قيمت سرور hp dl180p g8,قيمت سرور hp dl180 g9,قيمت سرور hp dl180,سرور hp proliant dl180 g9, خريد سرور hp dl180 g8,سرور hp ايران,نمايندگي سرور hp در ايران,سرور hp proliant dl180 g9, قيمت سرور hp proliant dl180 g9,مشخصات سرور hp proliant dl180 g9,سرور hp ml180, قيمت سرور hp ml180,فروشسرور hp g9

,قيمت سرور hp dl180 g9,


Rate this post

قيمت هارد سرورHP

سرور اختصاصی مجازی VPS

سرور اختصاصی مجازی راهکاری است برای آن هایی که نیاز به یک سرور اختصاصی برای نصب برنامه های خود دارند ولی بنا به دلایلی نظیر عدم توجیه اقتصادی و یا پیچیدگی مدیریت یک سرور اختصاصی قادر به تهیه و اداره ی آن نمی باشند. تصویر زیر مربوط به مشخصات سرویس های سرور اختصاصی (Dedicated Server) و سرور اختصاصی مجازی (VPS) می باشد. هر دوی این سرویس ها هم توسط یک سرویس دهنده ارائه می شوند. با یک نگاه مشخص است که یک سرور Dedicated امکانات گسترده ای را در اختیار دارنده اش می گذارد ولی نگاه دوم که البته به قیمت آن است قطعا نظر خیلی ها را تغییر خواهد داد چون اصولا چنین امکاناتی تنها برای سایت های با نرخ بازدید بسیار بالا و یا ارائه دهندگان سرویس های اینترنتی مورد نیاز است. با مروری بر سایت های شرکت های ارائه ی خدمات میزبانی وب می توان دید که خیلی از آن ها خدمات اجاره ی سرور اختصاصی ندارند چون اصولا چنین سرویسی مشتریان خاص خود را دارد که البته خیلی هم نیستند.

hp dl380 g8,مشخصات سرور hp g8,سرور hp proliant dl380 g8,سرور hp dl380 g9

مشخصات سرور hp g8,سرور

مقایسه ی سرور مجازی و اختصاصی

و اما در مورد خرید یا به بیان بهتر اجاره ی سرورهای اختصاصی مجازی یا VPS چه نکاتی حائز اهمیت است؟

1- مشخصات سرور و نرم افزار مجازی سازی:
طبیعتا هر چه سرور اصلی مورد استفاده قدرتمند تر باشد سرور های مجازی تحت آن عملکرد بهتری خواهند داشت. البته در سرورهای مجازی معمولا مقدار حافظه ی RAM مورد استفاده به صورت اختصاصی و تضمین شده است ولی پردازنده ی سرور اصلی به صورت اشتراکی بین همه ی اکانت های VPS روی سرور اصلی می باشد. به این ترتیب CPU قوی تر به معنای قدرت و سرعت پردازش بیشتر است.

2- مقدار RAM:
این فاکتور در ارزیابی کیفیت خدمات یک سرویس VPS آن قدر مهم است که عموما سرویس های VPS با مقدار حافظه شان معرفی و شناخته می شوند. مثلا گفته می شود یک VPS با 256مگابایت حافظه. حافظه ی بیشتر به معنای امکان نصب برنامه های بیشتر و سنگین تر و نیز به معنای امکان داشتن کاربران بیشتر روی سرور است.

3- مقدار حافظه ی

Hard Disk

4- سرعت پورت: خیلی از ارائه کنندگان سرویس های VPS در مورد سرعت پورت ارتباطی سرور مجازی با اینترنت جزئیاتی ارائه نمی کنند ولی طبیعتا سرعت پورت بالاتر امکان ارتباط سریع تر کاربران با سرور را فراهم می کند.

5- مقدار پهنای باند: این عدد بیانگر مقدار مجاز تبادل داده با سرور می باشد و هر چه بازدیدکنندان و کاربران سرور شما بیشتر باشند پهنای باند بیشتری نیاز دارید. حالت دیگری هم هست که احتیاج به پهنای باند بالا دارد و آن هم در مورد سرورهای آپلود و دانلود می باشد. اگر چه ممکن است تعداد بازدید کنندگان چنین سروری خیلی زیاد نباشند ولی هر کاربر ممکن است فایل های بسیار حجیمی را با سرور رد و بدل کند که نیاز به پهنای باند بالا دارد.

6- محل سرورها: کشور و دیتاسنتری که سرور شما در آن قرار گرفته به شکل قابل توجهی در سرعت ارتباط شما موثر است. به عنوان یک مثال بارز می توان گفت سرعت سرورهای داخل ایران به شکل چشمگیری بالاتر از سرعت سرورهای مشابه در آلمان یا آمریکاست.
در کنار این و به دلیل گفته می شوند امکان استفاده از نرم افزارهای کرک شده و بدون لایسنس را در اختیار کاربرانشان می گذارند.

7- خدمات اضافی: خدمات اضافی را می توان در قالب چند گروه تقسیم بندی کرد:
الف- تخصیص منابع: در صورت نیاز شما سرویس دهنده در قبال پرداخت مبلغ مشخصی مقدار هارد دیسک و یا حافظه ی RAM بیشتری در اختیار شما می گذارد و یا به شما اجازه می دهد از هسته های پردازنده ی بیشتری استفاده کنید. در مورد این قسمت نباید فراموش کرد که قیمت این خدمات نیز باید در محدوده ی توان شما باشد تا در صورت نیاز قادر به تامین آن باشید.

ب- نصب و راه اندازی: بسیاری از سرویس دهنده ها نصب و راه اندازی برخی نرم افزارها را به نیابت از شما روی سرور مجازی شما انجام می دهند. گستره ی خدمات ارائه شده به این شکل و نیز بهایی که بابت آن در نظر گرفته می شود عامل مهمی در انتخاب سرور مجازی خواهد بود. به عنوان یک مثال بد نیست شرایط دو سرویس را با هم مقایسه کنیم.
سرویس دهنده ی A برای بار اول به صورت رایگان روی سرور شما سیستم عامل نصب می کند ولی در صورت نیاز شما به نصب مجدد باید هزینه ی آن را بپردازید.

سرویس دهنده ی B همان سرویس را در اختیارتان می گذارد با این تفاوت که کنترل پنلی در اختیارتان می گذارد که از طریق آن تنها با چند کلیک ساده می توانید سیستم عامل جدیدی روی سرورتان نصب کنید.

شما کدام را انتخاب می کنید!؟

سرور hp

سرور hp

ج- نصب برنامه های جانبی:
برخی سرویس دهنده های نرم افزارهای کاربردی را برای شما به صورت رایگان نصب مب کنند و بعض ها هم برای خودشان نرخ هایی دارند که بد نیست به آن ها دقت کنید.
مثلا برخی سرورهای مجازی لینوکس از ابتدا امکان دسترسی به سرور را از طریق Remote Desktop دارند و روی بعضی دیگر با پرداخت هزینه ممکن است و روی برخی دیگر راه اندازی چنین سرویسی باید به صورت دستی و توسط خودتان انجام بگیرد.
همچنین بعضی سرویس دهنده ها نرم افزارهایی نظیر Cpanel/WHM یا Direct Admin را به صورت رایگان برایتان نصب می کنند و برای راحتی شما حتی زحمت تهیه ی لایسنس این نرم افزارها را هم می کشند. البته این مورد آخر تنها در قبال پرداخت هزینه ی ماهانه ی آن امکان پذیر است.

8- سیستم عامل: اگر سیستم عامل روی سرور به راحتی قابل تغییر باشد یعنی سرویس دهنده به شما خدمات رایگان نصب و تعویض رایگان سیستم عامل ارائه می کند که جای نگرانی نیست ولی در غیر اینصورت باید سیستم عامل خود را با دقت انتخاب کنید تا بعدا دچار دردسر نشده و مجبور به پرداخت هزینه ی انتخاب اشتباه خود نشوید.
اگر قصد دارید سرور مجازی لینوکس داشته باشید پیشنهاد من Centos5 است. این سیستم عامل که از خانواده ی Red Hat می باشد سازگاری خوبی با بسیاری نرم افزارهای تحت وب نظیر Cpanel/WHM دارد و به علاوه منابع سیستم را خیلی اشغال نمی کند.

اگر هم ویندوز مدنظرتان است Windows Server 2008 مناسب است که البته منابع مورد نیازش ممکن است هزینه ی بالایی به شما تحمیل می کند. پس می توان گفت اگر خیلی برایتان فرقی نمی کند بهتر است از نسخه ی 2003 استفاده کنید.

8- قیمت: البته بهایی هم که شما برای اجاره ی سرویس می پردازید مهم است و نیازی به توضیح ندارد. فقط فراموش نکنید کیفیت را فدای قیمت نکنید.

اچ سي پي سرور چيست,سرور اچ پي در ايران,سرور اچ پي دست دوم ,نمايندگي فروش سرور اچ پي,نمايندگي فروش سرورهاي اچ پي,نمايندگي سرورهاي اچ پي,

نمايندگي سرورهاي HP


برای عضویت در چنل ما پیام درخواست خود را در تلگرام به شماره ۹۱۹۵۱۸۰۵۱۴  ارسال نمایید…

یا بر روی لینک زیر کیلیک کنید.

گروه تلگرام مستر اچ پی

افر های ویژه ما را در گروه تلگرام دنبال کنید




%d9%82%d9%8a%d9%85%d8%aa-%d9%87%d8%a7%d8%b1%d8%af-%d8%b3%d8%b1%d9%88%d8%b1-hp

فروش سرور hp dl180 g9

مرکز تامین سرور HP


منتظر نظرات و پیشنهادات شما بزرگواران هستیم.

 از ما بخواهید تا کارشناسان فنی امان با کارشناسان IT شما جلسه ای حضوری داشته باشند.

نویسنده :  صادق قنبری

با من تماس بگیرید

در تلگرام نیز میتوانید به ما بپیوندید.و ار تمام  محصولان جدید ما با کانال مستر اچ پی مطلع گردید.

۰۹۱۲۸۳۵۲۰۲۳

با ما در تماس باشید.

با ما همراه باشید…

آموزش را رایگان میکنیم.

 

 سرور اچ پی, HP ProLiant ML110 G9,سرور HP, ML110 G9,ml110 g9

مرکز فروشگاه اینترنتی مستر اچ پی

سرور HP

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟