قیمت سرور اچ پی

Rate this post

قیمت سرور اچ پی

5 نکته برای خرید سرور

آیا نیاز به کنترل داده های خود دارید؟ اگر خرید سرور در برنامه شماست، در اینجا چیزی است که کارشناسان می گویند باید بدانید:

نکات مهم در قیمت سرور اچ پی همیشه با ید در خاطر شما باشد یکبار هزینه مکنید برای همیشه و این نیازمند کسب یکسری اگهی در مورد نکات مهم در قیمت سرور اچ پی میباشد.

نمایندگی سرور اچ پی مرکز فروش سرور های اچ پی این امکان را به شما می دهد که از بین ده ها مدل سرور مختلف می توانید سرور مورد نظر خود را انتخاب کنید و ان را برای زیر ساخت های مهم شبکه ای خود مورد استفاده قرار بدهید فروش سرور برای شما افتخار بزرگی برای ماهان شبکه ایرانیان میباشد.

آیا زمان آن رسیده است که کسب و کار شما فایل سرور خود را داشته باشد؟ با توجه به هزینه حتی ابتدایی ترین سرور، که می تواند به هزاران سرور برسد، عاقلانه است که قبل از خرید سرور در نظر بگیرید که آیا می توانید بدون آن کار کنید یا خیر.

به عنوان مثال، پیکربندی یک رایانه موجود برای دو برابر شدن به عنوان سرور امکان پذیر است – و کسب و کارهای کوچک اغلب استفاده از خدمات رایانش ابری را انتخاب می کنند که از نظر سفارشی سازی انعطاف پذیرتر هستند و نیازی به خرید تجهیزات ندارند. سرویس‌های همتا به همتا مانند Dropbox و Google Docs همچنین می‌توانند به کارمندان اجازه دهند فایل‌ها را از طریق یک شبکه امن به صورت رایگان به اشتراک بگذارند.

اگر شما بین دوانتخابی که دارید یک پی سی موجود در محل کار ارتقاع داده و تبدیل به سرور بکنید و یا یک سرور خریداری بکنید کدام یک رو انتخاب خواهید کرد و ما  شما را رد این امر یاری خواهیم کرد.

با این حال، داشتن سرور داخلی مطمئناً مزایایی دارد. امنیتی که می تواند برای شبکه شما فراهم کند، همراه با توانایی کنترل تمام داده های خود در هر زمان معین وجود دارد.

اگر میزبانی سرور خود را انتخاب کنید، دفتر شما باید آماده باشد تا مکانی امن فیزیکی برای آنها فراهم کند و از آسیب احتمالی ناشی از گرمای بیش از حد یا سرقت فیزیکی محافظت کند. علاوه بر این، باید کارمندانی را برای مدیریت مجوزهای سرور منصوب کنید. یعنی شخص یا افرادی که برای تنظیم احزاب تعیین شده اند که می توانند به اطلاعات روی سرور نیز دسترسی داشته باشند.

در حالی که این کار معمولاً به شکل یک بخش فناوری اطلاعات در سازمان‌های بزرگتر ارائه می‌شود، این کار می‌تواند در یک سازمان کوچک‌تر نیز توسط فردی با دانش فنی پیشرفته انجام شود.

به قول یکی از دوستان نیاید از چاله تو چاه بیفتید و تمام موارد رو مد نظر داشته باشید خرید یک سرور اچ پی صرفنظر از قیمت سرسام اوری که در نیازمند مراقیت در اتاق سرور و امنیت فیزیکی نیز میباشد.

به یاد داشته باشید که سرورهای شما چشم و گوش سیستم شبکه شما هستند و در صورت نقض اطلاعات حساس در خطر است. گزینه های خود را به خوبی مطالعه کنید، از جمله گزینه های جایگزین مانند ذخیره سازی ابری، و روشی را انتخاب کنید که به بهترین وجه با نیازها و بودجه کسب و کار شما مطابقت دارد. اگر زمان خرید سرور فرا رسیده است، نکات زیر را از جان انگتس، مدیر ارشد فناوری شرکت میزبانی فایل Rackspace، که در سن آنتونیو، تگزاس مستقر است، در نظر بگیرید.

گفتم در پاراگراف قبلی سرویسهای ابری مختلفی در کشور هست که میتواند کارهای مربوط به سرور را در شرکت شما انجام بدهد و شما را با دردسر های داشتن یک سرور مستقل جدا کند و این انتخاب شماست نیایید و سرور بخرید و فردا روزی در دردسر مراقبت و پشتیبانی این سرور به مشکلات بزرگتری بخورید .

1. تناسب خوبی پیدا کنید.

 

قیمت سرور اچ پی

انواع مختلفی از سرورها برای مجموعه ای از نیازها وجود دارد، بنابراین نیازهای کسب و کار خود را بر اساس آن ارزیابی کنید. می خواهید سرور شما چه کاری انجام دهد؟ اگر فقط نیاز به اشتراک گذاری فایل های اولیه دارید، می توانید یک هارد دیسک بی سیم را برای اشتراک گذاری فایل ها بین کارمندان در یک دفتر کوچک پیکربندی کنید. بیشتر مشاغل کوچک فقط به سروری به شکل یک واحد ذخیره سازی متصل به شبکه که به اترنت متصل می شود نیاز دارند. سه نمونه عبارتند از NetgearReadyNAS که قیمت آن از چند صد دلار تا هزاران دلار متغیر است، واحد Drobo که بسته به مقیاس واحد نیز قیمت دارد و Lenovo ThinkServer TS200v که از 349 دلار در دسترس است.

2. اجاره را در نظر بگیرید.

 

قیمت سرور اچ پی

Engates می‌گوید: «به طور کلی، اکثر مردم به سمتی حرکت می‌کنند که از خرید سرورهای فیزیکی دور شده و به سمت ابر حرکت کنند. اما اگر یک الزام امنیتی بسیار خاص دارید، ممکن است یک سازمان دولتی دستوری داشته باشد و داده ها نتوانند از دفتر شما خارج شوند، این ممکن است دلیلی برای داشتن سرور باشد. بسیاری از شرکت ها فضای ذخیره سازی داده ها را با هزینه ماهانه به مشتریان اجاره می کنند و خدمات تعمیر و نگهداری را ارائه می دهند. Rackspace دارای خدمات و هزینه های اختصاصی و میزبانی ابری در مقیاسی کشویی است که بر اساس ارزیابی شبکه بستگی به نیازهای دقیق شما دارد.

قیمت سرو اچ پی  و خرید سرور اچ پی دو امر بسیار مهم برای شما دوست و فنی کار عزیز میباشد و باید حواستان رابرای این دو موصوع مهم خرید سرور بسیار حمع کنید ماهان شبکه ایرانیان نمایندگی سرور اچ پی در این راه کمک شما خواهد بود .

3. رشد آینده را پیش بینی کنید.

 

خرید سرور اچ پی

به طور کلی، درک فرآیند خرید یک فایل سرور با فضای کافی رم و هارد دیسک مشابه فرآیند خرید یک کامپیوتر معمولی است. با این حال، باید تعداد افرادی که به شبکه شما دسترسی خواهند داشت را در نظر بگیرید. “اگر یک یا تعداد انگشت شماری باشد، می توانید با یک سرور بسیار کوچک فرار کنید. اگر یک دوجین یا صد یا هر عددی باشد، باید در مورد سروری با قدرت پردازش کمی بیشتر فکر کنید. و حافظه بیشتر و شاید حتی ظرفیت شبکه بیشتر برای اینکه بتوانیم ترافیک را مدیریت کنیم.”

علاوه بر این، هنگام محاسبه تعداد کاربران شبکه، فضای هارد دیسک را نیز در نظر بگیرید. “فضای هارد معمولاً برای اکثر مردم قابل درک است، اما فقط به نوعی ایده ای از میزان فضایی که امروزه استفاده می کنید، سرعت افزایش حجم داده ها، ملاحظات مهمی هستند. شما نمی خواهید اندازه بگیرید. آن را برای نیازهای امروزی-شما می‌خواهید آن را برای شش ماه، یک سال، شاید حتی دو سال اندازه‌گیری کنید.»

Dig Deeper: The Storage Solution

4. مطمئن شوید که سرور شما می تواند گرما را تحمل کند.

 

قیمت خرید سرور HP

همه ما از صداهای بلندی که یک دسکتاپ معمولی هنگام فعال شدن فن داخلی برای جلوگیری از داغ شدن بیش از حد فعال می شود آگاه هستیم.

این اغلب در سرورهای کوچکتر اتفاق می افتد، به خصوص زمانی که یک اتاق تهویه مطبوع اختصاصی در داخل کسب و کار برای جلوگیری از این تأثیر وجود ندارد.

تحقیقات آنلاین انجام دهید و با نماینده خدمات مشتری خود صحبت کنید تا سؤالات خاصی در مورد احتمال (و دفعات) رخ دادن گرمای بیش از حد بپرسید.

Engates توضیح می‌دهد که سروری با مجموعه ویژگی‌های پیشرفته می‌تواند زمان داغ شدن بیش از حد را حس کند و برای جلوگیری از آسیب، خاموش شود.

سروری از یک سازنده بدون نام گاهی اوقات فاقد این مکانیسم حفاظتی حسگر حرارت است.

5. ارائه دهنده ای را انتخاب کنید که در سرورهای مشاغل کوچک تخصص دارد.

 

خرید سرور Hp

Dell و Hewlitt-Packard پشتیبانی عالی از خدمات مشتری را برای سرورهای فایل محلی ارائه می دهند. برای بهترین نتایج، مگر اینکه کارکنان شما متشکل از متخصصان شبکه باشند، باید سخت افزار خود را از یک شرکت مشهور که در پشتیبانی از مشاغل کوچک تخصص دارد و می تواند قرارداد خدمات قابل توجهی را صادر کند، خریداری کنید. این اطمینان حاصل می کند که اگر مشکلی پیش بیاید، به پشتیبانی مشتریان شبانه روزی دسترسی خواهید داشت. با این حال، اگر در حال حاضر تیمی متشکل از متخصصان فناوری اطلاعات در داخل هواپیما دارید، ممکن است این کار غیر ضروری باشد. “سرورهایی وجود دارند که دارای برند نیستند.

آنها به نوعی سرورهای عمومی بدون نام هستند و ممکن است در برخی مواقع هزینه کمی داشته باشند. بدیهی است که شما همان قرارداد خدماتی را که از یک برند نامی دریافت می کنید، دریافت نمی کنید، اما اگر یک نفر در این زمینه به شما کمک کند، ممکن است به آن قرارداد خدمات نیاز نداشته باشید.”

آیا نیاز به کنترل داده های خود دارید؟

اگر خرید سرور در برنامه شماست، در اینجا چیزی است که کارشناسان می گویند باید بدانید:

در این مقاله هدف ما برای بررسی اولویت ها بود که ایا همیشه خرید سرور و قیمت سرور اچ پی مدنظر باشد یا بدون خرید سرور و بدون هزینه کردن برای سرور نیز میتوان به اهداف مورد نظر دست پیدا کرد ؟

همیشه خرید سرور یک راهکار اساسی نمیباشد همانطور که میدانید قیمت سرور بسیار بالاست و امروره برای خریدن یک سرور اچ پی معمولی باید کلی هزینه انجام بدهید ولی اگر بدانید که خرید سرور اولویت  کسب و کار و تجارت شما نیست میتوانید راهکار های دیگیر مثل سولشن های ابری نیز استفاده بکنید قیمت سرور اچ پی حدااقل از ده میلیون تومان شرو ع میشود و این یک یک هزینه ی کلان برای کسب و کار تازه جان گرفته ی شما .شرکت ماهان شبکه ایرانیان تلاش خود را برای هر چه بهتر به نتیجه رسیدن شما در انتخاب سرور اچ پی خواهد داشت.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟