فروش سرور HP , فروش سرور اچ پي , قيمت سرور HP , hp

Rate this post

رم های جدید 64 گیگ اچ پی

HPE 64GB (1x64GB) Quad Rank x4 DDR4-2133 CAS-15-15-15 Load Reduced Memory Kit

726724-B21

با توجه به ورود دنیای مجازی سازی در سرور های اچ پی و پیاده سازی حتی 20 ویندوز در یک دستگاه سرور نیاز بسیار بالایی به سرور هایی با ظرفیت های بسیار بالا احساس میشود و بالطبع مستقیما با ظرفیت رم های جدید هم در ارتباط میباشد لذا نیاز به ورود رم هایی با ظرفیت بالا احساس میشد.البته با رشد و توسعه صنعت نرم افزاری نیز و پدید امدن نرم افزارهای کشوری که در دقیقه شاید بیش از یک میلیارد تراکنش را باید سرویس دهی کنند دور از حدس نبود که دستگاه سرور هایی با رم های ترابایتی وارد بازار گردد


What’s new

  • Up to 128 GB DDR4-2666 MT/s memory options supported on HPE Gen10 servers.

Features

جدید ترین ویژگی رو ی این سری از رم ها البته بعد از وارد شدن و فروش باش های  2133   2400  و حالا نوبت باس رم  2666 هست که بر رو ی سرور های جی 10   با سری سی پی یو های حدید اینتل این امر امکان پذیر شده است.


انواع رم در سرورهای نسل 9 یا G10  :

1️⃣ Registered
2️⃣ Load reduced
3️⃣ Persistent Memory (NVDIMM)

 

✅ یکی از قوانین نصب رم در سرورهای G9 این است که نمی توانید رمهای Load reduced یا به اختصار LR را با رمهای Registered به صورت ترکیبی بر روی سرور نصب کنید.
✅ از طرفی رمهای LR دارای ظرفیت بیشتری نسبت به رمهای Registered هستند.
✅ رمهای NVDIMM نیز به گونه ای طراحی شده اند که یک باتری به برد رم متصل است تا مانع از پاک شدن اطلاعات در هنگام خاموش شدن سرور شود.
✅ رمهای LR تا 3TB روی سرور HP DL380 G9 می توانید نصب کنید ( 24 تا رم 128GB LR)
✅ رمهای NVDIMM را تا 128GB میتوانید روی سرور نصب کنید.


آیا سرور شما دارای حافظه ای است که باید آن را  استفاده کند ؟به عنوان نقش آن در طول زمان گسترش می یابد؟

هنگامی که شما HPE DDR4 SmartMemory را انتخاب می کنید، سازگاری، ظرفیت و پهنای باند شما را به میزان قابل توجهی مدیریت در حجم  بالای کار گسترش خواهد کرد .در HPE ProLiant Gen10 و Gen9، HPE آپولو، HPE همکاری و HPE BladeSystem سرور میتوانید به وضوح این مورد را دریافت کنید. کیفیت و قابلیت اطمینان DRAM در حال حاضر از همیشه مهمتر است، به عنوان گرایش های مرکز داده مانند مجازی سازی سرور، محاسبات ابری، و برنامه های پایگاه داده بزرگ نیاز به حافظه ظرفیت بالاتر با افزایش زمان آپگرید افزایش یافته است. HPE SmartMemory از طریق پروسه های دقیق و تستی که از ویژگی های عملکرد حافظه گسترش یافته در دسترس هستند تنها با سرور  و تنها در HPE Gen10 باز می شود. این آزمون گسترده تایید می کند که حافظه سرور HPE کاملا سازگار با سرورهای HPE و بهینه سازی شده است.لذا میتوانید با استفاده از این رم های پویا و سرور های پر قدرت اچ پی به چنین قدرتی دست پیدا کنید .

 


سرور اچ پی G10

سرور اچ پی G10

 

High Performance

HPE DDR4 2666 MT/s SmartMemory provides up to a 66% improvement in bandwidth in comparison to DDR4 2400 MT/s memory modules.

HPE DDR4 SmartMemory delivers up to a 4.7% improvement in latency at 2666 MT/s in comparison to DDR4 2400 MT/s memory modules.

با ورود باس چدید رم های سری 2666 در سرور های اچ پی این قابلیت رو به شما خواهند داد که تا 66 درصد پهنای باند شما رو اقزایش بدهندالبته نسبت به سری رم های 2400 که بر روی نسل 2 سرور های جی 9 پیاده سازی میشد.البته از یک جهت دیگر هم می توان گفت که بازدهی در سری رم های G10  در حدود  4.7 درصد نسیت به رم های سری G9 افزایش داشته است.

سرور اچ پی G10

سرور اچ پی G10

تست HPE و ماژول های HPE DDR4 SmartMemory در تمام پلات فرم های HPE سرور   بالاترین سطح یکپارچگی سیگنال  را ارائه میدهد.


HPE DDR4 SmartMemory از جایگزینی DIMM غیر ضروری جلوگیری می کند و فضای خالی سرور را با تکنولوژی تشخیص خطای پیشرفته حافظه کاهش می دهد.

HPE از مواد ی با بالاترین کیفیت برای تولید  حافظه DDR4 خود استفاده می کند،مشکلات و  مسائل را کاهش می دهد که ممکن است یکپارچگی سیگنال و افزایش قابلیت اطمینان سیستم را تحت تاثیر قرار دهد.HPE حافظه سرور را که بالاتر از استانداردهای صنعت است،شرایطی رل فراهم می کند و مشتریان را قادر می سازد تا بدون نیاز به افزایش مقدار حافظه خریداری شده، عملکرد سرور خود را افزایش دهند.

 

سرور اچ پی G10

سرور اچ پی G10

 

 

 

خرید رم سرور hp


 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟