سرور ML HP تاور معروف و خوش فروش

سرور تاور

Rate this post

چهار مدل از بهترین سرور HP tower برای خرید

وقتی شما می خواهید سرور تاور معروف و خوش فروش را از یک شرکتی بصورت ابری اجازه کنید  ان شرکت سرورهای ابری سرورهای فیزیکی خود را به پس‌زمینه سوق داده‌اند. اگرچه سرورهای ابری راحتی میزبانی مدیریت شده مقرون به صرفه را ارائه می دهند، اما برای همه مناسب نیست.

بسته به نیاز کسب و کار، ممکن است همچنان بخواهید سرورهای خود را در سایت برای کنترل مطلق بر منابع داشته باشید. اینجاست که سرورهای HP tower به کار می آیند.بلی نیازمندی که در هر لحظه دارید و می خواهید سرور تان دم دستتان باشد

اینها سرور های های جمع و جور هستند که شبیه کابینت های کامپیوتر سنتی هستند و روی میز شما قرار می گیرند. جدا از جنبه کنترلی، سرورهای در سایت نیز برای بسیاری راه حلی مقرون به صرفه هستند.

سرور ML HP تاور معروف و خوش فروش

در این مقاله، ما بهترین سرورهای برج HP را فهرست کرده‌ایم که به راحتی راه‌اندازی می‌شوند، در پیکربندی‌های متعددی ارائه می‌شوند و ارزش بسیار خوبی برای پول ارائه می‌دهند.

خرید سرور تاور HP با بهترین قیمت

بهترین سرورهای HP تاور کدامند؟

سرور تاور معروف و خوش فروش

1-سرور تاور  HPE 870208-001 ProLiant

سرور تاور  HPE 870208-001 ProLiant

Entry-level feature-rich tower server
Optimal performance
Supports the AMD APU
Upgradable
ClearOS software from HPE

No CD/DVD drive included

اگر به دنبال یک سرور  تاور برای یک دفتر کار خانگی یا یک کسب و کار کوچک هستید که به یک سرور ابتدایی فشرده و مقرون به صرفه نیاز دارد، HPE 870208-001 ProLiant MicroServer کاملاً مناسب است.

HPE 870208-001 ProLiant MicroServer مجهز به پردازنده دو هسته ای AMD Opteron X3216 با فرکانس 1.60 گیگاهرتز همراه با 8 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه هارد دیسک است.

قیمت HPE 870208-001 ProLiant

با استفاده از اسلات های خالی می توانید رم و هارد دیسک را بیشتر افزایش دهید. علاوه بر این، به اندازه کافی ساکت است تا به یک مزاحم تبدیل نشود.

2-سرور تاور G10  HPE ProLiant ML30

سرور HPE ProLiant ML30

  • Affordable enterprise-class server
  • SATA III 6Gb/s SSD for ultra-fast storage
  • Upgradable with SAS controllers
  • Smart Array S100i Gen10
  • Excellent performance for the price
  • Hard drives included separately

HPE ProLiant ML30 یک سرور قابل اعتماد در کلاس سازمانی است که می تواند به راحتی نیازها و بودجه شما را برآورده کند.

این یک سرور قدرتمند است که برای SMB ها و دفاتر شعب راه دور طراحی شده است تا راه حل های درون محل و Hybrid Cloud را اجرا کند. HPE ProLiant ML30 به یک پردازنده چهار هسته ای Xeon E-2124 از اینتل، همراه با 32 گیگابایت رم و یک هارد دیسک 4 ترابایتی مجهز شده است.

قیمت سرور HPE ProLiant ML30

همچنین یک آداپتور شبکه اترنت 1 گیگابیت 332i Dual-Port تعبیه شده است.میتوانید در شرکت ما بهترین سرور تاور اچ پی خود را انتخاب کنید سرور های تاور اچ پی بهترین گزینه برای محیط های ادارای کوچک و شعبات و دفتر های تجاری هستنید می توانید برای خرید سرو رتاور با سایت ماهان شبکه ایرانیان نمایندگی فروش سرور های تاور یا برج سرور های تماس بگیرید.

می توان گفت که سرور تاور یکی از بهترین گزینه ها برای محیط های ادرای هست که تردد و ورود خروج افردا در انجا بسیار زیاد هست برای خرید سرور تاور اچ پی با ماهان شبکه ایرانیان تماس بگیرید.

 

3-سرور تاور مدل HPE ProLiant ML110

سرور مدل HPE ProLiant ML110

  • Mid-tier enterprise-level tower server
  • Powerful Xeon processor
  • Easy to upgrade
  • Energy Star
  • Environmentally friendly
  • Hard drives need to be bought separately

 

اگر به دنبال یک سرور تاور با قابلیت اطمینان و عملکرد در سطح سازمانی با ارزش استثنایی برای برآورده کردن نیازهای تجاری خود هستید، HPE ProLiant ML110 G10 یک سرور برج متوسط مقرون به صرفه است که برای SMB ها طراحی شده است.

HPE ProLiant ML110 G10 در چندین پیکربندی موجود است. این مدل خاص با پردازنده هشت هسته ای Intel Xeon Silver با 16 گیگابایت رم عرضه می شود.

خرید سرور مدل HPE ProLiant ML110

برای ذخیره سازی انبوه، باید هارد دیسک ها را جداگانه خریداری کنید. با وجود این، این یک انتخاب قابل اعتماد است، ناگفته نماند که دارای گواهی Energy Star 2.1 است.

همچنین بخوانید: نکات مهم در قیمت سرور HP

4-سرور مدل  HPE ProLiant ML350 g10 4U

خرید بهترین سرور تاور

  • Robust enterprise-level tower server
  • Excellent performance
  • Increased security
  • Number of processors supported: 2
  • Upgradability
  • Comes without hard drives

HPE ProLiant ML350 Gen10 متعلق به سری عملکرد سرورهای HPE است. این یک سرور قوی برای SMB ها و دفاتر راه دور است که یک سرور برج دو سوکت ایمن با عملکرد، قابلیت گسترش و قابلیت اطمینان ارائه می دهد.

HPE ProLiant ML350 Gen10 با پردازنده هشت هسته ای Xeon Solver 4110 اینتل همراه با 16 گیگابایت رم و 12 گیگابیت بر ثانیه SAS کنترلر عرضه می شود.

از کدی های 2.5 اینچی قابل تعویض پشتیبانی می کند اما بدون هارد دیسک ارائه می شود. با فرض اینکه این یک مسئله اصلی نیست، این می تواند یک انتخاب عالی برای شما نیز باشد.

سرورهای تاور به گونه ای طراحی شده اند که عملکردی در سطح ابتدایی را به صاحبان مشاغل کوچک ارائه دهند. با این حال، برخی از آن‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که عملکرد بالایی را بدون به خطر انداختن فاکتور فرم ارائه دهند.

ما سرورهای تاور رده پایین و رده بالای ارائه شده توسط HP را فهرست کرده‌ایم تا به شما کمک کنیم بهترین مورد نیاز خود را پیدا کنید.

انتخاب خود را در قسمت نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

همچنین بخوانید: هزینه خرید سرور چقدر است؟

خرید سرور تاور برای تمام دفاتر که کوچک هستند و سرورهای رک مونت نمی توانند نصب کنند سفارش می شود این سرور های بسیار کوچک هستند و توصیه می شود در نسل های ده  و 11 این سرور ها بسیار کوچک طراحی شده اند.

می توانید برای خرید سرور تاور در ماهان شبکه ایرانیان بصورت اینترنتی اقدام کنید مشکل اساسی در این سرور تاور خرید رم سرور ها میباشد که با توجه به این که پردانزده های خاصی را ساپورت می گنند دردسر های خاصی دارند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟