سرور DL380 Gen10

Rate this post

سرورهای نسل دهم ProLiant Rack از HPE را می توان با انواع پردازنده های خانواده Intel Xeon 3100-7100 پیکربندی کرد که دارای سرعت کلاک بین 1.8 تا 3.6 گیگاهرتز هستند و حداکثر 28 هسته در هر پردازنده دارند. با 24 اسلات DIMM (12 اسلات DIMM برای هر پردازنده)، این سرورها دارای قابلیت های حافظه بسیار زیادی هستند که می توانند تا 3 ترابایت در هر سرور پیکربندی شوند. در حالی که HP ProLiant DL360 Gen10 و سرور DL380 G10 بسیاری از مشخصات مشابه دارند، تفاوت های عمده ای بین این دو وجود دارد. از جدول زیر استفاده کنید تا متوجه شوید کدام سرور برای کسب و کار شما مناسب است.

قیمت سرور اچ پی DL380 G10

عملکرد سرور اچ پی DL380 g10

پردازنده Intel’s Xeon E5 در این پلتفرم پشتیبانی نشده‌است. در عوض، HPE DL380 Gen10 از طریق Chipset C621 جدید اینتل حمایت شده‌است که خانواده جدید پردازنده‌های اینتل از جمله سری 8100 پلانینیوم، دو flavor طلایی، سری 6100 و سری 5100، سری نقره ای 4100 و پردازنده‌های سری برنز 3100 پشتیبانی می‌کند. بسته به نیاز شما به هسته‌ها، ذخیره، یا هر دو، پردازنده‌های جدید 4 تا 28 هسته را پیشنهاد می‌کنند. تعداد هسته بالاتر نیروی پردازش بیشتر و کانتینر بیشتر یا VMs بیشتر را برای پشتیبانی از بارهای کاری مختلف در همان شاسی مهیا می‌کند. منبع تغذیه اسلات انعطاف پذیر به کاربر امکان می‌دهد تا PSUs را برای پیکربندی سرور معین درست اندازه‌ کند و با توجه به تعداد پیکربندی ممکن، جنبه مهمی برای کاهش مصرف نیرو وجود دارد. نسل جدید PSUs نیز با پشتیبانی از اثربخشی 94% و 96% به ترتیب به روزرسانی شده‌اند. خنک‌کنندگی توسط بانک چهار فن برای استقرار یک پردازنده ارائه شده است، لذا شش فن برای دو پردازنده و شش فن عملکرد بالا زمانی توصیه می‌شوند که سیستم با یک مکمل کامل از هارد دیسک در پیکربندی‌های خاص مجهز شده باشد.

حافظه رم سرور اچ پی

خرید سرور DL380 Gen10

 

جهت دستیابی به عملکرد سریعتر، هر پردازنده از شش کانال حافظه با دو ماژول حافظه برای هر کانال پشتیبانی می‌کند. 12 ماژول حافظه DDR4 توسط هر پردازنده کنترل برای کل 24 ماژول حافظه با پیکربندی دو پردازنده کنترل می‌شود، لذا با تنها یک CPU نصب شده روی نصف اسلات DIMM قابل دسترس هستند. سرعت حافظه تا حدود 2666 MT/s روی سرورهای HPE’s Gen10پشتیبانی می‌شود، اما به خاطر داشته باشید، سرعت حافظه تابعی از مدل پردازنده، نوع حافظه و پیکربندی حافظه است. سیستم از ماژول‌های بافرنشده (UDIMM)، ثبت نشده (RDIMM)، بار کاهش یافته (LRDIMM) و NVMe (NVDIMM) پشتیبانی می‌کند، اما ترکیب ماژول‌های حافظه از انواع مختلف پشتیبانی نشده‌است. این سیستم حداکثر 3TBرا با استفاده از ماژول حافظه 24 x128GB LRDIMM یا نصف آن را با استفاده از ماژول حافظه 64GB پشتیبانی می‌کند. پیکربندی استاندارد حافظه شامل هر جایی از 16GB تا 64GB برای پیکربندی مبنا است، اما تمام مدلهای از پیش پیکربندی‌شده با استفاده از پیکربندی حافظه گزینشی از حداکثر 3TB پشتیبانی می‌کنند. HPE حافظه هوشمند HPE را برای تحویل بالاترین سطح عملکرد و پهنای باند آزمایش و تایید کرد.

ذخیره سازی هارد دیسک سرور اچ پی DL380 Gen10

سرور HPE DL380 Gen10 بسیار سازگار و انعطاف‌پذیر است که با استفاده از 12درایور LFF نصب‌شده در جلو در کنار حامل HD صفحه وسط اختیاری از 190TBپشتیبانی می‌کند که در داخل از 4 درایو LFF پشتیبانی می‌کند و بالای CPU و ماژول حافظه قرار دارد. بسیاری از قفس‌های درایو نصب شده در عقب اختیاری از هارد دیسک‌های SFF و LFF اضافی پشتیبانی می‌کنند. برخی از پیکربندی‌های شاسی بسته به نیازهای بار کار شما در دسترسند.

 

[spbcta_sc id=1]

 

قیمت سرور DL380 Gen10

 

  • شاسی درایو LFF 8 با Universal Media Bay
  • شاسی درایو LFF 12 + صفحه میانی LFF 4 اختیاری یا
  • LFF 3 + SFF 2 درایو نصب شده در عقب
  • شاسی درایو SFF 24 + داریو نصب شده در عقب SFF 6 اختیاری
  • شاسی درایو SFF 8 با Universal Media Bay، + SFF نصب شده در جلوی اختیاری 2 یا درایو NVMe
  • شاسی درایو NVMe SFF 20 با جمعیت جزیی از باکس 1 در جلوی سیستم

مدیریت سرور اچ پی DL380

مدیریت سرورهای جدید نسل 10 با تراشه مدیریت یکپارچه جدید Lights Out 5.0 (iLO)، آفرهای iLO 5.0 خارج از دسترسی باند به سیستم شما به روزرسانی شده است و می‌تواند دسترسی از راه دور از مرورگر استاندارد را برقرار کند. iLO 5.0 توانایی‌های جدید و داشبور آسانی را با تصویر کوچک از وضعیت سیستم ارائه می‌دهد که پیوسته تازه می‌شود. تراشه مدیریت برای عملیاتی کردن سرور و بوت با ستاپ ساده‌شده، کنترل سلامت و نیرو و کلاهک‌های گرمایی ضروری است. iLO استاندارد درنظرگرفته شده‌است، اما برای ویژگی‌های مدیریت قدرتمندتر، تراشه به راحتی با خرید کلید لیسانس به روزرسانی می‌شود. بسته به نیازهای مدیریتی شما، مجریان می‌توانند از ضروریات iLO، iLO پیشرفته، ویرایش امنیت پیشرفته iLO و iLO Scale Out انتخاب کنند. HPE OneView را نیز می‌توان برای ارائه مدیریت ضروری چند نسل از سرورهای HPE استفاده کرد.

 

خلاصه سرور اچ پی DL380 Gen10

خلاصه سرور اچ پی DL380 Gen10

 

2U, 2S HPE ProLiant DL380 Gen10 به روزرسانی قابل‌توجهی از نسل قبلی را نشان می‌دهد. با پردازنده از خانواده قابل اندازه‌گیری جدید اینتل، این نسل می‌تواند تا 71% عملکرد خوب و 27% افزایش در تعداد هسته را ارائه کند. حافظه هوشمند HPE DDR4 نیز دارای میزان انتقال داده‌های 2666 MT/s است که 11% سریعتر از حافظه DDR4 اجراکننده در 2400 MT/s است. علاوه بر افزایش چشمگیر ذخیره، حافظه پایدار و گزینه‌های ذخیره، مطمئناً اغراق نیست وقتی HPE می گوید پرفروش‌ترین سرور جهان به تازگی بهتر شده است.

راهنمای خرید سرور | کانفیگ های پیشنهادی جهت ارائه خدمات میزبانی وب |راهنمای خرید هاستینگ

( استعلام قیمت سرور HP )

 

راهنمای خرید سرور | کانفیگ های پیشنهادی جهت ارائه خدمات میزبانی وب |راهنمای خرید هاستینگ

انتخاب یک سرور مناسب به چه چیزی بستکی دارد؟

خرید سرور هاست مناسب با سایت شما ؟

قیمت فروش یک سرویس هاست سروری ویندوزی؟

هاست سرور اچ پی چیست؟

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟