پر فروش ترین مدل سرور

پر فروش ترین مدل سرور

انواع نسل ده سرور اچ پی


Rate this post

شاید برای شما هم همین سوال پیش امده باشد که برای خرید سرور باید چه نکاتی را مورد توجه قرار بدهیم ؟ آیا انتخاب های دیگران برای سرور های دفتر کارشان برای ما هم باید مهم باشد؟ ایا می توانیم به انتخاب دوستانمان اطمینان کنیم  و یا باید یک جستجوی کوچک در اینترنت بزنیم و ببنیم چه سرور هایی عناوین پر فروش ترین مدل سرور ها رو گرفته اند و ما هم برویم عین همان سرور را بخریم ؟

همیشه برای دوستان ای تی کار و تکنسین های فنی اینترنت یک راهکار اساسی و درست حسابی میباشد و میتوانند تمام مشکلات حتی خانوادگی و روانی و همه چی رو یک پاسخ بسیار مناسب از اینترنت پیدا کنند ولی این همیشه راهکار اساسی نیست ؟ چون همه چیز به زیر ساخت ها و انتظارات شما بستگی دارد انتخاب یک سرور خوب شانسی نیست ؟شما میتوانید فقط 50درصد انتخاب تان رو از روی نظرسنجی و مشاوره اوکی کنید ولی بقیه رو حتما باید زیر ساخت های اساسی شرکت و انتظارات پرسنل  رو بررسی کنید .

شرکت ماهان شبکه ایرانیان با داشتن همکاران فروش با تسلط به کانفیگ های فنی شما را در این زمینه کمک خواهند کرد :

خرید سرور HP

ما در این مقاله به بررسی یکی از شاسی های شرکت اچ پی ای بنام دی ال 380 خواهیم پرداخت که یکی از پرفروش ترین مدل سرور ها در ایران و جهان میباشد :

بررسی HPE ProLiant DL380 Gen10

 

بررسی HPE ProLiant DL380 Gen10

HPE ProLiant DL380 که در تابستان 2017 عرضه شد، یکی از پر فروش ترین مدل سرور در جهان است. پس از یک سال و نیم ماندن در قفسه‌ها، دامنه سرورهای Gen 10 در بازار بازسازی شده رایج‌تر می‌شود و تا 20 درصد در مقایسه با RRP تخفیف دارد. در اینجا بررسی ما از سرور HPE ProLiant DL380 Gen10 است.

بسیار مقیاس پذیر با امنیت قوی

 

بسیار مقیاس پذیر با امنیت قوی

مزایا: مدیریت کیفیت iLO 5، طراحی هوشمندتر، بسیار قابل ارتقا، گزینه های قابل تنظیم گسترده، CPU های مقیاس پذیر Xeon،  امنیت قوی.

معایب: کاربران موجود OneView HPE باید به نسخه 3.1 ارتقا دهند، تشخیص داخلی حذف شده است.این بده این خوب نیست به قول یکی از دوستان باید یه فکری برای این بکنیم .

حکم: سرور  ایمن 2U HPE ProLiant DL380 Gen10 که برای بارهای کاری و محیط های مختلف سازگار است، عملکردی در سطح جهانی را با تعادل مناسبی از گسترش و مقیاس پذیری ارائه می دهد. طراحی شده برای تطبیق پذیری و انعطاف پذیری عالی در حالی که دارای ضمانت نامه جامع است، این محصول را برای محیط های مختلف ایده آل می کند. همیشه گفتیم سرور سری 380 با قیمت متناسب ی که دارد بسیار خوب و مفید میباشد.

 

HPE ProLiant DL380 Gen10 Specification (Product code: 826566-B21)

Chassis: 2U rack
CPU: 2 x 12-core 2.3GHz Intel Xeon Gold 5118
Memory: 64GB ECC DDR4 2,400MHz (max 3TB)
Drive bays: 8 x hot-plug SFF (max 30)
Storage: No HDDs included as standard
RAID: HPE Smart Array S100i and P408i-a SAS3/2GB with FBWC/BBU
Array support: RAID0, 1, 5, 6, 10, 50, 60, 1 ADM, 10 ADM
Expansion: 6 x PCI-e Gen3 slots (max 8)
Network: 4 x embedded Gigabit
Other: FlexibleLOM, internal USB 2 (2), microSD card slot
Power: 2 x 800W hot-plug PSUs
Management: HPE iLO5 Standard with Gigabit
Warranty: Three years new from the manufacturer or three years with Techbuyer refurbished model


مدل های مختلف سی پی یو های سروری

 

پر فروش ترین مدل سرور

HPEبه وضوح تلاش کرده است تا سرور Gen10 و قطعات آن را برای خرید آسان تر کند. پردازنده‌ها اکنون به پلاتینیوم، طلایی، نقره‌ای و برنزی تقسیم شده‌اند تا سیستم اعداد پیچیده‌ای که ما مجبور بودیم از نسل‌های قبلی استفاده کنیم. HPE همچنین تعداد ماژول های حافظه سازگار با سرور را کاهش داده است. تعداد ماژول های حافظه سازگار از 13 در Gen9 به تنها 7 برای Gen10 کاهش یافته است. این امر باعث شده است که تیم های فناوری اطلاعات بتوانند سروری مناسب برای محیط خود بسازند. اکنون همچنین می توانید DIMM های حافظه 128 گیگابایتی را اضافه کنید که مقیاس پذیری بسیار بیشتری به شما می دهد.یعنی کم و زیاد کردن تعداد ماژول ها بنظر من فیلم جدید این کمپانی هست کلا از نظر من هیچ فرقی نمکنه ولی با یکسری تغییرات مخان از ما پول بیشتر بگیرن ./

ببینید این پاراگراف پایین همون چیزی رو داره میگه که من سالهاست دارم میگم درسته هر سال بهتر از دیروز ولی کلا هیچ فرقی نمکنه فقط داره چهارتا اپشن اضافه مکنه پول بیشتر ی میگیره.اینها رو نشنیده بگیرید ولی کلا  من چیزی رو قایم نمیکنم همون سرور های جی 5  بانک فلان تو استان فلان 45 ساله دارن مثل شیر کار مکنن 

مانند نسل های قبلی خود، Gen10 دارای تجهیزات هوشمند است و یکی از پر فروش ترین مدل سرور است. اما HPE عیب یابی داخلی را حذف کرده است که به این معنی است که دیگر نمی توانید آفلاین تست کنید. این احتمالاً برای وادار کردن مشتریان به خرید ویژه پشتیبانی مراقبت از HPE است. جدای از حذف آن ویژگی کلیدی، Gen10 به طور قابل توجهی سریعتر از نسل های قبلی است و فوراً متوجه مزایای عملکرد می شوید.


چراغ های خاموش یکپارچه (iLO 5) ویژگی‌های پیشرفته‌ای را ارائه می‌دهد!

 

پرفروش ترین مدل سرور

ارتقا از iLO4 از نسل قبلی به iLO5 برای Gen10 ویژگی های جدید و هیجان انگیزی را ارائه می دهد. iLO 5 بسیار سریعتر و پاسخگوتر از iLO 4 با دو برابر حافظه است.

رابط وب iLO 5 تغییرات عمده‌ای داشته است که آن را حتی آموزنده‌تر کرده است و HPE به طور کامل به سرویس مدیریت بدون عامل خود (AMS) روی آورده است و نیاز به بارگیری هر عامل سیستم عامل را نفی کرده است. کاربران فعلی OneView HPE باید برای پشتیبانی از سخت افزار Gen10 به نسخه 3.1 ارتقا دهند. صبر لازم است زیرا حدود دو ساعت طول می کشد.


آنچه کاربران نهایی می گویند

بحث و گفتگو با مشتریان در سراسر صفحه بسیار مثبت بوده است. جو هالیدی که 18 سال در زمینه فناوری اطلاعات کار کرده است، گفت: Gen10  بسیار قدرتمندتر از سرورهای Gen 8 است که قبلاً استفاده می کردیم. قدرت بیشتر به معنای سرورهای کمتری است که می‌توانیم بخریم، و پول بیشتری برای خرج کردن در طرح‌های دیگر، و همچنین فضای رک بیشتر. محصولات HP مثل همیشه قابل اعتماد هستند!»

برایان لی که 17 سال در زمینه فناوری اطلاعات در صنعت مراقبت های بهداشتی کار کرده است، گفت: “من تعدادی ژن 8 و 9 دارم که به خوبی به من خدمات می دهند، و می توانم به نسل 10 نیز بگویم. از حذف آن از جعبه تا پایان راه اندازی، کار با این سرور خوب است. این مانند یک مخزن ساخته شده است و من دوست دارم چقدر آسان است که اجزای مختلف را گسترش دهید. من واقعا ILO را حفاری می کنم. راه اندازی نسبتا آسان، با مجموعه ای از ویژگی های خوب.


نتیجه

DL380 HPE با هر نسل بهتر می شود و جدیدترین Gen10 ویژگی های پیشرفته جدیدی را به وفور ارائه می دهد. اگرچه کاربران فعلی OneView HPE باید برای پشتیبانی از سخت افزار Gen10 به نسخه 3.1 ارتقاء دهند، این سرور رک 2U بسیار قابل ارتقا، گزینه های ذخیره سازی زیادی را ارائه می دهد و کنترلر جدید iLO 5، مدیریت از راه دور و امنیت پلت فرم عالی را ارائه می دهد. شرکت‌ها و شرکت‌های کوچک و متوسط که به دنبال سرور قدرتمند و ایمن رک 2U هستند که بتواند با آنها رشد کند، ProLiant DL380 Gen10 را یک شریک ایده‌آل خواهند یافت.

ماهان شبکه ایرانیان مفتخر است که یکی از پیشروترین خرده فروشان سرورهای جدید و بازسازی شده در  ایران است. ما سرورهای برندهای بزرگی مانند HP و Dell را ذخیره می‌کنیم که همه آنها مستقیماً توسط ما در انبارهایمان ذخیره می‌شوند. بنابراین دریافت آنچه نیاز دارید آسان‌تر نیست. به طیف کامل سرورهای ما نگاهی بیندازید یا اگر چیزی را که به دنبالش هستید پیدا نکردید با ما تماس بگیرید.

 


منبع
https://www.techbuyer.com/us/blog/HPE-Gen-10-review

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟