کانفیگ سرور P06421-B21 اچ پی

Rate this post

شرکت Hewlett Packard Enterprise طیف وسیعی از سرورها را از یک سوکت تا 32 سوکت Superdomes طراحی و به فروش می رساند. “بهترین” بر اساس ظرفیت، بودجه و انتظارات مورد نیاز انتخاب می شود. تمام آنچه گفته شد، سرورها را می توان به طور کاملاً متفاوتی پیکربندی کرد تا طیف خاصی از نیازها را با گزینه های CPU، حافظه و I/O برآورده کند. سرورهای تیغه ای HPE ابعاد کاملاً متفاوتی از گزینه ها را در فضای فشرده تر ارائه می دهند.

یک مورد علاقه شخصی من، زمانی که برای اولین بار با نام  DL380 معرفی شد، یک سرور Mount Rack بلند 2U است که از CPU ها، هشت DIMM حافظه داخلی، چند اسلات ورودی/خروجی، تعداد زیادی شبکه، دو منبع تغذیه Hot swap پشتیبانی می کندو پورت های USB و چندین جایگاه دیسک. این روزها DL380 Gen10 حداکثر 56 هسته، 1.5 ترابایت حافظه، 72 ترابایت حافظه با قابلیت RAID را در یک بسته کوچک اما بسیار پر سر و صدا پشتیبانی می کند. کار بر روی آن آسان است، اکثر اجزا قابل تعویض هستند، تعداد کمی از آنها به ابزار دیگری به جز درایور نیاز دارند.برخی از سرورهای DL380 که 20 سال پیش نصب کردم هنوز در حال اجرا هستند. واین فوق العاده هست الیته هر سال نسل جدیدی از سرور های اچ پی معرفی می گردد و به بازار فروش وارد می شود ولی یکی از بهترین ها رو در زیر  با همدیگر چک خواهیم کرد/.


HP Prolaint-P06421-B21 قیمت سرور

HPE ProLiant DL380 که در تابستان 2017 عرضه شد، یکی از محبوب ترین سرورهای جهان است. مجموعه سرورهای Gen 10 پس از یک سال و نیم ماندن در قفسه، با 20 درصد تخفیف در مقایسه با RRP، در بازار بازسازی شده محبوب تر می شود.Analysis.HPE بدیهی است که تلاش کرده است تا خرید سرور Gen10 و قطعات آن را آسان کند. به جای سیستم اعداد پیچیده ای که در نسل های قبلی استفاده می کردیم، CPU ها اکنون به پلاتینیوم، طلایی، نقره ای و برنزی تقسیم می شوند.HPE همچنین تعداد واحدهای حافظه سازگار با سرور را کاهش داده است. تعداد ماژول های حافظه سازگار در Gen9 از 13 به تنها 7 مورد برای Gen10 کاهش یافته است. برای تیم های فناوری اطلاعات، این کار ایجاد یک سرور مناسب برای محیط خود را آسان تر کرده است. اکنون می توانید تا 128 گیگابایت حافظه DIMM اضافه کنید، که به شما امکان مقیاس پذیری بسیار بیشتری را می دهد.

Gen10 به عنوان نمونه‌های هم‌عصر خود دارای تجهیزات هوشمندی است، اما HPE تشخیص داخلی را حذف کرده است و این اطمینان را می‌دهد که دیگر نمی‌توانید به صورت آفلاین نظارت کنید. که به احتمال زیاد مشتریان را به خرید پشتیبانی مستقیم برای درمان HPE سوق می دهد. Gen10 به طور قابل توجهی سریعتر از نسخه های قبلی است، جدا از اینکه ویژگی اصلی را حذف می کند، و تقریباً فوراً مزایای کارایی را پیدا می کنید.ویژگی های جدید و هیجان انگیز بهبود یافته واجد شرایط به روز رسانی از iLO4 از نسل قبلی به iLO5 برای Gen10 هستند. با دوبرابر حافظه، iLO 5 حتی سریعتر و حساس تر از iLO 4 است. رابط وب iLO 5 تحت بازسازی قابل توجهی قرار گرفته است که جزئیات آن را بسیار بیشتر نشان می دهد و HPE به طور کامل به سرویس مدیریت بدون عامل خود (AMS) منتقل شده است و این امر را نفی می کند. باید هر عامل سیستم عامل را بارگیری کنید. برای تأیید سخت افزار Gen10، کاربران فعلی OneView HPE باید به نسخه 3.1 به روز شوند. نیاز به مهار وجود دارد زیرا این کار به 2 ساعت نیاز دارد.


نظرات مشتریان

بحث و گفتگو با مشتریان در اطراف هیئت مدیره بسیار خوش بینانه بوده است. جو هالیدی که 18 سال در زمینه فناوری اطلاعات کار کرده است، می گوید: «Gen10 بسیار قدرتمندتر از سرورهای Gen 8 است که قبلاً استفاده می کردیم. قدرت بیشتر، و همچنین ظرفیت رک بیشتر، به معنای خرید سرورهای کمتری برای ما و صرف منابع بیشتر در طرح‌های دیگر است. مثل همیشه، کالاهای HP موثر هستند! ”


مشخصات HP Prolaint-P06421-B21

جدیدترین در امنیت، کارایی و قابلیت گسترش توسط . این برای هر تنظیمات سرور مناسب است، در حالی که توسط یک ضمانت نامه قوی پشتیبانی می شود. قابل اعتمادترین پلت فرم محاسباتی را در این زمینه استاندارد کنید. P06421-B21 – HPE DL380 به طور ایمن ساخته شده است تا هزینه ها و پیچیدگی را به حداقل برساند و تا 71 درصد افزایش عملکرد و 27 درصد افزایش هسته در Intel Xeon ایجاد شده است.باند مقیاس‌پذیر پردازنده، به‌علاوه حافظه هوشمند HPE 2666 MT/s DDR4 با سرعت 3.0 TBA و تا 11 درصد سریع‌تر از 2400 MT/s. از SAS 12 گیگابیت بر ثانیه و حداکثر 20 درایو NVMe، به علاوه طیف گسترده ای از گزینه ها برای محاسبات پشتیبانی می کند.HPE Persistent Memory که بر روی سرورهای HPE ProLiant بهینه شده است، پایگاه های داده و بارهای کاری تحلیلی را با سطوح عملکرد بی سابقه ای ارائه می دهد. همه را با اطمینان اجرا و استقرار دهید، از ساده ترین تا برنامه های حیاتی.

  • امکانات؟

  • محافظت توسط سیستم عامل و گزینه های نفوذ اختیاری برای شاسی
  • رهبری با کیفیت HPE با حافظه پایدار

  • پیشرفت در HPE با تنظیم هوشمند ماشین

  • شاسی مدولار با ظرفیت و تطبیق پذیری بالاتر برای نصب اسان تر

  • از پردازنده خانواده مقیاس پذیر Intel Xeon پشتیبانی می کند

چرا سرور  دی ال 380 باید بخری؟!

DL380 HPE با هر نسل بهتر می شود و Gen10 فعلی ویژگی های نوآورانه جدیدی را به وفور ارائه می دهد. در حالی که کاربران فعلی HPE OneView باید به نسخه 3.1 به‌روزرسانی شوند تا سخت‌افزار Gen10 را در خود جای دهند، این سرور رک 2U بسیار قابل ارتقا گزینه‌های ذخیره‌سازی فراوانی را ارائه می‌دهد و آخرین کنترلر iLO 5 مدیریت از راه دور و محافظت از پلتفرم را ارائه می‌دهد.شرکت ها و شرکت های کوچک و متوسط که به دنبال یک سرور رک 2U کارآمد و پایدار هستند که بتواند با آنها توسعه یابد، Great Partner را پیدا خواهند کرد. دکتر اچ پی مفتخر است که یکی از   تامین کنندگان سرورهای جدید و بازسازی شده در جهان است.

ما سرورهای برندهای بزرگی مانند HP و Dell را ذخیره می‌کنیم، که همه آنها مستقیماً در انبارهایمان نگهداری می‌شوند، بنابراین یافتن آنچه نیاز دارید آسان‌تر نیست. به مجموعه کامل سرورهای ما نگاهی بیندازید یا اگر نمی توانید بفهمید به دنبال چه هستید، با ما تماس بگیرید.

 

 

 

خرید سرور دست دوم اچ پی


بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟