فروش سرور g6 g7 دست دو G8 |G9 | G10 | سرور قدیمی | سرور کارکرده DL 380 G4 G5


Rate this post

خرید سرور استوک اچ پی

 ما همواره در انتخاب مناسب ترین دستگاه ها /سرور ها / بهترین کانفیگ/ رک /اکسسوری رک/کلیه تجهیزات دیتاسنتر ، در کنار شماییم. لطفا جهت انتخاب مدل مناسب، مقالات ما را در اینجــــــــا و همین سایت مطالعه کنید، همچنین در صورت نیاز به هرگونه مشاوره رایگان می توانید  با ما تماس بگیرید.در مورد سرور های دست دوم اچ پی که به نام استوک یا کارکرده اچ پی نیز در بازار معروف هستند زیاد صحبتی برای گفتن نیست چون کانفیگ های فنی این سرور  دست دو اچ پی معمولا از روی سرورهای نیو اچ پی برداشته می شود .شاسی این سرور های معمولا از بازار داحل از شرکت ها و سازمان های بزرگ تهیه می گردد که معمولا هنگام بازسازی شرکت خود و تغییرات اساسی دیتا سنتر خود سرور های نسل قبل رو فروخته و سرور های نسل جدید را خریداری می کنند.

خرید سرور استوک HP

چرا خرید سرور استوک اچ پی اینقدر مهم هست ؟ چرا مایل زیادی مشتریان برای خرید سرور استوک برند اچ پی دارند ؟

قیمت سرور کارکرده اچ پی

در مورد خرید سرور کارکرده اچپی قیمت سرور کارکرده اکثر شرکت های اچپی در حال فروش این سرور کارکرده هستند و نمیتوان گفت که محدودیت خاصی در شرکت های فروشنده هست و در مورد قیمت سرور کارکرده هم بستکی به بازار دارد معمولا شما با 20 درصد بودجه یک سرور نیو و نسل جدید اچ پی همان معادل در نسل قبلی سرور hp را می توانید خریداری بکنید.

 

قیمت سرور دست دو بر چه اساسی تعیین می شود ؟

در مورد قیمت سرور دست دوم اچ پی معمولا بر اساس شرایط زیر تعیین قیمت می شود .

  • تمیزی سرور اچ پی که در مورد ان صحبت می کنیم.
  • قطعات به کار برده شده داخل سرور که اورجینال می باشد یا غیر اورجینال
  • مدت زمان کارکرد یک سرور در سایت قبلی خود
  • استوک کجا بودن بسیار مهم هست ممکن هست دستگاهی در داخل در محیط بسیار نامناسب کارکرده باشد و طول عمر مفید دستگاه سپری شده باشد
  • سرور اچ پی تعمیری  نباشد که خیلی خیلی مهم هست
  • حتما داخل سرور دست دوم اچ پی را چک کنید تا از سالم بودن خازن ها مادربرد سرور اچ پی اطمینان کنید
  • معمولا بزرگترین مشکل در سرور اچ پی دست دوم باطری کش سرور اچ پی میباشد که حتما چک گردد
  • پاس کردن تمامس تست های مادربری اسمارت استارت اچ پی ای

در مورد سرور های دست دوم یا سرور استوک هر چقدر هم توضیحات بدهیم باز هم کم هست زیرا سرور اچ پی دست دوم هست و واقعا اعتمادی بهش نیست ولی اگر گارانتی معتبر روی سرور اچ پی دست دوم خود بگیرید مثلا سه ماه گارانتی سرور HP  و در این سه ماه دستگاه رو زیر باز شدید نبرید و روشن کنید تا بصورت تستی سه ماه کارکند اگر در این مدت سه ماه گارانتی دستگاه هیچ مشکلی نداشته باشد سرور شما برای ده سال اینده هم بدون مشکل کار خواهد کرد .

حتما روی سرور دست دوم خریداری شده هارد های نیو اچ پی یا برند های دیگر بگزارید فقط  هارد نیو بگزارید

یکی از مواردی که من همیشه درمورد سرور های استوک یا سرور کارکردهHP مطرح مکنم خرید هارد نیو روی سرور دست دوم هست زیرا دیتا واطلاعات مهم شما رو سرور های دست دوم باید محافظت گردد و باید هارد های اچ پی یا سایر برند های شما بتواند در شرایط کاری سحت پاسخگو باشد.

البته برای هارد های اچ پی قدیمی خرید هارد ها دست دو رو بیشتر توصیه می کنم:

برای اینکه این هارد  اچ پی قدیمی دیگر تولید نمی شود و شما مجبور هستید سری های OEM یا چینی این هارد های رو خریداری بکنید که این خود مشکل بزرگتری هست هارد های دست دوم اورجینال باز کیفیت بهتری دارند و تجربه مشخص کرده هست که هارد های دست دوم بهتر از هارد های نیو چینی جواب می دهند مثلا روی هارد های 300 گیگ ده کا 6جی چون دیگر تولید نمیشوند بهتر هست شما هارد اچ پی 300 گیگ دست دوم رو خریداری بکنید.

محصولات با فروش فوق العاده و خوش مصرف اچ پی در بازار ایران را معرفی میکنم

در زیر چند مدل سرور اچ پی دست دوم که بازار فروش خوبی در ایران دارد را برای شما اینجا مطرح مکنم که می توانید برای خرید سرور اچ پی دست دوم روی این سرور های استوک نیز برنامه ریزی کنید الیته این لیست ماهانه اپدیت می شود و سرور دست دوم جدید که قابلیت خوبی داشته باشد برای شما گزاشته می شود.

سرور کیس اچ پی دست دوم برای محیط های کوچک و شرکتی زیر بیست نفر

بهترین انتخاب برای این مورد خرید سرور دست دوم اچ پی ML310 G8 میباشد که می توانید با کلیک روی خود سرور مجتوای مجصول را مشاهده بکنید و در مورد ان مطالبی رو ببینید البته مدنظر باشد که این سرور زمانی بصورت نیو توسط ماهان شبکه ایرانیان ارائه می شد ولی چون الان نسل جدید این سرور ها وارد شده در بازار  بصورت دست دوم به فروش می رسد .

فروش سرور HP Proliant Server ML310e G8

فروش سرور HP Proliant Server ML310e G8

سرور دست دوم ML350 G9   |  ML350 G8

سرور کیس اچ پی دست دوم که برای محیط های بزرگ با کاربری بالای بیست نفر بسیار مناسب هست سرور ML350 دست دوم هست که شما می توانید نسل 8 و 9 این سرور اچ پی در بازار موجود هست را خریداری کنید .در مورد این سرور دست دوم باید بدانید که هزینه خریداری بالایی دارد ولی خب مادربرد دو سی پی یو دارد و قابلیت های زیادی برای نصب و شبکه محلی شما خواهد داشت .

سرور اچ پی دست دوم

 

سرور اچ پی سری رک مونت یا سرور DL  اچ پی

سرور اچ پی سری رکمونت یا سرور DL اچ پی مناسب برای محیط های دیتاسنتری یا شرکت هایی که اتاق سرور دارند- عالی هست در زیر دو مورد پرفروش این سرورها رو که سری های DL360   , DL380 هست را با همدیگر بررسی میکنیم.
  1. سرور دست دو  کارکرده اچ پی DL380 G8
  2. سرور استوک DL380 G9
  3. سرور یوزد اچ پی DL360 G8
  4. سرور  کارکرده  DL360 G9 HP

HP Proliant Server DL380p G8   سرور دست دوم پر فروش اچ پی

در مورد خرید سرور های دست دو م مطالب زیر مهم هست :

  1. راهنمای خرید سرور اچ پی DL380 G8

  2. راهنمای خرید سرور DL360 G8 HPE

  3. راهنمای خرید سرور اچ پی DL380 G9

  4. راهنمای خرید سرور اچ پی DL360 G9

 

DL 380 G4  G5

2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟