شرکت HPE سرورهای HPE ProLiant را برای Microsoft Azure Stack منتشر کرد


Rate this post

شرکت HPE سرورهای HPE ProLiant  را برای Microsoft Azure Stack   منتشر کرد.

 

شرکت HPE در Microsoft Ignite، منتشر شدن سرورهای HPE ProLiant  برای Microsoft Azure Stack را اعلام کرد. این محصول جدید از طریق توانا سازی کاربران و تامین سرویس های مورد نیاز برای اجرای سرویس های پایدار Azure بر روی زیر ساخت های hpe در دیتا سنترهای انان، به ساده سازی محیط های هیبردی IT کمک می کند. HPE ProLiant برای Microsoft Azure تنها محصول مبتنی بر مصرف سرویس های Azure Stack را نشان می دهد. به زودی زیرساخت های ترکیبی به قاعده اصلی بازی مبدل می شوند این بدان معنی است که فناوری اطلاعات نیاز به مدیریت سرویس ها در ابرهای عمومی، مدیریت شده، ابرهای خصوصی و IT های سنتی دارد. این نیاز، برای پاسخگویی به خط مشی های تجاری و برنامه های توسعه با سرعت ابری، بهینه سازی صحیح سازمان ها و  ترکیب درست آنها با فناوری اطلاعات ضمن کاهش هزینه های سرمایه ایی و عملیاتی ، بر فناوری اطلاعات فشار وارد می کند و این جا همان جایی است که HPE ProLiant برای Microsoft Azure Stack وارد شده است.

ارائه شدن HPE ProLiant برای Microsoft Azure Stack کاربران را قادر می سازد تا فعالیت های زیر را انجام دهند:

  • اجرا و مدیریت سرویس های پایدار Azure با کیفیت و عملکرد بالا: با هدف ساده سازی عملیات های Azure Stack و مدیریت ساده تر نر مافزار ، به روز رسانی فیرم ویر و نظارت بر وضعیت سیستم، HPE ProLiant برای Microsoft Azure Stack ، نرم افزار  HPE OneView را جامع سازی کرده است. علاوه بر آن، زیر ساخت HPE، ظرفیت و سرعت بالای مورد نیاز برای تحقق نیارهای مشتریان و حجم های کاری آنان را تامین کرده است.
  • این سری ها برای مجازی سازی بسیار عالی هستند در خرید سرور اچ پی بسیار دقت کنید که خرید سرور یک موضوع بسیار مهم هست/.

 

  • ارتباط با متخصصان HPE، مایکروسافت و سایر متخصصان امر به منظور طرح ریزی، ساخت و مدیریت ابرهای ترکیبی: نمونه ایی از این فعالیت ها می تواند مرکز نوآوری های باشد تا اطمینان حاصل شود که مشتریان بدون تجربه در هنگام استفاده از Azure Stack در زیرساخت های HPE، نرم افزار و خدمات، به کار خود ادامه می دهندو با مشکل مواجه نشوند. همچنین مشتریان می توانند با کارشناسان HPE و مایکروسافت برای برنامه ریزی های فنی و کسب و کار ، آزمایش نمونه هایم ورد استفاده و پیاده سازی اثبات مفاهیم، ارتباط برقرار کنند.

 

  • اجرای سرویس های Azure Stack مبتنی بر مصرف با هدف ساده سازی مدیریت و کاهش هزینه ها- HPE تنها تامین کننده زیرساختی است که زیر ساخت و سرویس های Azure Stack را در قالب مفاهیم مبتنی بر مصرف ارائه می دهد. HPE ProLiant برای Azure Stack قابلیت تذکیب شدن با ظرفیت منعطف HPE را نیز دارد. این ترکیب، فضای ذخیره سازی برحسب تقاضا و پرداخت به ازای فضای مصرف شده را فراهم می کند. فضای ذخیره سازی انعطاف پذیر HPE، به مشتریان قابلیت مقیاس پذیری و کاهش فضای مصرفی را در صورت نیاز می دهد و به انان اجازه می دهد تا برای مقدار فضایی که واقعا مصرف کرده اند پرداخت داشته باشند.

HPE ProLiant برای Microsoft Azure Stack حاصل همکاری دو شرکت HPE و مایکروسافت است تا  اطمینان حاصل شود که شرکت ها و ارائه دهندگان خدمات قادر به اجرای توسعه، مدیریت و اجرای امنیت یکپارچه مطابق با خدمات ابر عمومی Azure هستند. این دو شرکت ادعا می کنند که HPE ProLiant برای مایکروسافت Azure Stack سازمان ها را قادر می سازد تا توسعه برنامه های کاربردی را مدن کنند، برنامه های کاربردی را در مکان مورد نظر مستقر کنند، به برنامه های مربوط به مالکیت اطلاعات دست یابند، و نیارمندیهای امنیتی و الزامات انطباقی را در نظر بگیرند و  به عملکرد فوق العاده ای زیرساخت دست یابند.

برای اجرای Azure Stack، HPE ProLiant بهترین پلت فرم ها رادر نظر گرفته است. ProLiant قابلیت تامین بیش از 768 گیگابایت فضای رم  از نوع DDR4  با فرکانس 2400 مگاهرتز را دارد و در مقایسه با راه حل های رقیب و با فضای رم یکسان، پهنای باند حافظه را تا 28 درصد بهبود داده است. همچنین استفاده از پردازنده های قدرتمند و گزینه های ذخیره سازی و حافظه ایی، امکانات مختلف شبکه ایی و گزینه های تغذیه و تامین توان تجهیزات برای ادغام ها بدون نقص در درون محیط های موجود برای عملکرد بهتر نیز وجود دارد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟