تغییر سهام شرکت HP به کمپانی HPE

خرید سرورهای HP

Rate this post

چرا شرکت اچ پی تمام محصولات سری اینترپرایز خود را به برند HPE  که مخفف Hewlett-Packard-Enterprise  میباشد تغییر داد؟

نسل جدید محصولات اینترپرایز اچ پی بنام سرور HPE وارد بازار شد و این باعث تعجب خیلی از دوستان شد که چرا باید اچ پی ای چنین کاری را بکند.

تولیدات بیش از اندازه شرکت اچ پی این سازمان بزرگ را به این فک انداخت که بهتر هست برای بیرون رفت از این همه سر در گمی کمی کالاهای تولید خود را دسته بندی کرده و در کنار اینگه همه مشتریان خود را دارا هست تقسیم بندی و فاصله ای بین مشتریان خود داشته باشد ولی چگونه با بد این تقسیم بندی انجام می گرفت که هیچ کدام از مشتریان خود را ازدست ندهد.

سرور HPE چیست اولین ان دسته بندی بود که در اینجا سرورهای اچ پی ای را با نام تحازی جدید hpe روانه بازار کرد و این باعث شده بود بسیاری از مشتریان این برند رو برند فیک دانسته و حتی چندین باز کالا راعودت بدهند.

برای بروی رفت از این بحران شرکت اچپی مشتریان خود را به دو دسته مشتریان عادی ومعمولی و مشتریان سطوخ بالاتر تقسیم بندی کرد که در این جا کاربرای عادی که محصولات اچ پی را مانند کیس ها معمولی اچ پی یا پرینتر ها موس ها یا کیبورد ها را خریداری می کنند از مشتریان معمولی شدند و لی سری کارشناسان ای تی و انهایی که محصولات اینترپرایز خریداری می کنند مانند سرور اچ پی یا استوریج های اچ پی ای رک های اچ پی یا سوییچ های اچ پی از مشتریان سری دوم شدند.

اینگونه شد که شرکت بزرگ به دو دسته بندی و یا دو هولدینگ hp   , hpe     تقسیم شد ولی همه اینها زیر نظر یک مدیریت هستند ولی برای اینکه مشکلات ی بوجودنیاید و دسته بندی ها و جریم ها مشخص گردد محصولات به دو سری اچ پی و اچ پی ای تقسیم شد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟