نمایندگی سرور اچ پی و قطعات DL380 HP

نمایندگی سرور اچ پی ایران-تهران

مرکز تخصصی سرور های اچ پی مستر hp


Rate this post

نمایندگی HP سرور

درباره مستر اچ پی
مستر اچ پی  از سال 1389در زمیـنه فــروش و خدمات پس از فروش سرور با  بـرند اچ پی فعالیت می نماید و با اخذ مجوز فعالیت از مراجع ذیصلاح، با تشکیل کادری مجرب و متخصص پـا به دنیای جدید اقتصـادی گذاشت. شرکت مستر اچ پی با شماست.
کلیه ی محصولات دیتاسنتری اچ پی از جمله سرور ، استوریج ، هارد و رم اورجینال و کلیه مواد مصرفی این دستگاهها مستقیما توسط این شرکت در اختیار مشتریان در سراسر ایران قرار می گیرد.

dl380,G9, DL380G9, ML350, ML310, ML110, DL580,

 

استعلام خرید سرور hp  و پبش فاکتور قطعات سرور اچ پی در مستر اچ پی به چه گونه ای هست ؟

برای شروع کار و خرید  سرور مناسب با کسب و کار خود می توانید بصورت مستقیم با راهنما  و مشاوران ما در ماهان شبکه ایرانیان صبحت کرده و مشاوره فنی و خرید خوب بگیرید.ولی اگر تصمیم دارید خودتان در مورد انچه که می خواهید بخرید اطلاعاتی داشته باشید باید با ما همراه باشید .

سرویس نمایندگی سرور hp برای کسانی که قصد ارائه خدمات میزبانی وب (Web Hosting) و یا به هر دلیل قصد میزبانی تعداد زیادی وب سایت را دارند.

شرکتها و افرادی که بطور مستمر و یا هر از چند گاهی نیاز به تامین سرویس میزبانی وب یا سرور های اچ پی  برای مشترکین خود را دارند مانند شرکت های خدمات اینترنت و ISP ها ، شرکت های میزبانی وب ، شرکت های طراحی وب ، شرکت های تبلیغاتی و …باید اطلاعات کافی و مناسب در مورد استعلام خرید سرور اچ پی و استعلام قطعات سرور اچ پی داشته باشند.

البته نمایندگی مستر اچ پی در تمام شهرستان ها بصورت محدود میباشد. و می توانید با مراجعه به همکاران ما در شهرستان ها از این راهنمایی ها وکمک خرید سرور اچ پی اگاهی پیدا کنید.

 

HP Enterprise Series Racks

HP Enterprise Series Racks

مرکز نمایندگی فروش سرور های اچ پی

بصورت مستقیم هیچ کدام از شرکت های ایرانی نمایندگی اچ پی جه در بخش سرور  و استوریج یا در بخش پرینتر یا سایر قطعات جانبی را دارا نمی باشد برای همین گفتن این جمله که ما نمایندگی شرکت اچ پی در ایران هستیم کاملا اشتباه هست.

ماهان شبکه ایرانیان که بیش از ده سال در زمینه برند سرور های اچ پی ای در حال کار هست با بستن قرارداد هایی با شرکت های و ساپلایر های خارحی بصورت عیر مستفیم از سروبس های نمایندگی سرور اچ پی استفاده می کند .

و تمام قطعات سرور اچ پی  که ممکن هست شامل هارد سرور اچ پی   و رم سرور اچ پی مادر برد سرور اچ پی و کارت شبکه سرور اچ پی و … را بصورت غیر مستفیم برای گارانتی ارسال می کند و سرویس مناسب گارانتی مشتری را از ساپلایر می گیرد.

 

سن استوریج, سن, san switch, am 868 , DL 380 G9,G 9,DL ,380 ,G9, HP , نمايندگي,درايورhp, ,قيمت سرور DL 380 G9,سرور hp قيمت, فروش سرور ,

نمایندگی سرور HP

مستر اچ پی با داشتن دفاتر نمایندگی   سرور hp در بسیاری از شرکت امادگی خود را برای ارائه سرویس های مناسب اعلام میدارد. برای استعلام قیمت سرور hp و  درخواست خرید سرور hp میتوانید وارد سایت ماهان شبکه ایرانیان شده و از لینک استعلام قیمت سرور اچ پی  فرم درخواهست قیمت و پیش فاکتور قطعات سرور اچ پی را پر کرده و برای ما ارسال کنید.

درمورد سرور های و تولیدات شرکت اچ پی ای می توان بسیار صبحت کرد و باید بدانید که محصولات سرور ها اچ پی یکی دوتا نیست در مورد تک تک انها اطلاعات فنی دقیق داشته باشیم الیته باید بدانید که نرم افزار بولتن سرور اچ پی ای یکی از منابع قابل اعتمادی هست که می توانید با استفاده از نرم افزار بولتن سرور اچپی اطلاعات بسیار زیادی در مورد محصولات تولیدی شرکت hp داشته باشید البته اگر بشود در روز های اینده در مورد نرم افزار bulltan اچ پی ای مقاله ای را اموزش خواهیم گذاشت.

 

 

HPE StoreEver 1/8 G2 Tape Autoloader

HPE StoreEver 1/8 G2 Tape Autoloader

تنها با یک تماس با  سرور hp و نمایندگی ما از تمام امکانات ما استفاده بکنید. مدنظر داشته باشید که فروش خدمات سرور های اچ پی ای در ایران با هزینه داخلی خود شرکت ها داخلی و ایرانی هست و اگر شرکتی هم گارانتی و خدمات پشتیانی روزانه و ساعتی به شما ارائه می دهد از هزینه های شخصی خود شرکت پرداخت می شود .

ماهان شبکه ایرانیان  تمام سرور های و قطعات سرور اچ پی که برای مشتریان خود گارانتی می کند را بصورت دو روزه گارانتی تحویل می دهد و منتظر عوض شدن کالا از سمت شرکت خارجی و کمپانی اچ پی ای نمیباشد.

این یکی از بهترین افر ها ما هست که مشتری را معطل سرویس دهی گارانتی خارجی سرور اچ پی  نمکنیم و خودمان و شرکت ماهان شبکه ایرانیان از منابع داخلی خود گارانتی سرور hp را ارائه می دهد.

دايا سرور , نمايندگي سرور hp , نمايندگي سرورهاي hp , تعميرات سرور-تعميرات سرور hp-تعميرات سرورهاي hp-تعميرات سرور اچ پي-آموزش تعميرات سرور-تعميرات تخصصي سرور-تعميرات هارد سرور-تعميرات سرور -تعميرات تخصصي سرور--تعميرات سرور اچ پي-تعميرات هارد سرور

نمایندگی سرور HP فروش گارانتی اچ پی مرکز رسمی

سرویس هایی که ماهان شبکه ایرانیان در مورد سرور های و قطعات جانبی سرور های اچ پی ای انجام می دهد و تلاش می کند در کمترین زمان گارانتی سرور ها و قطعات رو تحویل مشتری بدهد /.

 

HPE ProLiant ML350 Generation9

HPE ProLiant ML350 Generation9

 

درمورد سرور های کیس مونت  و رک مونت سرور های اچ پی ای مطالب بسیار زیادی در سایت های موجود در اینترنت و خود شرکت ما موجود هست که می توانید با مطالعه هر کدام از این مجتوا ها و مقالات در مورد سرور اچ پی و انواع سرور اچ پی مطالب بسیار زیادی را یاد بگیرید.

HPE ProLiant ML350 Generation9

HPE ProLiant ML350 Generation9

 

نمایندگی سرور HP فروش گارانتی اچ پی مرکز رسمی

ما در نمایندگی HP تمام تلاشما را میگنیم که بهترین سرور را با بهترین کارایی در اختیار مشتریان خود بگذاریم ،یک بار با ما را هی شوید تا بودن و پشتیبانی را امتحان کنید.ما در نمایندگی HP  به خودمان اطمینان داریم.

هارد سرور اچ پی سری 2.5 اینجی یکی از محصولات جانبی قطعات سرور اچ پی هست که بیشتر شامل گارانتی می شود و خرابی بسیار بالایی در مورد هارد سرور hp داریم ولی با این وجود ماهان شبکه ایرانیان در راهنمای خرید هارد سرور اچ پی که در لینک های  مرتیط می توانید مشاهده کنید.

hp-proliant-bl660c-gen8-server-blade

نمایندگی سرور HP فروش گارانتی اچ پی مرکز رسمی  بهترین مرکز برای ارائه تخصصی سرور های اچ پی در ایران برای شما میباشد با ما در  نمایندگی HP بهترین انتخاب ها را داشته باشید.

فروش تمام سرور های اچ پی ای  وتمام محصولات اچ پی ای در ماهان شبکه ایرانیان با گارانتی یکساله داخلی خود شرکت ماهان شبکه ایرانیان انجام می پذیرد ولی شرکت این ریسک را میکند که در صورت پذیرفته نشدن گارانتی از سمت ساپلایر خارجی هم به مشتری داخلی خود سرویس گارانتی مناسب بدهد.

مشتریان ماهان شبکه که بیش از 15 سال هست با این شرکت در جال همکاری هستند با این موارد بسیار اشنا هستند و می دانند و در کمال تعجب یکی از علت های اصلی خرید سرور اچ پی از ماهان شبکه ایرانیان با قیمت های متوسط را همین گارانتی مناسب سرور hp میدانند.

 

 

فروش سرور HP Proliant Server ML310e G8

فروش سرور HP Proliant Server ML310e G8

 

انتخاب سرور تان را در نمایندگی HP   مستر اچ پی با بهترین مشاور ها داشته باشید .

خرید سرور اچ پی یک انتخاب ساده و معمولی نیست و باید خریدی مناسب و اینده نگرانه داشته باشید و بدانید که این خرید سرور اچ پی براب کسب وکار شما باید سالها کار کند واین انتخاب خرید سرور اچ پی باری کسب و کار شما ممکن هست 20 تا 30 سال به همراه شما باشد.

 

اهمیت استعلام قیمت سرور از این جهت است که شما می‌توانید با بررسی قیمت‌ها و مقایسه آن با فروشگاه‌های دیگر خریدی مطمئن و مناسب داشته باشید. برای استعلام قیمت سرور اچ پی و قطعات جانبی سرور کافیست از طریق زیر اطلاعات خود را به طور کامل وارد کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت فرآیند ارسال استعلام قیمت و صدور پیش فاکتور را برای شما آغاز کنند. این پیش فاکتور حاوی اطلاعات فنی محصول مورد نظر و شرایط گارانتی خرید محصول می‌باشد. ماهان شبکه ایرانیان با بیش از ده سال سابقه فعالیت در زمینه فروش سرور اچ پی و قطعات جانبی خود را متعهد به ارائه بهترین گارانتی و خدمات پس از فروش برای شما مشتریان عزیز می‌داند.

 

 

سرور HP, سرور hp, dl380 g6 سرور, dl380 g7 سرور, dl380 g8 سرور , dl380 g9 سرور, dl380 g10 سرور, سرور dl, DL 380 G9 سرور اچپي, فروش سرور DL 380 ,

HP ProLiant DL980 Generation 7 (G7) سرور

ایا نمیدانید بهترین انتخاب برای مجموعه ی شما چه سرور ی میباشد؟

کارشناسان فروش سرور ماهان شبکه همواره به عنوان همراهی مطمئن در کلیه مراحل خرید سرور آماده ارائه مشاوره هستند تا متناسب با نیازهای خود اقدام به خرید سرور و یا قطعات جانبی آن کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره انواع سرورها، قطعات جانبی و استعلام قیمت سرور می‌توانید با کارشناسان فروش ماهان شبکه در تماس باشید.

مزایای خرید از ماهان شبکه ایرانیان

ماهان شبکه ایرانیان با بیش از یک دهه سابقه فعالیت در زمینه سرور HP و قطعات سرور، یکی از معتبرترین فروشگاه‌های آنلاین در سطح کشور است. بیش از 30 نیروی متخصص و دل‌سوز در ماهان شبکه آماده خدمت‌رسانی به شما مشتریان عزیز هستند. ما در تمامی مراحل خرید همراه مشتری هستیم و متخصصان ما بدون هیچ جهت‌گیری خاصی، مشاوره رایگان را در اختیار شما قرار می‌دهند.

گارانتی نمایندگی HP یکساله میباشد اگر در طول یکساله استفاده از سرور   نمایندگی HP هر مشکلی پیش امد تنها کافیست یک تماس بگیرید 

نمایندگی HP در کنار شما خواهد بود.

واحد تعمیرات سرور اچ پی ای در گارانتی سرور اچ پی

شما می توانید قبل از خرید سرور اچ پی صفحه مربوط به راهنمای خرید سرور HP را مطالعه کنید و در مورد تمام سرور های اچ پی اطلاعات کافی را کسب کرده و سپس به سمت انتخاب و درخواست پیش فاکتور سرور اچ پی بروید  د راهنمای خرید سرور اچ پی ما تمام سرور های موجود در بازار سرور ایران را برای شما با عکس و کانفیگ های مختلف گزاشته شده تا براحتی در بین تمام سرور های گشت و گذار کنید .

مدنظر داشته باشیید که هیچ کدام از کالاهای گارانتی ارسالی به ماهان شبکه ایرانیان تعمیر نمیشود و کالاهایی که گارانتی ندارند و دست دوم هستند شامل این تغییرات و تعمیرات می شوند/.

نمایندگی HP اماده سرویس دهی رایگان براس سرور هایی میباشد که از مجموعه ی مستر اچ پی خریداری کرده اید.

 

 

فروشگاه اینترنتی ماهان شبکه ایرانیان

شما مشتریان عزیز می‌توانید به‌صورت شبانه روزی و در تمامی روزهای هفته، حتی ایام تعطیل، اقدام به ثبت سفارش کنید. ما در سریع‌ترین زمان ممکن سفارش شما را ارسال خواهیم کرد. همچنین اصالت کالاهای موجود در فروشگاه را تضمین می‌کنیم و در صورت وجود مشکل به راحتی می‌توانید کالای خود را مرجوع کنید.
در این فروشگاه انواع سرورهای اچ پی ، رم سرور ، ورک استیشن یا کیس رندرینگ ، پردازنده اینتل ، سن استوریج ، انواع لپ تاپ ، کیف لپ تاپ و… عرضه می‌شود.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟