شرکت HP نرم افزار OneView 4.0 را منتشر کرد


Rate this post

شرکت HP نرم افزار OneView 4.0 را منتشر کرد

شرکت HPE نسخه چهار نرم افزار ر را منتشر کرد. در حال حاضر این نسخه به عنوان آخرین نسخه نرم افزار OneView می شود و هدف آن در اولویت قرار دادن عملیات ها و مدیریت دیتا سنتر، ضمن ساده سازی IT های هیبردی است. علاوه بر این شرکت HPE تعداد از شرکای جدید مدیریت ابری را نیز معرفی  کرده است که نرم افزار خود را با RESTful API  یکپارچه ارائه شده در HPE OneView تلفیق کرده اند.

سرور اچ پی

در عصر دیجیتال مدیریت صحیح دیتا سنتر می تواند کسب و کار را ایجاد کند. از این رو مدیران دیتا سنترها نیاز به ابزارهایی دارند که ضمن بهینه سازی منابع مصرفی و به حداکثر رساندن کارایی آنها، کار آنان را ساده و سبک کند. همانطور که از نامش بر می آید، HPE OneView می تواند چندین سیستم را به یک محیط مجزا تبدیل کند. همان گونه که شرکت HPE اظهار داشته است، این نرم افزار، سرورها، ابزارهای ذخیره سازی و شبکه را به یک موتور اتوماسیون زیر ساختی مبتنی بر نرم افزار تبدیل کرده است. برای پیاده سازی هدف اتوماسیون، OveView از API های یکپارچه خود برای تامین قابلیت برنامه پذیری کامل و تعاملات عمیق با ابزارهای third-party استفاده می کند. جدیدترین نسخه، ترکیبی از تکنولوژی سنتی فناوری اطلاعات و ابرهای خصوصی، مدیریت شده و عمومی است که در قالب یک زیر ساخت IT هیبردی با هدف توسعه، استقرار و مدیریت ساده تر فراهم شده است.

مزایا و معیارهای جدید امنیتی به کار رفته در این نرم افزار عبارتند از:

  • تحویل سریعتر برنامه های کاربردی و سرویس های مختلف: به کارگیری API های مجتمع سازی شده با پلت فرم های مدیریت ابری Morpheus Data, CANCOM و InContinuum و به وجود آوردن قابلیت مدیریت ابرهای ترکیبی با استفاده از HPE OneView به منظور مدیریت و نظارت خودکار بر زیر ساخت های فناوری اطلاعات.
  • توسعه و استقرار زیرساخت با سرعت های ابری: با اضافه شدن قابلیت هوش مبتنی بر نرم افزار در داخل HPE OneView، در حال حاضر عملیات های IT توانایی کشف خودکار سرورهای مختلف ( پرولیانت، توار و راک) را تنها با چند کلیک دارند و سرعت تکامل نصب سرور را تا حد زیادی بهبود می بخشند.
  • ساده سازی عملیات چرخه زندگی با به روز رسانی غیر مخرب فیرم ویر : با استفاهد از نسخه جدید HPE OneView ، کاربران و مشتریان می توانند به منظور بالا بردن کارایی و عملکرد برنامه ها، به روز رسانی های متعدد و غیر مخرب را انجام دهند. به روز رسانی فیرم ویر و درایور نرم افزار با استفاده از HPE Synergy سریع، امن و عاری از هر گونه خطا است.
  • کنترل دسترسی مبتنی بر محدوده – کنترل دسترسی مبتنی بر نقش را با محدود کردن یک نقش مانند سرور، ذخیره سازی یا مدیر شبکه گسترش می دهد تا تنها در یک زیر مجموعه از منابع مدیریت شده توسط دستگاه HPE OneView کار کند.
  • احراز هویت دو عامله –  قابلیت دسترسی کاربر احراز هویت شده را با یک کارت هوشمند فیزیکی یا مجازی و یک پین یا رمز عبور فراهم می کنند. این ویژگی برای حفاظت بیشتر با پشتیبانی دایرکتوری LDAP OneView  یکپارچه شده است.
  • پروتکل مدیریت ساده شبکه 3 (SNMPv3) : با هدف برای افزایش امنیت برای نظارت بر سخت افزار و اتصالات درونی سرور پشتیبانی از پروتکل SNMPv3 را به این نرم افزار اضافه کرده است.

HPE  چند شرکای جدید مدیریت ابری را اعلام کرده است که نرم افزار خود را با یک RESTful API ارائه شده در HPE OneView  تلفیق کرده اند و دربرگیرنده Morpheus Data، CANCOM، و InContinuum می باشد. در این یادداشت، شرکت،  HPE OneView Redfish Toolkit  را معرفی کرده است. این مجموعه ابزار به کاربران اجازه عمل اتوماسیون را می دهد. این قابلیت با به کارگیری ویژگی Redfish و اعمال آن بر روی زیر ساخت مدیریت شده HPE OneView و بدون نیاز به انجام اسکریپت نویسی های وسیع انجام می شود. همچنین این ابزار کاربران را قادر می سازد تا از قدرت قالب های HPE OneView برای ترکیب محاسبات، ذخیره سازی استفاده کنند که قابلیت های انعطاف پذیری استانداردهای صنعتی را به همراه دارد. در حال HPE OneView 4.0 منتشر شده و در دسترس مشتریان و کاربران شرکت HPE قرار داده شده است.

برای دریافت نرم افزار OneView 4.0 اینجا کلیک کنید .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟