Rate this post

بهترین سرور جهانی HTE ProLiant DL380 Gen10 فقط بهتر شد. جدیدترین سرور در امنیت، عملکرد  بهتر و قابلیت توسعه را ارائه می دهد. در حالی که با یک ضمانت جامع پشتیبانی می شود، آن را برای هر محیط سروری ایده آل می کند. بر پایه پلتفرم محاسباتی قابل اعتماد در صنعت استاندارد میشود.

HPE ProLiant DL380 Gen10 Server به طور ایمن برای کاهش هزینه ها و پیچیدگی هاست، خانواده پردازشگر Intel® Xeon® با حداکثر افزایش عملکرد ۷۱٪ و افزایش ۲۷ درصدی در ۲ هسته ای ها، و همچنین HPE 2666 MT / s DDR4 Smart Memory پشتیبانی از ۳% TB6 و تا ۱۱٪ سریعتر از  MT / s. است . این پشتیبانی از ۱۲ گیگابیت در ثانیه SAS و حداکثر ۲۰ درایو NV ME به همراه طیف گسترده ای از گزینه های محاسبه شده است. حافظه پایدار HPE، بهینه شده بر روی سرورهای HPE ProLiant، عملکرد بی نظیری را برای پایگاه های داده و بارهای تحلیلی ارائه می دهد. همه چیز را از اساسی ترین و مهمترین برنامه های کاربردی اجرا کنید و با اعتماد به نفس به کار بپردازید.

 

حالا چطور کار می کند!

امنیت از طریق سیستم عامل و گزینه های نفوذ شاسی اختیاری

رهبری عملکرد HPE با حافظه پایدار

نوآوری HPE با تنظیم سیستم هوشمند

شاسی مدولار با ظرفیت بیشتر درایو و انعطاف پذیری

پشتیبانی از خانواده پردازشگر Intel® Xeon®

امکانات این سیستم:

طراحی انعطاف پذیر، سرمایه گذاری خود را گسترش می دهد. و به کسب و کار شما که نیاز به رشد دارد کمک میکند.


.

سرور های HPE / سرور های HPE Proliant Gen10

سرور های HPE / سرور های HPE Proliant Gen10

 

 


HTP ProLiant DL380 Gen10 Server دارای یک شاسی قابل انعطاف است، از جمله گزینه های پیکربندی جدید HPE مدولار با حداکثر ۳۰ SFF، تا ۱۹ LFF یا حداکثر ۲۰ گزینه NV ME درایو همراه با پشتیبانی از ۳ گزینه GPU دو برابر است.

 

حافظه ماندگار HPE، سطوح بی نظیری از عملکرد و انعطاف پذیری داده ها را برای پایگاه های داده و بارهای تحلیلی را ارائه می دهد. با حداکثر تا ۲۷x سریعتر و عملیات بازرسی نرم افزاری و ۲۰x سریعتر و ۵ بازیابی.

HPE سریع ترین حافظه پایدار را در بازار در مقیاس TB ارائه می دهد

 

سرور های HPE / سرور های HPE Proliant Gen10

 


سرور HPE ProLiant DL380 Gen10 Server

 

SATA HPE Dynamic Smart Array Si100 در مقایسه با   کنترل کننده ها برای بوت، اطلاعات و نیاز رسانه ها، کنترلرهای آرایه هوشمند HPE طراحی شده و به شما امکان انعطاف پذیری برای انتخاب کنترل کننده بهینه ۱۲ گیگابایت بر ثانیه را می دهد که برای محیط شما مناسب است و در هر دو SAS و حالت HBA وجود دارد.

 

شما می توانید از آداپتورهای HPE FlexibleLOM یا PCIe standup همراه با یک ۴x1GbE جاسازی شده، استفاده کنید که انتخاب پهنای باند شبکه (۱GbE تا ۴۰GbE  ) یکپارچه را می دهد تا بتوانید به نیازهای کسب و کار تغییر و انطباق دهید. فروش سرور اچ پی , قیمت سرور HP , hp فروش سرور ,

 

پشتیبانی از طیف گسترده ای از محیط های عملیاتی از Azure به Docker به ClearOS علاوه بر سیستم عامل های سنتی و نوآوری های امنیتی.

Hewlett Packard Enterprise فقط ارائه دهنده سرورهای استاندارد صنعتی است و با سیستم عامل اصلی مستقیما به سیلیکون متصل است. با حفاظت امنیتی ساخته شده در سراسر چرخه عمر سرور با شروع از سیلیکون ریشه اعتماد به وجود می آورد.

 


سرور HPE ProLiant DL380 Gen10 Server

میلیون ها خط کد سیستم عامل قبل از چک کردن سیستم عامل سرور و با اعتبار سنجی نرم افزار Run-time، که توسط HPE iLO Advanced Premium Security فعال شده است، هر ۲۴ ساعت یکبار سیستم عامل را بررسی می کند و اعتبار سیستم عامل سیستم را بررسی می کند.

 

بازیابی امن اجازه می دهد تا سیستم عامل سرور به آخرین تنظیمات خود یا حالت کارخانه شناخته شده پس از شناسایی کد های خطرناک بازگردد.

 فروش سرور اچ پی , قیمت سرور HP , hp فروش سرور ,

گزینه های امنیتی اضافی در اختیار ماژول Trusted Platform Module (TPM) برای جلوگیری از دسترسی غیر مجاز به سرور و ایمن نگه داشتن مصنوعات مورد استفاده است و برای تأیید اعتبار پلتفرم های سرور وجود دارد در حالی که جعبه تشخیص نفوذ ورود و هشدار زمانی کلا در سرور حذف شده است.

اجرای کلاس جهانی.


سرور HPE ProLiant DL380 Gen10 Server

نوآوری HPE با تنظیم سیستم هوشمند، کارایی بار کاری را با استفاده از پروفایل های سفارشی برای تنظیم منابع داخلی، با افزایش کارایی برای تمام کارها ، از جمله کارهای حساس به تأخیر زمانی، مانند تجارت با فرکانس بالا با جفت سازگاری، بهینه می سازد.

HTP ProLiant DL380 Gen10 Server از فناوری استاندارد صنعت پشتیبانی می کند و از آخرین نسل پردازشگر Intel® Xeon® با حداکثر ۲۸ هسته، ۱۲ گیگابایت SAS و هارد TB6 از نوع ۴HPE DDR SmartMemory بهره می برد.

HTP ProLiant DL380 Gen از سه تا دو برابر و یا پنج پردازنده ی بزرگ تنها برای شتاب کار پشتیبانی می کند.قیمت سرور hp dl380 g10

خدمات پیشرو صنعت و سهولت استقرار    قیمت سرور hp dl380 g10

HTP ProLiant DL380 Gen10 Server همراه با مجموعه کامل خدمات HPE Technology ارائه اعتماد به نفس، کاهش خطر و کمک به مشتریان در دستیابی به چابکی و ثبات است.

 

قیمت سرور hp dl380 g9 ,نمایندگی سرور hp,مشخصات سرور hp,قیمت سرور

نمای ۸ هارده HPE ProLiant DL380 Gen10


سرور HPE ProLiant DL380 Gen10 Server

HPE Point next خدمات تمام مراحل IT را ساده می کند. کارشناسان خدمات مشاوره و ترانسفورماتورها چالش مشتری را درک می کنند و یک راه حل بهینه را طراحی می کنند. خدمات حرفه ای امکان استفاده سریع از راه حل ها را فراهم می کند و خدمات عملیاتی پشتیبانی مداوم را فراهم می سازد.

خدمات ارائه شده تحت سرویس های عملیاتی عبارتند از: ظرفیت انعطاف پذیری، مراقبت از مرکز داده ها، اتوماسیون زیرساخت، خدمات پردیس، خدمات پیشگیرانه و پوشش چند فروشنده است.قیمت سرور hp dl380 g10

راه حل های سرمایه گذاری HPE IT به شما کمک می کند به یک کسب و کار دیجیتال با فناوری اطلاعات که با اهداف کسب و کار شما سازگار است، برسید.

فروش سرور اچ پی , قیمت سرور HP , hp فروش سرور ,

HPE ProLiant DL380 Gen10 6130 2P 64GB-R P408i-a 8SFF 2x800W PS Performance Server

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟