شرکت HPE قابلیت اتوماسیون و هوش مصنوعی را به 3PAR اضافه کرده است


Rate this post

شرکت HPE قابلیت اتوماسیون و هوش مصنوعی را به 3PAR اضافه کرده است

 

شرکت HPE اعلام کرده است که قابلیت های جدیدی را به استوریج های 3PAR معروف خود اضافه کرده است. HPE نسخه جدید InfoSight خود را که قابلیت به کارگیری هوش مصنوعی و اتوماسیون برای دیتا سنتر را دارد، اضافه کرده است. این شرکت اظهار داشته است که این اقدام آنان رها کردن ارزش اقتصادی داده ها، منجر به بهره وری و کارایی بهتری خواهد شد.

شرکت هایی که به دنبال سبقت گرفتن در رقابت های خود هستند، باید چابک و انعطاف پذیر باشند. اضافه شدن هوش مصنوعی و اتوماسیون به ذخسره سازی می تواند کمک قابل توجهی به دو ویژگی فوق کند و سبب اضافه کردن قدرت بیشتر به فناروی اطلاعات برای تمرکز بر روی کسب و کارهای اصلی و افزایش درآمد بیشتر شود. با در نظر گرفتن آخرین نسخه InfoSight و ترکیب آن با PAR3، زیرساخت های و ذخیره سازی خودمراقبتی را فراهم خواهد کرد  که حاصل آن سرعت بخشیدن به تحول دیجیتال مشتریان است.

همانطور که قبلا گفتیم، HPE InfoSight  فراتر از ذخیره سازی می رود و با به کارگیری میلیون ها حسگر به مشتریانش کمک می کند تا اطلاعاتی را جمع آوری کند . آنها با استفاده از این اطلاعات می توانند چند مشکل خاص را پیش بینی کنندو مانع از بروز آنها شوند. از آنجایی که این راه حل می تواند مسائل را قبل از وقوع آن ها پیدا کند، می تواند  قابلیت دسترسی پذیری را تا بیش از  99.9999٪ را تضمین کند. از این رو این راه حل می تواند شرکت ها را در مسیر دیتا سنترها مستقل قرار دهد. موتور توصیه شده AI  مربوط به InfoSight  تصمیمات هوشمندانه ای برای پیش بینی و جلوگیری از وقوع مشکلات در مرکز داده فراهم خواهد می کند. همچنین راه حل بعد از پیاده سازی می تواند به یادگیری ادامه دهد و خودش را بهبود دهد.

سایر مزایای موجود در این راه حل جدید عبارتند از :

  1. به کارگیری مجوعه ابزارهای قدرتمند برای اتوماسیون و مدیریت HPE PAR3 در کاربردهایی نظیر مجازی سازی، DevOps، ابر، و محیطهای کانتینری. علاوه بر وجود جامع سازی با Docker و Mesosphere DC/OS، هم اکنون HPE 3PAR قابلیت کار با Kubernetes و Red Hat OpenShift را دارد تا بتواند بهترین کلاس اتوماسیون و جامعیت با پلت فرم های پیش رو را تامین کند.
  2. استفاده از افزونه جدید VMware vRealize Orchestrator که کاربران را قادر می سازد تا در حین پیش ساخت حجم های کاری قابلیت اتوماسیون خود سرویس ده به منظور توسعه سریع و مدیریت ساهد تر استوریج ایجاد کنند.
  3. مجموعه ابزار مدیریت زیر ساخت طبیعی توسعه یافته با منظور قدرتمند تر کردن تیم های توسعه و افزایش انعطاف پذیری آنان. استفاده از پیکربندی های جدید مدیریتی برای کاربران HPE PAR3 نظیر Chef, Puppet و Ansible و همچنین کیت های توسعه زبان نرم افزاری در رابی و پایتون تیم های توسعه را قادر می سازد تا توابع استوریج را به زبانهای برنامه نویسی طبیعی به حالت اتوماسیون تبدیل نمایند و برنامه های کاربردی سریهتری را تحویل دهند.

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟