدلهای رک و ایستاده.

 

ویژگی کیونپ

 از ویژگی های دستگاه های QNAP  می توان به کاربری بسیار آسان ، توانایی و عملکرد بالا ، امکان افزایش ذخیره سازی در مقیاس بسیار بالا و آسان ، قدرت ، دوام و کیفیت بالا نام برد.

مدیریت دستگاه

کیونپ از سیستم عامل (QTS) انحصاری خود بهره می برد و در مرکز برنامه های کاربردی خود با امکانات متنوع کاربران به راحتی میتوانند از طریق آن به راحتی فایلهای خود را مدیریت کرده و از همه جای دنیا به آن دسترسی داشته باشند.

 

کاربران به راحتی می توانند از طریق دانلود اپلیکیشن های مخصوص سیستم عامل اندروید و یا iOSبر روی تبلت و یا موبایل خود از طریق اینترنت به دستگاه کیونپ متصل شده و فایلهای خود را مرور، ارسال، دریافت، Backup گیری، به اشتراک گزاری و یا همگام سازی کنند.

همچنین از قابلیت های منحصر بفرد کیونپ در کاربردهای خانگی، استودیو های صدابرداری، تصویر برداری ، آتلیه های عکاسی، شبکه های تلویزیونی و …. می­توان بعنوان یک دستگاه ذخیره ساز مطمئن با کاربردهای فراوان و سخت افزاری قدرتمند و غیر قابل نفوذ برای ذخیره و ساخت آلبومهای عکس، ویدئو، موزیک، مدیریتهای ارسال و دریافت فایلها از طریق ذخیره سازی ابری شخصی، پخش تصاویر فول اچ دی، دسترسی به فایلهای مالتی مدیا از طریق وب و از طریق برنامه های کاربردی متنوع چند رسانه ای و سیستم عامل انحصاری QTS و کاملا” سازگار با سیستم عاملهای ویندوز، لینوکس، و مک را نام برد.

برکرفته از سایت اداک فناوری

استعلام قیمت سرور

6 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟