معرفی نسل جدید سرور های HPE / سرور های HPE Proliant Gen10

فروش سرور اچ پي , قيمت سرور HP , hp فروش سرور ,

Rate this post

  HPE  رسما در خبری اعلام کرد که نسل جدید سرور های Proliant Gen10 ، پایداری حافظه و سیسستم عامل سروری امن تری نسبت به نسل های قبلی دارد .

با این حال آیا واقعا آنطوری که آنها می گویند خواهد شد ؟

HPE امروز اعلام کرد که سرورهای نسل 10 ProLiant ،از  امنیت بیشتری برخوردار بوده و حافظه پایدارتری دارند. در حالی که این کمپانی مانند Dell، جزئیاتی در مورد پردازنده های این سرورها نگفته است. آیا HPE این این سرور ها را با پردازنده های سروری Skylake اینتل وارد بازار خواهد کرد ؟

اما در عوض HPE بر روی یک ویژگی امنیتی جدید، سطوح حافظه پایدار و مدل کسب و کار پیش پرداختی (؟) و قابلیت مدیریت برهتر سرورها، متمرکز شده است .

 سرور های HPE / سرور های HPE Proliant Gen10

سرور های HPE / سرور های HPE Proliant Gen10

این ویژگی جدید امنیتی در Firmware سرور نهفته است آن هم در ILO سفارشی ساخته شده در HPE Silicon این کمپانی و هدف آن نیز خنثی کردن حملات و توقف سرویس دهنده های مبدا حمله با اجرای کد نرم افزاری می باشد . HPE گفته است، ILO دارای یک اثر انگشت نا پایدار در سیلیکون است که مانع از راه اندازی سرور می گردد مگر این که Firmware با اثر انگشت سازگار باشد .

نام این نرم افزار ” ریشه اعتماد سیلیکونی (silicon root of trust) ”  می باشد! و شامل تکنولوژی های رمزنگاری و تشخیص نقص می شود که با زنجیره امنیتی HPE و خدمات امنیتی HPE Pointnext تکمیل شده است. HPE ادعا می کند هیچ سرور دیگری تا این سطح از امنیتی برخوردار نبوده است. سرور های HPE / سرور های HPE Proliant Gen10

این شرکت همچنین دو نرم افزار را برای سرور های Proliant Gen10 خودش معرفی کرده است :

  • Server management software product OneView 3.1 to “transform compute, storage and network into software-defined infrastructure.”
  • Intelligent System Tuning benefits from a partnership with Intel for Xeon Scalable Processors.

OneView 3.1 دارای قابلیت هماهنگی با ذخیره سازی ، بهبود مدیریت firmware ، پشتیبانی گسترده از سیستم های مخصوص محاسبه HPE و پشتیبانی از سیستم های جدید سازگار با محیط زیست از جمله Mesosphere DC / OS می باشد.

Mesosphere  و HPE یک اتحاد استراتژیک ایجاد کرده اند که شامل مهندسی مشترک و معماری مرجع می شود.

پیشنهاد تنظیم فرکانس مدولاسیون (smoothing jitter)، باعث افزایش عملکرد (تقویت هسته) و تنظیم سرور برای منطبق نمودن پروفایل های بار کاری خواهد بود.

معرفی پردازنده های سرور های HPE Proliant Gen10

امروزه در HPE Discover در لاس وگاس، شرکت Hewlett Packard Enterprise (HPE)، آنچه را که به عنوان امن ترین سرورهای استاندارد صنعت در جهان، نسل دهم ProLiant Servers اشاره دارد، منتشر کرد. HPE با ایجاد ساختار مبتنی بر سیلیکون به سرورهای استاندارد صنعتی خود، جهت امنیت را به عهده دارد. HPE همچنین پیشرفت هایی را در زیرساخت های نرم افزاری تعریف می کند که سطوح جدیدی از چابکی و انعطاف پذیری اقتصادی را ارائه می دهند.

hpe در نسل جدید سرور های خود تصمیم گرفته از سری پردازنده های جدید اینتل با نام Intel® Xeon® Scalable استفاده کند. سری Intel® Xeon® Scalable با عملکرد نسبتا بالا نسبت به نسل قبلی مانند E5-2600 ، تفاوت های زیادی را در عملکرد و سرعت پردازش سرور ایجاد می کند. در تصویر زیر شما مشاهده می کنید که عملکرد نسل جدید چقد قابل توجه تر از نسل قبلی می باشد :


 


StorageReview-HPE قیمت -ProLiant-Gen10

 

تمام نرم افزار که بر روی سرور های سری جی 10 اچ پی ساپورت مگردد اپدیت شده و در زیر اشاره ای کوتاه به این تغییرات خواهیم داشت:

  •  نرم افزار HPE OneView 3.1   تمام پلاتفرم های سرورهای جی 10 رو ائم از سرور  واستوریج و شبکه و نرم افزار های درون سخت افزار رو ساپورت مکند.همچنین در نسخه جدید تمام فریم ور ها اپدیت شده و قابلیت های جدیدی بروی انها اضافه شده است.
  • نسل بعدی،  نسخه 3.1  ، قابلیت ذخیره سازی قابل خواندن را فراهم می کند.
  • recently announced a strategic alliance that will help customers benefit from joint engineering, reference
  • HPE و مزوسفر  Mesosphere  اخیرا یک اتحاد استراتژیک اعلام کرده اند که به مشتریان کمک می کند تا از مهندسی مشترک، مرجع بهره مند شوند

     سرور های HPE / سرور های HPE Proliant Gen10

    سرور های HPE / سرور های HPE Proliant Gen10

  • پشتیبانی از شرکای جدید اکوسیستم قابل ترکیب که شامل مزوسفر DC / OS می باشد.
  • HPE Intelligent System   یک تجربه پویا در زمینه برنامه های کاربردی با همکاری Intel در خانواده پردازشگر Intel Xeon ارائه می دهد.
  • این توابع منحصر به فرد عبارتند از فرکانس مدولاسیون (smoothing jitter)، افزایش عملکرد (افزایش هسته)، و تنظیم سرور برای مطابقت با پروفایل های بار کاری.که سرور شما را منعطف پذیر کرده و دارای قابلیت های خود عملگرد مناسب با شرایط خواهد کرد.
  • HPE همکاری برای Gen10 از جمله HPE Synergy 480 و HPE Synergy 660.این محاسبات ماژول ها باعث افزایش کارایی در محاسبات و حجم داده های فشرده مانند مدل سازی مالی می شود. علاوه بر این، آنها Ethernet 25/50 گیگابایت قابلیت دستیابی به موفقیت و افزایش ظرفیت ذخیره سازی مستقیم DAS را با 2.8 برابر افزایش می دهند.همه این سرویس ها را در سرور ها پر قدرت نسل 10 خواهید دید.
  • حافظه مداوم حافظه HPE، یک راه حل ذخیره سازی یکپارچه است که با سرعت حافظه با ظرفیت ترابایتی اجرا می شود، سطح جدیدی از عملکرد محاسبات را با استقرار داخلی باز می کند. با استفاده از عملیات بازرسی نرم افزاری تا 27 برابر و بازگرداندن پایگاه داده 20 برابر سریع تر، حافظه پایدار حافظه HPE سریعترین حافظه پایدار را در بازار در مقیاس ارائه می دهد. سرور های HPE / سرور های HPE Proliant Gen10
  • HPE همچنین مدل پرداخت مبتنی بر مصرف را ارائه می دهد. مشتریان فقط باید برای آنچه که آنها استفاده می کنند را پرداخت کنند و دارای یک بافر در محل باشند که به آنها اجازه می دهد تا به عنوان نیازهای تقاضا به مقیاس برسانند. این بدان معنی نیست که بیش از حد پیش بینی شده و هیچ پول نقد پیشنهادی برای چیزی که ممکن است برای مدتی مورد استفاده قرار نگیرد. سرور های HPE / سرور های HPE Proliant Gen10
  • در بالای ویژگی های فوق، HPE با ClearCenter همکاری کرده است تا سیستم عامل لینوکس خود را ClearOS، به سرورهای HPE ProLiant بفرستد. این مشارکت کمک خواهد کرد تا یک راه حل IT قدرتمند برای کسب و کار کوچک و متوسط که نیاز به یک رابط کاربری ساده وب مبتنی بر وب و یک بازار نرم افزاری داخلی داشته باشد، کمک می کند. این همکاری با دستاوردهای جدید ProLiant MicroServer HPE از جمله ProLiant ML30 و ProLiant DL20 سروکار دارد که با پردازنده های جدید Kaby Lake از Intel طراحی شده است.
  • architecture and improved time to value

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟