سرور hp

سرور hp


Rate this post

نمایندگی رسمی سرورhp

سرور مجازی چیست ؟

سرور مجازی چیست ؟ VPS چیست ؟ چه سرور مجازی برای من مناسب است !

شما صاحب یک وب سایت با بازدید بالا هستید و یا فروشگاه اینترنتی ، تفاوتی نمیکند ،بهتر حال از مشاور IT خود و یا در مقالات گوناگون اینترنت در وب سایت های متفاوت خرید سرور مجازی را به جای میزبانی وب اشتراکی برای سایت خود مناسب دیده اید ! حتی ممکن است صاحب یک شرکت هاستینگ یا برنامه نویسی و طراحی سایت باشید و برای مدیریت وب سایت هاییکه طراحی نموده اید یا برای راه اندازی نرم افزار تحت وب خود به سرور مجازی نیاز پیدا کرده اید ! پاسخ ما به نیاز شما این است : در برخی موارد بهتر است فضای میزبانی اشتراکی خود را ارتقاء دهید تا اینکه با هزینه سه تا چهاربرابر در سال سرور مجازی خریداری کنید . در این مقاله پس از تعریف سرور مجازی و یا سرور مجازی اختصاصی و سرور مجازی اشتراکی بطور کامل شیوه انتخاب سرویس مناسب برای بستر اجرای وب سایت یا نرم افزار شما را توضیح خواهیم داد .

سرور مجازی چیست !

HP ProLiant DL580 Gen9

HP ProLiant DL580 Gen9

VPS که مخفف Virtual Private Server به معنای سرور اختصاصی مجازی می باشد و گاهی از آن به عنوان VDS یا Virtual Dedicated Server نیز نام می برند، به طور ساده به سرویس های میزبانی فضایی گفته می شود که همانند یک سرور اختصاصی مستقل با دسترسی سطح بالا به سرور عمل مینمایند لکن بصورت چندگانه و با هم بر روی یک سرور فیزیکی قرار می گیرند. به عبارت بهتر، با استفاده از تکنولوژی مانند Virtuozzo و با بهره گیری از سخت افزارهای بسیار قوی و پیشرفته، یک سرور فیزیکی به چندین VPS با امکانات یکسان یا متفاوت تقسیم می شود.

hp سوئیچ سرور های اچ پی 1810 1910

hp سوئیچ سرور های اچ پی 1810 1910

هر VPS بنا به تعریف اولیه، سهم خاصی از منابع سرور از قبیل پردازنده، حافظه اصلی، فضای دیسک سخت، پهنای باند و… را به صورت اختصاصی و تضمین شده در اختیار خواهد داشت. به عنوان مثال، یک VPS می تواند شامل ۵۱۲ مگابایت از ۸ گیگابایت حافظه اصلی سرور را به صورت تضمین شده به همراه ۵۰ گیگابایت فضای ذخیره سازی و ۵۰۰ گیگابایت پهنای باند ماهیانه باشد. این بدین معنا است که صرفنظر از میزان مصرف سایر VPS های موجود بر روی سرور، VPS مورد مثال ما تحت هر شرایطی به ۵۱۲ مگابایت از حافظه اصلی سرور دسترسی خواهد داشت.

قيمت سرور hp proliant dl180 g9,فروش سرور hp dl180 g9,مشخصات فني سرور hp dl180 g9 ,مشخصات سرور hp proliant dl180 g9,سرور hp g8,قيمت سرور hp g8,خريد سرور hp g8, فروش سرور hp g8,قيمت سرور hp dl180p g8,خريد سرور hp dl180 g8,فروش سرور hp dl180 g8, سرور hp dl180 g8,مشخصات سرور hp g8,سرورhp dl180,سرور hp dl180 g8,قيمت سرور hp dl180 g9,مشخصات سرور hp dl180 g9,

hp dl180 g9 سرور

هر VPS به طور کاملاً جداگانه عـمـل می کنـد در نتیجـه VPS هـای موجود بر روی یک سـرور می توانند از سیستم های عامل متفاوت و نرم افزارهای مختلف و نسخه های متفاوتی استفاده نمایند. بر فرض یک VPS دارای لینوکس Fedora، دیگری دارای CentOS به عنوان سیستم عامل های سـرور خواهند بود. همین امر در رابطه با VPS های با سـیسـتـم عامل وینـدوز نیـز صادق می باشد. همچنین تعریف Name Server های اختصاصی ، نصب ASP, PHP , MySQL , .NET و سایر برنامه ها با نسخه دلخواه ، نصب و اجرای کلیه برنامه ها، DLL ها، … بطور کامل در کنترل و اختیار هر مشترک میباشد.

سرور hp قيمت,سرور hp قيمت,قيمت سرور hp dl180 g9,قيمت سرور hp dl180p g8,قيمت سرور hp proliant dl180 g9,قيمت سرور hp g8,قيمت سرور hp g9,قيمت سرور hp proliant, قيمت سرور hp ml110,قيمت سرور hp dl180 g9,سرور hp dl180 g9,قيمت سرور hp dl180 g9,

قيمت,قيمت سرور hp dl180 g9

مهمترین مزایای استفاده از VPS ها در مقایسه با سایر سرویس های میزبانی، هزینه بسیار کمتر VPS ها نسبت به سرورهای اختصاصی و استقلال عملکرد و دسترسی بالاتر نسبت به سرویس های نمایندگی (Resseller/Shared Hosting) می باشد بگونه ای که هزینه VPS ها در بسیاری از اوقات یک پنجم تا یک دهم هزینـه سـرور های اختصاصـی بوده ولی تمامی امکانات آنهـا را دارا می باشد. همچنین هر VPS میتواند به تعداد دلخواه IP معتبر اختصاصی نیز داشته باشد. در مجموع از دید کاربر نهایی، VPS درست همانند یک سرور اختصاصی بوده و کاربر به هیچ عنوان تفاوتی را در نحوه عملکرد و کیفیت خدمات این دو مشاهده نخواهد کرد.

مزایای سرور مجازی به میزبانی وب اشتراکی

نمايندگي رسمي فروش سرور اچ پي در ايران , سرور HP , فروش سرور HP , فروش سرور اچ پي , قيمت سرور HP , استوريج اچ پي ,استوريج HP , سوييچ HP , سوئيچ HP ,انواع سرورhp,dl 180 g9 , dl 380 g9 ,dl 380 g8,

نمايندگي رسمي فروش سرور اچ پي در ايران , سرور HP , فروش سرور HP , فروش سرور اچ پي , قيمت سرور HP ,
استوريج اچ پي ,استوريج HP , سوييچ HP , سوئيچ HP
,انواع سرورhp,dl 180 g9 , dl 380 g9 ,dl 380 g8,

کنترل:
با دراختیار داشتن دسترسی root، یا Administrator شما به راحتی می توانید پیکره بندی سرور را تغییر دهید، برنامه های مورد نظر خود را نصب کنید، یا تغییر دهید، که به هیچ وجه در میزبانی اشتراکی مقدور نیست.
امنیت :
فایل سیستم شما کاملا مجزا از سایر مشتریان خواهد بود و مطمئن خواهید بود که از دسترس آنها دور است و بدین ترتیب امنیت بیشتری برای شما تامین خواهد شد.
مجزا بودن و کارایی:
سرور مجازی شما از منابع اختصاص یافته گارانتی شده برای خود به صورت کامل می تواند استفاده کند و کار مشتریان دیگر سرویس شما را تحت تاثیر قرار نخواهد داد.

سرور hp

سرور hp

مزایای سرور مجازی نسبت به سرور اختصاصی

هزینه:
در واقع شما همه قابلیتهای یک سرور اختصاصی را با کسری از هزینه های آن خواهید داشت.
قابلیت اطمینان:
سازوکار تهیه نسخه پشتیبان به صورت لحظه ای امنیت داده های سرور مجازی را تضمین می کند.
انعطاف پذیری:
ارتقاءمنابع اختصاص یافته برای یک سرورمجازی، در صورت نیاز به منابع بیشتر به راحتی قابل انجام است.
مدیریت پذیری:
ابزارهای تعبیه شده در ویرچوزو (Virtuozzo) نصب برنامه ها و تغییر و به روزرسانی آنها را فورا انجام می دهند.

سرور hp

سرور hp

استفاده از ظرفیتهای خالی:
هر سرور مجازی قادر است تا در صورت خالی بودن ظرفیتهای سیستم و عدم استفاده از آن بوسیله سرور مجازی دیگر در صورت نیاز، از همه آن استفاده کند.

روش انتخاب سرور مجازی مناسب برای من !

سرور hp

سرور hp

شرکت های هاستینگ بدانند ! سرور مجازی برای فروش هاستینگ و مدیریت چند هاستینگ مناسب نیست ! این جمله ایست که تقریبا 80% شرکت های هاستینگ با سابقه بیش از 10 سال به کارشناس سازین گفته اند . راه اندازی یک سرور هاستینگ مخصوصا اگر ویندوز باشد که به پایگاه داده MS SQL نیز نیاز داشته باشد بایستی دارای مشخصاتی پردازشگر،رم،سیستم مدیریت هاستینگ (کنترل پنل هاستینگ) ، میل سرور و نرم افزارهای کاربردی دیگر برای فروش هاست و فعالسازی هاستینگ اشتراکی برای مشتریان میباشد . سرور مجازی به دلیل استفاده اشتراکی از بسیاری از منابع با سایر سرورهای مجازی فعال روی سرور اصلی قدرت پردازش و ارائه خدمات بیش از 10 سایت یا 20 سایت را نخواهد داشت . ، البته بهرحال امکان فروش هاست لینوکس روی سرور مجازی لینوکس بیشتر از سرور مجازی ویندوز است ،آن هم به دلیل پردازش و استفاده از منابع نرم افزار های طراحی سایت و سیستم عامل لینوکس و . .  موارد دیگر میباشد.

HP ProLiant DL560 Generation9 (Gen9) سرور HP

HP ProLiant DL560 Generation9 (Gen9)

وب مستر سایت پربازدید بداند ! سرور مجازی برای استفاده یک سایت با بازدید روزانه 3000 الی 6000 شاید مناسب باشد ولی تحت شرایطی سایت هاییکه از میزبانی وب با cpu ، Ram 8 OR 16 OR 32GB و مشخصات دیگر خدمات بهتری دریافت میکنند و از سرعت دسترسی بیشتری برخوردار هستند. سرور اختصاصی هاستینگ بطور معمول در شرکت های هاستینگ بصورت روزانه مونیتورینگ میشود و مدیر سرور بصورت دائمی نرم افزارهای سرور را بروز رسانی کرده و از حملات احتمالی به وب سایت ها جلوگیری میکند . اگر هاستینگ شما از شرکت معتبر هاستینگ ایرانی تهیه شده است قبل از هرگونه جابه جایی بر روی سرور مجازی بهتر است با کارشناس فنی هاستینگ مشورت کنید .

پاور سرور قديمي HP, سي پي سرور قديمي HP, HP LTO Tape Drives, HP DAT Tape Drives, HP Tape Library, سرور هاي رک مونت, سرور هاي ايستاده, سرور هاي تيغه اي, سرور هاي يکپارچه, ذخيره ساز HP,ذخيره ساز QNAP,ذخيره ساز ,سرور هايBlade ,server ,Supermicro دست دوم سرور, سوپرمايکرو ,فروش سرور کارکرده ,کارکرده, فروش سرور با قابليت قرارگيري , رک , شرکت اچ پي , HP ProLiant rack servers DL, Server, استورج سرورهاي Storage Server , بليد سرور Blade Server, فروش Blade server HP,فروش ويژه سرورهاي hp , تهران,فروش سرور سوپرميکرو ,خريد سرور سوپر ماکرو Supermicro ,فروش و واردات سرور supermicro, فروش Blade server, HP storage ,SAN, NAS ,انتقال بدون مشورت بر روی سرور مجازی نا مناسب ! در بسیاری موارد دیده شده صاحبان سایت ها به دلیل اختلال در وب سایت شان بر روی هاست اشتراکی بدون مشاوره سرویس خود را به سرور مجازی منتقل میکنند که موجب اختلال بیشتر و در مواردی از دست رفتن اطلاعات میشود چراکه هزینه مدیر سرور بصورت ماهانه تفاوتی ندارد که برای یک سایت باشد یا برای 400 سایت یا سروراختصاصی یا سرور مجازی و به همین جهت مشتری برای راه اندازی سرور مجازی خود از مدیریت سرور مقطعی استفاده کرده و اینکار موجب بوجود آمدن اختلال یا از دست رفتن اطلاعات سایت در آینده ای نزدیک خواهد شد.

سرور hp ml310,قيمت سرور hp ml310,قيمت سرور ml310,قيمت سرور hp ml310

HP ProLiant DL320e Generation 8 (Gen8) v2

سرور مجازی یا ماشین مجازی VM ! اگر هزینه برای شما اهمیت ی ندارد بهتر است به سراغ سرور اختصاصی دست دوم یا اصطلاحا سرور ارزان آماده تحویل بروید و یا قبل از هر کار بازدیدکننده روزانه و تعداد بازدیدهای روزانه به همراه نرم افزارها و موارد مورد نیاز وب سایت خود را با یک کارشناس این حوزه مطرح نمایید تا بتوانید بهترین گزینه را برای ارتقاء بستر وب سایت خود بگیرید .  نسل جدیدی از سرورهای مجازی سرور VM میباشد که از منابع سرور اختصاصی و اصلی بصورت اختصاصی و همانند یک سرور واقعی استفاده میکنند و تنها هزینه شان اندکی از سرور مجازی بالاتر است . سایت هاییکه بازدید بالا دارند و یا فروشگاه های اینترنتی با تعداد کاربران بالا اگر بخواهند هزینه خود را مدیریت کنند میتوانند به جای سرور مجازی از سرورهای VM و یا همان ماشین مجازی استفاده نمایند .

HP ProLiant MicroServer Generation 8 (Gen8)

HP ProLiant MicroServer Generation 8 (Gen8)

سفارش سرور مجازی لینوکس یا ویندوز ! سرور مجازی کاربرد های بسیاری دارد اگر از طرف خریدار درست انتخاب شود و اگر شرکت هاستینگ برای ارائه خدمات سرور مجازی به جای فروش سرور مجازی ارزان و یا مدیریت سرور مجازی با هزینه کم سعی بر افزایش کیفیت سرور های مجازی ویندوز و لینوکس نموده و با مدیریت دائمی و مونیتورینگ دائمی بهترین خدمات را به مشتریانی که علاقه مند به استفاده از سرور مجازی با کیفیت دارند را ارائه نماید . قبل از خرید سرور مجازی بهتر است نیازهای خود را با کارشناس فروش سرور مطرح نموده تا گزینه مناسبی را به شما پیشنهاد نمایند. در هر حال تفاوتی نمیکند شما هزینه ماهانه یا چند ماهه سرور مجازی را پرداخت و اگر هم سرویس مناسبی دریافت نکنید پلان سرور مجازی خود را ارتقاء خواهید داد .

فروش تجهیزات سرور اچ پی

فروش تجهیزات سرور اچ پی

مقالات آینده سرور مجازی سازین !

معرفی پلان های متنوع سرور مجازی و سرور اختصاصی به همراه جدول انتخاب سرور مجازی ویندوز و لینوکس که در آن بطور کامل به کاربر حدود و ظرفیت یک سرور مجازی با سخت افزارها و نرم افزارهای متفاوت را بررسی خواهیم نمود . با مطالعه مقالات بخش دیتاسنتر و سرور مجازی و اختصاصی بخوبی نسبت به ظرفیت انواع سرویس ها و خدمات آگاهی حاصل میکنید و با عملا با معرفی عنوان های شغلی مدیران و پرسنل یک شرکت هاستینگ به بررسی بخش های متفاوت یک شرکت هاستینگ و یک دیتاسنتر خواهیم پرداخت و اهمیت عنوان های شغلی مانند مدیر سرور و یا مدیرسایت و وب مسترها را به همراه تفاوت ها برای کاربران و صاحبان بنگاه های اقتصادی نام میبریم . کاربران و صاحبان وب سایت ها هر چقدر در ارتباط با شیوه تبدیل یک سرور اختصاصی آگاهی بیشتری داشته باشند نسبت به انتخاب  سرویسی که به بستری مناسب برای استفاده از ایمیل ، تکنولوژی های اینترنتی ، وب سایت ، سرعت سایت و . .  موارد دیگر  حساسیت بیشتر خواهند داشت .

فروش سرور HP Proliant Server ML310e G8

فروش سرور HP Proliant Server ML310e G8

به قول مدیرعامل سازین که همیشه میگوید شرکت هاستینگ و یا هر شرکت خدمات دیگری که یکسال بصورت مداوم سرویس خوبی ارائه کند این شرکت برای انتخاب و خرید دومین و هاست مناسبت است و دریافت تست و سرویس آزمایشی برای خدماتی مانند اینترنت یا هاستینگ یا طراحی سایت معنایی ندارد و قبل از خرید و سفارش خریدار همیشه باید تحقیقات لازم را از طریق مراجعه به سایت یا مراجعه به شرکت طراحی سایت و شرکت هاستینگ و تست اطلاعات فنی پرسنل فروش و پشتیبانی یک شرکت هاستینگ  ، انجام شود


اچ سی پی سرور چیست,سرور اچ پی در ایران,سرور اچ پی دست دوم ,نمایندگی فروش سرور اچ پی,نمایندگی فروش سرورهای اچ پی,نمایندگی سرورهای اچ پی,


برای عضویت در چنل ما پیام درخواست خود را در تلگرام به شماره ۹۱۹۵۱۸۰۵۱۴  ارسال نمایید…

یا بر روی لینک زیر کیلیک کنید.

گروه تلگرام مستر اچ پی

افر های ویژه ما را در گروه تلگرام دنبال کنید




 D 2700 چیست, D 3600 چیست, D 3700 چیست, D2600 چیست, d2700 خرید, D3000 چیست, D3600/D3700, d3700 نصب, das جسیت, descargar hp storage tools, download hp storage manager, download hp storage sizing tool, Enclosures, H221, H222, HP D3000 Enclosures, HP D3600 Rack-mountable 12-Bay Storage Enclosure, nas چیست, QW968A, san چیست, استوریج d2600, استوریج d2700, سرور DAS , D2600 سرور , انکلوژر چیست DAS اچ پیD2700 D2600 D3600 D3700, بررسی DAS HP, چیست D2000, خرید d2600, نصب d3000, نصب

فروش سرور hp dl180 g9

مرکز تامین سرور HP


منتظر نظرات و پیشنهادات شما بزرگواران هستیم.

 از ما بخواهید تا کارشناسان فنی امان با کارشناسان IT شما جلسه ای حضوری داشته باشند.

نویسنده :  صادق قنبری

با من تماس بگیرید

در تلگرام نیز میتوانید به ما بپیوندید.و ار تمام  محصولان جدید ما با کانال مستر اچ پی مطلع گردید.

۰۹۱۲۸۳۵۲۰۲۳

با ما در تماس باشید.

با ما همراه باشید…

آموزش را رایگان میکنیم.

 

 سرور اچ پی, HP ProLiant ML110 G9,سرور HP, ML110 G9,ml110 g9
مرکز فروشگاه اینترنتی مستر اچ پی

سرور HP

 

نمایندگی رسمی سرور hp

نمایندگی رسمی سرور hp

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟