هزینه خرید سرور

Rate this post

هزینه خرید سرور ، سرورهای زیادی وجود دارد که می توانید مانند سرور شخصی یا سرور مشترک و غیره خریداری کنید

اگر سرور خود را انتخاب می کنید، بر اساس فضای ذخیره سازی، قیمت گذاری تعیین می شود. اگر به صورت اشتراکی خرید می کنید، آن را نیز بر اساس قیمت.

بنابراین پیشنهاد من این است که اگر مبتدی هستید، به سراغ سرور اشتراکی بروید و با یک بسته اولیه شروع کنید.

هزینه ساخت یک وب سرور برای 500000 کاربر چقدر است؟

هزینه خرید سرور

“وب سرور برای 500000 کاربر” به چه معناست؟

یک وب سرور با 500000 بازدید کننده منحصر به فرد در سال؟ با 500000 کاربر همزمان؟ یک وب سرور با 500000 کاربر ثبت نام شده؟ (در واقع اصلا سخت نیست؛ اکثر کاربران ثبت نام شده یک سایت با ثبت نام چند بار بازدید می کنند و ناپدید می شوند.)

آن کاربران چه کار می کنند؟ خواندن صفحات استاتیک؟ آیا صفحات ایجاد شده به صورت پویا را می خوانید؟ ارسال مطالب؟ آیا صفحات را می خوانید و گهگاه نظراتی را ارسال می کنید؟

در سطح پایین – یک وب سایت با 500000 بازدید کننده منحصر به فرد در سال – کار آسانی است. شما برای آن سرور نمی سازید. یک میزبانی وب اشتراکی ساده الف

همه اینها سوالاتی هست که باید در هنگام خرید سرور اچ پی در نظر داشته باشید بلی سوالات بسیار سختی هست و بسیار مهم خیلی خیلی مهم اینکه قیمت سرور اچ پی در این کانفیگ به چه چیزهایی بستگی دارد بسیار مهم هست باید در خرید سرور اچ پی تمام این نکات بسیار حساس و مهم رو مد نظر داشته باشید .و

هزینه یک سرور اینترنتی چقدر است؟

هزینه خرید سرور

تعریف کنید منظورتان چه نوع سروری است. ابر؟ هاست php؟ اینترنت در یکی از ارائه دهندگان خدمات متصل است؟به اشتراک گذاشته شده یا کاملاً مال شما؟ چند تا سی پی یو؟ ظرفیت از پیش تخصیص داده شده یا استفاده جانبی؟ چند کاربر؟

بهترین کار این است که خودتان متوجه شوید.

شاید برخی از ارائه دهندگان ابر را بررسی کنید و آنچه را که می خواهید انتخاب کنید. سپس هزینه را می بینید. یا اگر می خواهید هاست php را در گوگل جستجو کنید.

سرور اینترنت” می تواند تقریباً هر چیزی در اینترنت باشد. حتی ممکن است در مورد هزینه سرور dns در یک ISP صحبت کنید.

میانگین هزینه یک سرور خانگی چقدر است؟

هزینه یک سرور خانگی

من حدود یک سال سرور خودم را راه اندازی کردم و چندین وب سایت را روی آن میزبانی کردم. بنابراین، قرار دادن یک جعبه لینوکس با سرعت پردازشگر خوب، حافظه نهان، رم با یک مادربرد خوب نیز حدود 500 دلار هزینه خواهد داشت. همراه با یک مانیتور قدیمی شما به مسابقات می روید.

سرانجام وقتی متوجه شدم که زمان زیادی را صرف انواع مسائل فنی می‌کنم، زمان زیادی را صرف انجام کارهای دیگر می‌کنم، این ایده را رها کردم.

بلی در زمان خرید سرور بجز اینکه قیمت سرور رو باید مدنظر داشته باشید سایز مفاهیم پشتیبانی و کانفیگ های فنی و خیلی موارد دیگر را باید مدنظر داشته باشید اینکه قیمت سرور  بسیار خوب هست و برای کارهای شما مناسب هست دلیل خوبی برای خرید سرور اچ پی نیست زیرا  بعدا ها شما باید کار پشتیبانی سرور اچ پی  و سیستم سرمایش سرور اچ پی را نیز مدنظر داشته باشید>

هزینه کامپیوتر سرور چقدر است؟ این حدود 3000 دلار است، درست است؟

هزینه کامپیوتر سروردر یادداشت اطلاعات کافی برای گفتن وجود ندارد (هیچ چیزی در مورد شاسی، منابع تغذیه، درایوها، مادربرد یا کارت های الحاقی) اما 3 هزار دلار برای سروری با عملکرد مناسب به طور کلی غیر منطقی نیست (حداقل در ایالات متحده).

در 30 ثانیه یک Dell R730 با دو درایو Xeon E5، 8GB DDR4 و 4x1TB درایو 3200 دلاری قیمت گذاری کردم که یک سرور SMB معقول با استانداردهای مدرن است.

از آنجایی که عوارض واردات ممکن است مشکل بزرگ تری در ایران باشد (من مطمئناً نمی دانم)، شما می توانید به این موضوع بیشتر به عنوان 6 برابر یک رایانه رومیزی استاندارد با یک مانیتور ارزان به عنوان مرجع نگاه کنید.

امیدوارم که کمک کند. بلی اگر در ایران باشید این هزینه ها رو باید چند ده برابر در نظر بگیرید خرید سرور اچ پی انقدرهای هم که فکر مکنید برای کاربری خانگی اسان نیست.

هزینه بسته کامل یک «کل سرور» برای نگهداری وب سایت ها چقدر است؟

خرید سرور HP

راه های زیادی برای پاسخ به این موضوع وجود دارد. “بسته ی کامل”؟ “کل سرور”؟

اگر واقعاً قصد دارید این کار را به تنهایی انجام دهید، هزینه های مختلفی وجود دارد.

فرض کنید که قصد دارید 100 وب سایت مستقل را میزبانی کنید.

شما به یک ماشین میزبان با تعداد زیادی پردازنده و رم نیاز دارید. شما میزبان 100 فرآیند وب سرور خواهید بود (مثلاً وب سرورهای منبع باز آپاچی) و من فکر می کنم 256 گیگابایت رم، شاید 32 یا 64 پردازنده می خواهید. این قیمت بین 10000 تا 20000 دلار است. بنابراین فرض کنید 15000 دلار است. این احتمالاً با 10 تا 20 ترابایت فضای ذخیره سازی سیستم فایل محلی ارائه می شود، اما این فقط از مدیریت محلی هر سایت پشتیبانی می کند. محتوای فرعی (تصاویر، ویدئوها، و غیره) به آرایه دیسک دیگری با 50 ترابایت نیاز دارد، بنابراین 4000 دلار دیگر است.

کل سخت افزار سرور: 20000 دلار. برای استهلاک این هزینه در یک بازه زمانی 5 ساله، باید برای هر کاربر حدود 40 دلار در سال یا تقریباً 4 دلار در ماه هزینه دریافت کنید. اما این به معنای “بدون سود” است، شما فقط در حال شکستن هستید.

خدمات اصلی برای سرور

برای میزبانی از ترافیکی که ممکن است این سایت ها متحمل شوند، به خدمات اصلی ISP نیاز دارید. من فکر می کنم حداقل حداکثر سرعت آپلود 20 گیگابیت بر ثانیه است. به یاد داشته باشید، این سرعت باید به سرعت دانلود کاربر وب سایت ترجمه شود، و باید بین تعداد «متوسط» کاربرانی که 100 سایت ممکن است به عنوان بازدیدکننده داشته باشند به اشتراک گذاشته شود. اگر هر سایت به طور میانگین 10 کاربر به طور همزمان داشته باشد، به طور متوسط ​​به 1000 کاربر در یک زمان سرویس دهی می شود، بنابراین هر یک به طور متوسط ​​20 مگابیت در ثانیه پهنای باند دانلود دریافت می کنند. من حدس می زنم ISP شما حدود 1000 دلار در ماه بابت این پهنای باند، شاید بیشتر از شما هزینه دریافت می کند. تقسیم شده بین 100 وب سایت، 10 دلار اضافی برای ماه است.

هزینه های جانبی

هزینه های دیگری نیز وجود دارد (برق، ذخیره سازی پشتیبان، بیمه، قرارداد نگهداری سیستم). اما اگر تلاش 5 ساله را در نظر بگیریم، شما سالانه 4000 دلار برای سخت افزار هزینه می کنید، اما سالانه 12000 دلار برای دسترسی به اینترنت برای تمام آن 100 وب سایت هزینه می کنید. بنابراین باید 16000 دلار در سال از هزینه های 100 صاحب وب سایت به دست آورید. شما باید حداقل 160 دلار در سال یا حدود 13 دلار در ماه از آنها شارژ کنید.

اگر 25 دلار در ماه از آنها شارژ کنید، 12 دلار در ماه سود خواهید داشت. این در شرایط ایده آل 1200 دلار درآمد در ماه خواهد بود.

فکر می کنم می توانید ببینید که چرا سرورهای ابری جذاب تر هستند. ارائه‌دهندگان ابری می‌توانند چیزها را «به‌صورت عمده» خریداری کنند و برای سخت‌افزار و خدمات شبکه، کمتر از نصف قیمت بپردازند. آنها می توانند با پرداخت تنها 10 دلار به ازای هر ماه وب سایت، قیمت پایه، سود کسب کنند.

هزینه خرید یک سرور داده برای یک فرد چقدر است؟

هزینه خرید یک سرور داده

این بستگی به مشخصات سرور دارد. شما می توانید از هر رایانه شخصی برای سرور استفاده کنید. به طور طبیعی شما یک سیستم عامل ناامن مانند windoze را اجرا نمی کنید. شما می توانید از یک سیستم عامل واقعی مانند لینوکس استفاده کنید که طعم های زیادی از آن وجود دارد. شما یک پردازنده سریع با هسته های زیاد می خواهید. در واقع شما RAID می خواهید.

درایوهای حالت جامد سریعتر از درایوهای الکترومکانیکی هستند. شما رم سریع می خواهید. معمولاً ماشینی نیست که در Walmart بخرید. البته شما می خواهید آن را به یک لوله داده سریع وصل کنید.

بنابراین، با در نظر گرفتن همه این موارد، ممکن است متوجه شوید که چرا اکثریت قریب به اتفاق مردم یک سرور موجود را در یک مرکز داده اجاره می‌کنند. شما می توانید از راه دور به آن دسترسی داشته باشید و با پلسک می توانید هزار برنامه مانند وردپرس را با یک کلیک ماوس به صورت رایگان نصب کنید.

با کمتر از 100 دلار در ماه می توانید یک سرور سریع در پیشرفته ترین امکانات، تجهیزات کنترل آب و هوا با امنیت و کارکنانی از مدیران سیستم حرفه ای داشته باشید.

چرا ماشینی بخریم که 5 سال دیگر منسوخ می شود؟

یک سرور اصلی در مقابل یک کامپیوتر خانگی چقدر گرانتر است؟

تفاوت اصلی بین چیزی که شما یک کامپیوتر از نوع “سرور” در نظر می گیرید با کامپیوتر خانگی استاندارد خود، پردازنده، مادربردی که از آن پشتیبانی می کند، کارت RAID، رم و منابع تغذیه اضافی است. به سایتی مانند NewEgg بروید و Components/CPUs/Processors – Server را جستجو کنید و پردازنده‌های مورد استفاده در سرورها، به طور کلی Intel Xeon یا AMD Opteron یا EPYC را خواهید دید. آنها گران هستند، هسته های زیادی دارند و طوری طراحی شده اند که به صورت جفت اجرا شوند. شما به راحتی می توانید بیش از 2000 دلار برای هر CPU برای آنها بپردازید و آنها به مادربرد گران تری نیاز دارند.

هزینه خرید سرور برای یک سیستم سرور مناسب و جدید با 2 CPU هر کدام با حداقل 8 هسته، 128 گیگابایت رم، منابع تغذیه اضافی، یک کارت RAID و 4 درایو احتمالاً 5000 دلار هزینه خواهد داشت. اگر می‌خواهید کارکرده بخرید و به جدیدترین نسخه نیاز ندارید، می‌توانید قیمت‌هایی در محدوده 1500 تا 2000 دلار پیدا کنید. چرا؟ از آنجایی که رم ECC است، به این معنی که می تواند خطاهای کوچک را شناسایی و تصحیح کند. منبع تغذیه دوگانه در صورت مرگ، دستگاه را روشن نگه می دارد.

تمام هدف یک سرور این است که 24/7/365 اجرا شود و به این کار ادامه دهد. شما برنامه حیاتی برای کسب و کار خود را روی این سرورها اجرا می کنید و انتظار دارید که آنها بتوانند به این کار ادامه دهند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟