نصب هارد ssd روی سرور اچ پی

قیمت سرور

Rate this post

نصب هارد ssd روی سرور اچ پی

مبدل bay فاکتور کوچک و نصب هارد دیسک مبدل bay فاکتور کوچک و نصب هارد دیسک

کدی هارد سرور HP

موقعیت های کاری HP xw6600 و HP xw8600

این سند نحوه تبدیل هارد دیسک های HP xw6600 و HP xw8600 Workstation 3.5 اینچ را برای نگهداری هارد دیسک های با فرم کوچک (SFF) را تشریح می کند.

ایستگاه کاری HP xw6600 می تواند یک حامل مبدل SFF و حداکثر سه هارد دیسک SFF را بپذیرد. ایستگاه کاری HP xw8600 می تواند دو حامل مبدل بی SFF و تا شش هارد دیسک SFF را قبول کند.قیمت سرور


محتویات کیت
کیت هارد دیسک HP SFF 2.5 اینچ SAS
هارد دیسک 2.5 اینچ SAS
آداپتور اتصال SAS به SATA
کابلهای اطلاعات SATA مناسب
ضمانتنامه
مستندات محصول


کیت مبدلbay 2: 3 2.5 اینچ HP
حامل هارد درایو 2.5 اینچ SFF
کابل برق آداپتور
مستندات محصول

© 2007 شرکت توسعه دهنده هیولت پاکارد، L.P. لوگوی HP Invent ثبت شده است
علامت تجاری شرکت توسعه شرکت Hewlett-Packard، L.P. چاپ شده در ایالات متحده


هشدارها و احتیاط های لازم در نصب اس اس دی رو سرور اچ پی

 

  • هشدار! هر سطح یا مساحت تجهیزات مشخص شده با این نماد نشانگر حضور یک سطح گرم یا جزء داغ است. اگربا این سطح تماس گرفته شود، احتمال آسیب دیدگی وجود دارد. برای کاهش خطر آسیب با یک جزء گرم، قبل از دست زدن، منتظر بمانید تا سطح خنک شود.
  • هر سطح یا مساحت تجهیزات نشان داده شده با این نماد نشان دهنده وجود یک خطر شوک الکتریکی است. برای کاهش خطر صدمه دیدن با شوک الکتریکی، هیچ یک از مناطق بسته شده با این نماد را باز نکنید.
  • هشدار! برای کاهش خطر شوک الکتریکی یا آسیب دیدن تجهیزات خودهشدار های زیر را جدی بگیرید:
    – پریز برق پایه برق را غیر فعال نکنید. پلاگین زمینی یک ویژگی ایمنی مهم است.
    – سیم برق را به یک منبع برق زمینی (زمین) وصل کنید که به راحتی در هر زمانی قابل دسترسی است.
    – برای قطع کامل و مطئن برق تجهیزات دوشاخه را از پریز برق خارج کنید.

 

هشدار! برای کاهش خطر آسیب جدی، راهنمای ایمنی و تسهیل را بخوانید. این راهنماایستگاه کاری مناسب، وضعیت، سلامت و عادت های کاری را برای کاربران کامپیوتر توصیف می کند و اطلاعات مهم ایمنی الکتریکی و مکانیکی را فراهم می کند. این راهنما در http://www.hp.com/ergo و در CD (که یکی با محصول موجود است) قرار گرفته است.

 

هشدار! اگر یک محصول در بسته بندی با علامت با این نماد حمل شود، محصول باید همیشه توسط دو نفر برداشته شود تا از آسیب دیدن شخص به علت وزن محصول جلوگیری گردد.

احتیاط!برق استاتیک می تواند به اجزای الکترونیکی ایستگاه کاری آسیب برساند. قبل از شروع به کار ، با لمس انی اتصال فلزی متصل به زمین، مطمئن شوید که برق ایستا تخلیه می شود.

احتیاط! هنگام حذف یا جایگزینی پردازنده، احتیاط های زیر را رعایت کنید:
– نصب یک پردازنده نادرست می تواند به برد سیستم آسیب برساند. برای نصب پردازنده، با یک نماینده مجاز HP یا ارائه دهنده سرویس تماس بگیرید. اگر شما قصد دارید خودتان به نصب پردازنده اقدام کنید، قبل از شروع، تمام دستورالعمل ها را به دقت بخوانید.
– عدم پیروی از دستورالعمل های آماده سازی ایستگاه کاری می تواند به یک پردازنده نامناسب نصب شده منجر شود و موجب آسیب گسترده ای در ایستگاه کاری شود.
– پین های سوکت پردازنده به راحتی خم شده یا از محل خود خارج می شوند. هنگام قرار دادن پردازنده در سوکت، بسیار مراقب این نکته باشید.

احتیاط! برای جلوگیری از خسارت به ایستگاه کاری، در هنگام انجام اقدامات حذف و جایگزینی قطعات سیستم، موارد زیر را بررسی کنید: موارد تخلیه الکترواستاتیک (ESD) زیر:
– روی یک سطح رسانا کار کنید
– پوشیدن یک بند ثابت رسانا برای اطمینان از اینکه هر بار الکترواستاتیک انباشته از بدن شما به زمین تخلیه می شود.
– ایجاد یک زمینۀ مشترک برای تجهیزاتی که در حال کار با اتصال سطح رسانا، بند رسانا و واحدهای جانبی به این قطعه تجهیزات هستید.


نکته : لوازم جانبی HP برای استفاده در محصولات HP Workstation طراحی شده اند. آنها برای اثبات قابلیت اطمینان به سختی آزمایش شده اند و با استانداردهایی با کیفیت بالا تولید می شوند.


سیستم مورد نیاز:
● ایستگاه کاری HP xw6600.گزینه ی کیت کارت HP SAS RAID (یا معادل آن) باید نصب شود و یک اتصال پورت SAS استفاده نشده برای هر هارد دیسک SFF SAS نصب شده است.
● ایستگاه کاری HP xw8600 .یک اتصال پورت کارت HP SAS یا SAS RAID استفاده نشده برای هر هارد دیسک SAS SFF نصب شده است.

ابزار مورد نیاز:
هیچ ابزار برای این مونتاژ لازم نیست.

مرحله 1 – آماده سازی ایستگاه کاری
دستورالعمل های دقیق برای آماده سازی ایستگاه کاری برای نصب اجزاء در مستندات ایستگاه کاری شما موجود است.
به طور خلاصه، برای اماده سازی ایستگاه کاری شما ابتدا بایدموارد زیر را انجام دهید:
1. ایستگاه کاری را خاموش کنید.
2. برق را از ایستگاه کار جدا کنید.
3. پوشش دسترسی شاسی ایستگاه کار را بردارید.
برای اطلاعات دقیق محصول خاص، به راهنمای سرویس و مرجع فنی برای ایستگاه کاری HP خود مراجعه کنید به ادرس اینترنتی : htt

قیمت سرور

 

 

p://www.hp.com/support/workstation_manuals .


مرحله 2-پیکربندی حامل هارد دیسک SFFمرحله 2-پیکربندی حامل هارد دیسک SFF برای هارد دیسک SFF شماره 1، 2 و 3

هر حامل مبدل bay SFF دو فضای bay هارد دیسک 3.5 اینچی را در ایستگاه کاری مصرف می کند. قبل از یک حامل مبدل bay SFF درایو هارد (که در کیت مبدل bay SFF ارائه شده است) می تواند در یک ایستگاه کاری نصب شود، هارد دیسک های SFF جداگانه (که در مجموعه های SFF قرار داده شده است) باید در حامل بارگذاری شوند. شکل زیر یک حامل پیکربندی شده را با یک هارد دیسک SFF تکی و نصب در ایستگاه کاری HP xw8600 را نشان می دهد. این شکل همچنین شماره های هارد دیسک SFF را در این حامل نشان می دهد.


خرید سرور hp

نکته : برای نصب بعدی یک یا چند درایو اضافی هرد دیسک های SFF در حامل (به عنوان مثال، هارد دیسک مشخص شده با شماره 2 و 3 همانطور که در شکل زیر نشان داده شده است)، حامل باید از ایستگاه کاری جدا شود، ارایش و نصب ابتدایی هارد درایو حذف شده از حامل و تمام هارد دیسکها پس از این مراحل نصب و یا نصب مجدد در حامل را با ترتیب مناسب انجام دهید.


شکل 1: حامل با یک هارد دیسک SFF (درایوشماره ی 1) بارگذاری شده و در ایستگاه کاری HP xw8600 نصب شده است

برای تبدیل دو ایستگاه کاری 3.5 اینچی bayدیسک سخت برای نگهداری تا سه هارد دیسک 2.5 اینچی SFF، مراحل زیر را تکمیل کنید:
1. حامل هارد دیسک خالی SFF را که در شکل زیر نشان داده شده است، بردارید و شماره اختصاصی درایو اسلات بارگیری هارد دیسک را در حامل مشاهده کنید. هنگامی که یک حامل کاملا پیکربندی شده است و با ایستگاه کاری به طور مستقیم برای عملیات متداول قرار گرفته است ، هارد دیسک SFF شماره 1در پایین حفره های دیسک سخت ایستگاه کاری و شماره 3 هارد در بالا قرار می گیرد.(همانطور که در قبلی و شکل زیرنشان داده شده است)
شکل 2 SFF دیسک سخت با حامل اول شمرده می شود.

 

 

2. برای بارگیری هارد دیسک به حامل SFF، بدن هارد دیسک را با سمت صفحه مدار به سمت بالا نگه دارید. اطمینان حاصل کنید که اتصال دهنده درایو SAS به مؤلفه حامل به صورتی که در شکل زیر نشان داده شده است. به آرامی دو طرف حامل (1) را به اندازه کافی بچرخانید تا هارد دیسک را در جایگاه نصب مورد نظر خود در زاویه (2) قرار دهید، همانطور که در شکل زیر نشان داده شده است.


نکته : SFF دیسک های سخت باید به حامل به ترتیب معکوس شماره های مشخص شده درایو بارگذاری شود، در اغاز با بیشترین شماره درایو بار گذاری شروع می شود (همانطور که با هارد دیسک شماره 3 در شکل زیر مثال اورده شده است).


شکل 3 بارگیری هارد درایو شماره 3 در حامل

 

3.اطمینان حاصل کنید که دو سوراخ رشته ای در لبه بدنه هارد دیسک که ابتدا به وسیله حامل به، دو پین قفل حامل برای موقعیت نصب درایو پایین اورده شده بوددر گیر هستند. گسترش لبه های مخلوط هارد دیسک به داخل اسلات نصب، به دو طرف حامل را (1 در شکل فوق) ادامه دهید و اکنون باید دو پین قفل را در آن طرف حامل (به شکل زیر نشان داده شود) ) بدنه هارد دیسک در محفظه نصب کنید.
شکل 4 درگیر کردن پین قفل حامل هنگام بارگذاری هارد دیسک

4. فرایند بارگذاری بالا را برای هر هارد دیسک SFF مورد نظر تکرار کنید.


 نکته : ممکن است لازم باشد که دو پین قفل نهایی درایوهای شماره 2 و شماره 1 را همزمان درگیر کنید.


5. در شاسی ایستگاه کار (نگاه کنید به شکل زیر)، ارایش ریل های دو bay هارد دیسک 3.5 اینچی که در آن حامل هارد دیسک SFF نصب شده است را حذف کنید (دو bay انتهایی در ایستگاه کار HP xw8600). برای باز کردن و حذف یک ریل، به طور همزمان دو زبانه قفل کردن / باز شدن را در انتهای بالا ریل های نصب در حالی که به سمت بالا می کشید ،به سمت داخل (به سمت یکدیگر) فشار دهید.
شکل 5 حذف ریل های نصب دیسک سخت از شاسی ایستگاه کار HP xw8600

 

قیمت سرور

قیمت کدی سرور HP

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟