نصب سرور دی ال 380 جی 10

نصب سرور دی ال 380 جی 10

Rate this post

در این مقاله تلاش خواهیم کرد که در مورد ساختار فیزیکی یک سرور اچ پی مدل جی 10 بررسی و نقدی داشته باشیم .

مراحل حذف و جایگزینی و نصب سرور های سری دی ال 380 جی 10

مراحل حذف و جایگزینی و نصب سرور های سری دی ال ۳۸۰ جی ۱۰

مراحل نصب و اسمبل کردن یک عدد سرور 380 سری جی 10 بسیار اسانتر از چیزی هست که شما فکرش رو هم بکنید الیته مدنظر داشته باشید تمام این مطالب برگرفته از سایت کمپانی اچ پی ای میباشد و تمام ترجممه شرکت ماهان شبکه ایرانیان و ممکن هست در هر سطری در هر موردی مشکلی و موردی نیز باشد ولی هدف انتقال مطلب به شما ادمین گرامی میباشد و ما مطمئن هستیم با علم و تجربه ای که شما دارید به راحتی می توانید از پس از این کار بر بیایید تمام این مطالب تنها و تنها برای مروری یکسری نکات میباشد که ممکن هست در گذر زمان به فراموشی سپرده شود سرور هایاچ پی یک سری قوانین بسیار راحت و اسان برای نصب و اسمبل دارند که به صورت سری در تمام سری های سرور های اچ پی به روز تر و اپدیت تر می گردد.

نصب سرور دی ال 380 جی 10 تامین و تهیه لوازم همیشه نیاز میباشد بدون لوازم کار کمی سخت تر هست پس در تمام داکیومنت های اچ پی نیز قبل شروع به هر کاری تلاش دارد به خواننده مطلب منتقل کنید که امنیت در کارو محیط کاری اولویت اول میباشد . ابزار مورد نیاز برای برخی از مراحل به موارد زیر نیاز دارید:

  • پیچ گوشتی T-10 Torx
  • پیچ گوشتی T-15 Torx
  • پیچ گوشتی T-30 Torx

البته من بازار داخل رو نمیدونم این ابزار پیدا می شود و می توان خرید کرد ولی چون این مقاله از دفتر خارج از کشور شرکت ماهان شبکه ایرانیان نوشته می شود تمام ابزار را خود محل استقرار تیم فنی موجود دارد .

ملاحظات ایمنی در نصب سرور دی ال 380 جی 10

قبل از انجام مراحل سرویس، تمام اطلاعات ایمنی را بررسی کنید. و مدنظرتان باشد این موارد رو دست کم نگیرید بسیاری از این موارد بسیار مهم میباشد
1-جلوگیری از تخلیه الکترواستاتیک
برای جلوگیری از آسیب رساندن به سیستم، از اقدامات احتیاطی که باید هنگام راه اندازی سیستم یا رعایت کنید آگاه باشید ، جابجایی قطعات ، تخلیه الکتریسیته ساکن از انگشت یا هادی دیگر ممکن است به بردهای سیستم آسیب برساند یا سایر دستگاه های حساس به استاتیک این نوع آسیب ممکن است طول عمر دستگاه را کاهش دهد  مدنظر داشته باشید نگویید سالهاست این کار رو انجام می دهیم و مشکلی بوجود نمی اید در مقاله هم امده هست این کار ممکن است باعث کاهش طول عمر دستگاه شما شود برای همین به راحتی در بازار می توانید  دستکش های پلاستیکی یا دستتکش هایی که برای این کار ساخته شده اند را استفاده بکنید .

راهکارهای ارائه شده در نصب سرور دی ال 380 جی 10

راهکارهای ارائه شده در نصب سرور دی ال 380 جی 10

  • با حمل و نگهداری محصولات در ظروف ایمن از تماس دست خودداری کنید.
  • قطعات حساس به الکترواستاتیک را تا رسیدن به ایستگاه های کاری بدون استاتیک در ظروف خود نگه دارید.
  • قبل از اینکه قطعات را از ظروف خارج کنید، آنها را روی یک سطح زمین قرار دهید.
  • از لمس پین ها، سرنخ ها یا مدارها خودداری کنید.
  • هنگام لمس یک قطعه یا مجموعه حساس به استاتیک، همیشه به درستی  با زمین ارتباط برقرار کرده باشد.
تمام نکات ارائه شده در این مقاله برای کارایی مناسب میباشد در هنگام اسمبل سرور های اچ پی ای در کارگاه یا مراکز فنی سرویس حتما به این نکات مدنظرتان باشد .

نمادها روی تجهیزات

نمادهای زیر ممکن است برای نشان دادن وجود موارد بالقوه خطرناک روی تجهیزات یافت شود و برای همین ما اینجا برای شما میگزاریم »

 

 

 


نصب سرور دی ال 380 جی 10 زیاد هم سخت نیست فقط یکسری کارهای اولیه دارد که باید مدنظر مان باشد و به اون توجه کنیم »

سرور دی ال 380 جی 10را خاموش کنید

قبل از خاموش کردن سرور برای هر گونه فرآیند ارتقا یا نگهداری، یک نسخه پشتیبان از موارد حیاتی انجام دهید  داده ها و برنامه های سرور را حتما اپدیت کنید و پشتیبان گیری کنید هیچ وقت این مورد رو ساده و بی دقتی نکنید این یکی از حساس ترین مواردی هست که شما در هر کاری که با سرور های اچ پی یا کلیه تجهیزات سخت افزاری می خواهید انجام دهید مدنظر قرار دهید و قبل از هر کاری حتما بک اپ  سیستم رو  بگیرید .

برای خاموش کردن سرور از یکی از روش های زیر استفاده کنید:
• دکمه روشن/آماده به کار را فشار دهید و رها کنید.
این روش خاموش کردن کنترل شده برنامه ها و سیستم عامل را قبل از ورود سرور به حالت آماده به کار آغاز می کند
حالت
• دکمه روشن/خاموش/آماده به کار را بیش از 4 ثانیه فشار دهید و نگه دارید تا سرور مجبور شود وارد حالت آماده به کار شود. -حالت این روش سرور را مجبور می کند تا بدون خروج صحیح از برنامه ها و سیستم عامل وارد حالت آماده به کار شود. اگر یک برنامه دیگر پاسخ نمی دهد، می توانید از این روش برای خاموش کردن اجباری استفاده کنید.
• از انتخاب دکمه پاور مجازی از طریق iLO استفاده کنید.
این روش خاموش کردن از راه دور کنترل شده برنامه ها و سیستم عامل را قبل از ورود سرور آغاز می کند
حالت آماده به کار
قبل از ادامه، بررسی کنید که سرور در حالت آماده به کار با مشاهده چراغ برق سیستم می توانید این موضوع را متوجه شوید *

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟