HP ProLiant DL320e G8 v2 | نمايندگي HP | نمايندگي سرور HP | نمايندگي سرور اچ پي | تجهيزات شبکه |

HP ProLiant DL320e G8 v2 | نمايندگي HP | نمايندگي سرور HP | نمايندگي سرور اچ پي | تجهيزات شبکه |


Rate this post

 VMware VCenter Server v6.0

VMware e1426773719888 دانلود VMware VCenter Server v6.0

نرم افزار VMware vCenter Server  برنامه ا ی کاربردی در زمینه ی   مدیریت سرورهای ESX و سرورهای مجازی بر پایه آن است؛ این برنامه به شما این قابلیت را می‌دهد تا بتوانید چندین سرور مجازی را از سرورهای مختلف ESX در کنسول یک برنامه، کاملاً حرفه‌ای مدیریت کنید. بسیاری از قابلیت‌های برنامه‌ی vSphere که کاربرد وسیعی در مجازی سازی دارد برای فعال شدن نیازمند vCenter هستند، قابلیت‌های نظیر VMotion و Fault Tolerance و غیره.

قابلیت های اصلی برنامه:استقرار ساده با استفاده از یک دستگاه مجازی مبتنی بر لینوکس.
مشخصات میزبان – استاندارد و ساده  سازی چگونگی پیکربندی و مدیریت پیکربندی ماکروسافت میزبان و اعتبار دهی به پیکربندی شبکه، ذخیره سازی و تنظیمات امنیتیبهینه سازی بلادرنگ
مدیریت منابع – اختصاص منابع پردازنده و حافظه به دستگاه های مجازی در حال اجرا بر روی سرور فیزیکی . ایجاد منابع حداقل، حداکثر و متناسب برای پردازنده، حافظه، دیسک و پهنای باند شبکه و قابلیت  اصلاح تخصیص به هنگام اجرا دستگاه های مجازی . فعال کردن برنامه های کاربردی به صورت پویا به منظور دست آوردن منابع بیشتر برای افزایش عملکرد آنها به  اوج.خودتخصیص دینامیک منابع – استفاده از vSphere Distributed Resource Scheduler به منظورنظارت مداوم بر استفاده از منابع و تخصیص هوشمندانه منابع  در میان دستگاه های مجازی بر اساس قوانین از پیش تعریف شدهبهینه سازی کارآمد منابع انرژی–  نظارت  خودکار و پاسخ به منابع و خواسته های مصرف انرژی در سراسر یک کلاستر DRS با استفاده از  vSphere Distributed Power Management.مدیریت منابع و بهینه سازی سرورهای مجازی
– قابلیت تخصیص Dynamic منابع
– اتوماسیون بسیار پیشرفته
– قابلیت تنظیم Roles و Permission های سفارشی
– کاملاً سازگار به سایر نرم افزارهای VMware مانند vSphere و Workstation
-پلت فرمی مقیاس پذیر و قابل گسترش و قابل پیکر بندی مجدد-بهبود مدیریت مقیاس های بزرگ – مدیریت تا ۱۰۰۰ هاست و ۱۰۰۰۰ دستگاه مجازی با یک سرور نمونه vCenter تک. ومدیریت تا ۳۰۰۰۰ دستگاه مجازی در ۱۰سرور  vCenter با استفاده از حالت های  Linked Mode. استفاده از کلاسترهای VMware HA و DRS برای پشتیبانی از ۳۲ میزبان و ۳۰۰۰ دستگاه های مجازی.
-حالت Linked mode- پشتیبان گیری از لایسنس ها و مجوز ها  در سراسر زیرساخت، و امکان  ورود به سیستم ، مشاهده و جستجو در موجودی تمام سرورهای vCenter.
-یکپارچه  سازی سیستم های مدیریت محصول

vmware-vsphere-6-0

برگرفته از سایت بسیار خوب www.digiboy.ir

همون طور که توی پست قبلیم هم اشاره کردم، چند ساعتی هست که گروه MAGNiTUDE نسخه کرک شده از نسخه جدید vCenter Server یعنی نسخه ۶٫۰ رو ارائه داده. keygen داخل این release هم متعلق به گروه EMBRACE هست که با توجه به همکاری های بین این دو گروه حدس زدنش هم سخت نبود.

برای دوستانی که تازه به جمع خوانندگان سایت ما پیوستن باید عرض کنم که این فایل release اصلی این گروه هست و بنابراین اگه نمی دونید چطوری ازش استفاده کنید به پست من راجع به نحوه استفاده از releaseهای بخش ISO مراجعه کنید.

فایل nfo همراه release توضیحات لازم رو توی خودش داره اما صرفاً من باب راهنمایی باید عرض کنم که keygen داخل فایل ISO در پوشه MAGNiTUDE هست.

توجه کنید که چون گروه MAGNiTUDE به فایل ISO شرکت VMware فولدر خودش رو اضافه کرده، بنابراین این MD5 و SHA1 فایل اصلی رو خدمتتون ارائه نمیدیم و می تونید از فایل sfv همراه با release برای بررسی صحت دریافت فایل هاتون استفاده کنید.

همون طور که احتمالاً اکثر دوستان هم می دونن، VMware vSphere Cllient هم داخل همین دیسک هست. خوشبختانه شرکت VMware در نسخه ۶٫۰ هنوز این Client رو حذف نکرده (قراره web client جایگزین این client بشه).

عین همیشه، فایل ها نسخه اصلی ارائه شده توسط گروه MAGNiTUDE هستن که بدون هیچ تغییری و با نام اصلی با دوستان به اشتراک گذاشته میشن به این امید که برای دوستان مفید باشه و بتونه عیدی ما باشه به همه دوستان.

Mirror 1: VMWARE.VCENTER.SERVER.V6.0-MAGNiTUDE.zip

Mirror 2: VMWARE.VCENTER.SERVER.V6.0-MAGNiTUDE.zip

Filesize: 2.31 GB

Password: www.digiboy.ir


 , ymsgr:addfriend?SADEG_2005_GH ويندوز سرور 2003 روي سرور اچ پي , نصب ويندوز سرور 2003 بر سرور اچ پي , نصب ويندوز سرور 2008 برروي سرور , نصب ريد ويندوز 2008 , نصب ويندوز 2008 روي سرور hp, مشکل نصب 2008 روي سرورhp, آموزش نصب ويندوز سرور 2008 بر روي hp g7, طريقه نصب ويندوز سرور 2008 روي سرور اچ پي, دي اچ سي پي سرور بر روي 2008, دي اچ سي پي بر روي 2008, نحوه نصب دي اچ سي پي در ويندوز سرور 2008, طريقه نصب ويندوز بر روي سرور اچ پي, نصب ويندوز برروي سرور مدل dl380g, مشکل درنصب ويندوز سرور hp مدل g7, طريقه بوت سرور از روي سي دي ويندوز, ويندوز 2008 روي سرور اچ پي, سي دي smart start سرور asus, نصب دي اچ سي پي در سرور 2008, نصب ويندوز سرور hp smart start, نصب دي اچ سي پي ويندوز20VMware-vSphere-6

Mirror 1: VMWARE.VSPHERE.V6.0-MAGNiTUDE.zip

Mirror 2: VMWARE.VSPHERE.V6.0-MAGNiTUDE.zip

Filesize: 339.64 MB

Password: www.digiboy.ir


نرم افزار vSphere که محصول شرکت VMware است برای کارهای بسیار عظیم و سطح بالا که راه اندازی یک سیستم ابری وکلود می باشد مورد استفاده قرار می گیرد. اما استفاده آن در مقیاس کوچکتر برای راه اندازی سیستمهای مجازی می باشد. یک فایده داشتن ماشین و در واقع کامپیوتر مجازی این است که شما برای اجرای نرم افزارهای مختلفی که هر کدام نیاز به یک سیستم عامل مجزا دارد مجبور نباشید یک سخت افزار مجزا اختصاص دهید و از این رو هزینه ها را کاهش می دهد.

همچنین با نصب vSphere بر روی یک کامپیوتر سرور می توان منابع آن را به تناسب نیاز برای سیستمهای مجازی مختلف مدیریت کرد. یک مثال ساده آن به این صورت است که شما نیاز به یک سیستم با رم بالا و CPUی پایین دارد و در کنار آن نیاز به یک سیستم با رم پایین و CPU و هارد بالا دارید. این دو سیستم می توانند همپوشانی خوبی با هم داشته و در یک سخت افزار قدرتمند به صورت بهینه پیاده سازی شوند.

 این نرم‌افزار در سیاهه‌ی نرم‌افزارهای تحریمی قرار می‌گیرد و با IPهای ایرانی قابل دریافت نیست.

امکانات و ویژگی‌های مجموعه‌ی VMware vSphere :

این نرم افزار در 7 زمینه به شما خدمات می دهد که شامل محاسبات، شبکه، در دسترس بودن، خودکار سازی، مدیریت، امنیت و فضای ذخیره سازی می باشد که خلاصه اینها را در اینجا می توانید ببینید.

محاسبات (Compute) :

– vSphere ESXi برای مجازی سازی و به اشتراک گذاری منابع سخت افزاری یک سرور برای ماشینهای مجازی نصب شده در داخل آن

– Distributed Resources Scheduler (DRS) برای اولویت بندی سرورهایی که قرار است یک وظیفه را در ساعات مختلف شبانه ورز انجام دهند که مثلا با لود بالا سیستمهای جدید به صورت خودکار روشن شده و در ساعات غیر پیک سیستمهای اضافی برای صرفه جویی در مصرف برق خاموش شوند.

– vMotion برای کاهش زمان قطعی سرورها با انتقال ماشینهای مجازی بین سرورها

– Big Data Extensions که با اجرای Hadoop قابلیت اطمینان و چابکی و مفید بودن را افزایش می دهد.

شبکه (Networking) :

– Network I/O Control به شما اجازه اولویت بندی دسترسی به منابع شبکه بر اساس قوانین تعریف شده را می دهد.

– Distributed Switch تامین و مدیریت و مانیتورینگ شبکه را با کمک تجمیع شبکه دیتا سنتر متمرکز می کند.

در دسترس بودن (Availability) :

– High Availability بدون نیاز به سیستم قدیمی کلاسترینگ در دسترس بودن بالا را در کل فضای IT شما برای شما فراهم می کند.

– App HA قطعی سیستم عامل و نرم افزار شما را شناسایی و برطرف می کند.

– Fault Tolerance در صورت قطع شدن سرور نرم افزار به ار خود ادامه داده و هیچ اطلاعاتی از دست نمی رود.

– Data Protection پشتیبانی گیری غیر مبتنی برای Agent در سیستم عامل را اجام می دهد و با روش بکاپ افزایشی در فضای بکاپ شما صرفه جویی می کند.

– Replication با کمک امکان درونی vSphere‌ نیازی به استفاده از نرم افزارهای دیگر برای Replicate کردن اطلاعات ندارید.

خودکارسازی (Automation) :

– Auto Deploy استقرار و به روزرسانی هاست های شما را میسر می کند.

– Host Profiles به شما امکان ایجاد یک پروفایل با ویژگیهای مشخص برای هاست ها می کند تا بتوانید از روی آن چندین هاست دیگر را تنظیم کنید.

– Update Manager از کار رو تین برای آپدیت و Patch کردن هاست های شما جلوگیری می کند و این کار را به صورت خودکار انجام داده و مدیریت می کند.

مدیریت (Management) :

– vCenter Server امکان مدیریت متمرکز سرورهای شما را در یک محیط فراهم می کند.

– vCenter Orchestrator با کمک یک رابط کشیدن و رها کردن (Drag and Drop) می توانید جریان کاری خود را ایجاد کنید.

فضای ذخیره سازی (Storage) :

– Storage DRS بار بوجود آمده را در فضای ذخیره سازی سرورهای شما با توجه زمان های تاخیر ورودی و خروجی آنها و ظرفیت ذخیره سازی آنها مدیریت می کند.

– Profile Driven Storage سیستم تعریف پروفایل و گروه بندی فضاهای ذخیره سازی را بر اساس قوانین تعیین شده فراهم می کند.

– Storage vMotion‌ دیتا های شما را بدون خراب شدن در بستر کلود جابجا کرده و فضای ذخیره سازی بیشتری را خالی می کند.

– Storage I/O Control دسترسی به فضاهای ذخیره سازی را بر اساس بار وارده به آنها اولویت بندی کرده و بهترین حالت را برای ماشین های مجازی در اختیار می گذارد.

– VMFS با کمک یک سیستم فایلی پیشرفته و سرعت بالا مدیریت و تامین ماشین های مجازی را ساده

سازی می کند.

– Storage Thin Provisioning سودمندی فضای ذخیره سازی ماشین مجازی را با مدیریت صحیح و تخصیص پویا و تامین هوشمند فضای ذخیره سازی فیزیکی افزایش می دهد.

– Storage APIs با کمک API ها آگاهی فضای ذخیره سازی، محافظت از دیتا ها و یکپارچکی آرایه ها را بهبود می بخشد و به شما اجازه می دهد تا با سازنده فضاهای ذخیره سازی شرکت دیگر قابلیتهای چند مسیری را بسنجید.

– Flash Read Cache با کمک یک لایه کش خواندن بر اساس سرور زمان تاخیر نرم افزارها را به حداقل می رساند.

مجموعه مستندات، امکانات جدید و تغییرات انجام‌شده در VMware vSphere از این‌جا قابل مشاهده است.

نکات مجموعه‌ی VMware vSphere :

– دو ویرایش نسخه‌ی 6 از این مجموعه قرار گرفته است.

– از نسخه‌ی 5 سه ویرایش از این مجموعه ارائه شده و بدون هیچ‌گونه تغییر در فایل اصلی، قرار گرفته است.

– Keygen به‌صورت جداگانه قرار گرفته و سریال ابزارها و ویرایش‌های مختلف از جمله کامل‌ترین ویرایش یعنی Enterprise Plus را تولید می‌کند؛ مقایسه‌ی امکانات ویرایش‌های مختلف را از این‌جا ببینید.

– درصورت نمایش پیام CRC Error و یا Corrupt file or wrong password هنگام استخراج فایل‌ها، با استفاده از نرم‌افزار WinRAR فایل را اجرا و از منوی Tools گزینه‌ی Repair archive را انتخاب کرده و OK کنید و درصورت عدم تعمیر، فایل را دوباره دانلود کنید.

– مشکلات و مسائل مربوط به نرم‌افزارها را صرفا در بخش ارتباط با ما مطرح کنید؛ امکان پاسخ‌گویی در بخش دیدگاه‌ها وجود ندارد.

راهنمای نصب و فعال‌سازی

نرم افزار ESXi به صورت یک فایل ISO بوت است که باید یک سرور را با آن راه اندازی کرد و کلیه مراحل به صورت خودکار انجام می شود و سرور برای اتصال آماده می شود. سپس با نرم افزار Client باید به آن متصل شد و سریالی را که Keygen تولید می‌کند، وارد و رجیستر نمود.

سیستم مورد نیاز

ESXi Hardware Requirements

Make sure the host meets the minimum hardware configurations supported by ESXi 5.5.

Hardware and System Resources

To install and use ESXi 5.5, your hardware and system resources must meet the following requirements:

Supported server platform. For a list of supported platforms, see the VMware Compatibility Guide at http://www.vmware.com/resources/compatibility.
ESXi 5.5 will install and run only on servers with 64-bit x86 CPUs.
ESXi 5.5 requires a host machine with at least two cores.
ESXi 5.5 supports only LAHF and SAHF CPU instructions.
ESXi 5.5 requires the NX/XD bit to be enabled for the CPU in the BIOS.
ESXi supports a broad range of x64 multicore processors. For a complete list of supported processors, see the VMware compatibility guide at http://www.vmware.com/resources/compatibility.
ESXi requires a minimum of 4GB of physical RAM. Provide at least 8GB of RAM to take full advantage of ESXi features and run virtual machines in typical production environments.
To support 64-bit virtual machines, support for hardware virtualization (Intel VT-x or AMD RVI) must be enabled on x64 CPUs.
One or more Gigabit or 10Gb Ethernet controllers. For a list of supported network adapter models, see the VMware Compatibility Guide at http://www.vmware.com/resources/compatibility.
Any combination of one or more of the following controllers:
Basic SCSI controllers. Adaptec Ultra-160 or Ultra-320, LSI Logic Fusion-MPT, or most NCR/Symbios SCSI.
RAID controllers. Dell PERC (Adaptec RAID or LSI MegaRAID), HP Smart Array RAID, or IBM (Adaptec) ServeRAID controllers.

■SCSI disk or a local, non-network, RAID LUN with unpartitioned space for the virtual machines.■For Serial ATA (SATA), a disk connected through supported SAS controllers or supported on-board SATA controllers. SATA disks will be considered remote, not local. These disks will not be used as a scratch partition by default because they are seen as remote.

Note

You cannot connect a SATA CD-ROM device to a virtual machine on an ESXi 5.5 host. To use the SATA CD-ROM device, you must use IDE emulation mode.

اطلاعات کامل در مورد سیستم مورد نیاز تک تک اجزای این نرم افزار را در اینجا ببینید.

تصاویر

لینک دانلود

آخرین نسخه

VMware vSphere

دانلود

 

VMware vCenter Server

دانلود بخش 1 – 1 گیگابایت

دانلود بخش 2 – 1 گیگابایت

دانلود بخش 3 – 396 مگابابت

 

کرک

دانلود

 

آخرین نسخه‌ی 5

VMware vSphere Hypervisor ESXi

دانلود

 

VMware vSphere Client

دانلود

 

VMware vCenter Server

دانلود بخش 1 – 1 گیگابایت

دانلود بخش 2 – 1 گیگابایت

دانلود بخش 3 – 1 گیگابایت

دانلود بخش 4 – 119 مگابابت

 

کرک

دانلود

حجم فایل(ها):

نسخه‌ی 6:

VMware vSphere:ـ353 مگابایت

VMware vCenter Server:ـ2.38 گیگابایت

نسخه‌ی 5:

VMware vSphere Hypervisor ESXi:ـ331 مگابایت

VMware vSphere Client:ـ369 مگابایت

VMware vCenter Server:ـ3.11 گیگابایت

مشخصات

گذرواژه‌ی فایل(ها): Password: www.downloadly.ir

1 دیدگاه

  • ممنون از لینک هاتون، ولی بقیه ابزارهارو قرار ندادید. مثل Replication و Data protectioon و ….

    ————————————————
    حتما در اولین فرصت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟