شش نکته مهم در خرید سرور اختصاسی برای هاست وردپرس

خرید سرور اختصاسی برای هاست وردپرس

Rate this post

6 نکته ای که هنگام انتخاب سرور اختصاصی باید در نظر بگیرید

 

شما تصمیم گرفته اید که زمان انتقال به یک سرور اختصاصی فرا رسیده است – تبریک می گوییم! ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم قدم بعدی را بردارید.

ما همه چیزهایی را که باید در مورد آنها فکر کنید – از درک الزامات عملکرد شما گرفته تا انتخاب ارائه دهنده هاست مناسب – به شش مهم ترین چیزهایی که هنگام انتخاب یک سرور اختصاصی باید در نظر بگیرید، تقسیم کرده ایم.

1. الزامات عملکرد را تعریف کنید

هر شرکتی الزامات عملکرد منحصر به فردی برای سرورهای خود دارد. انتظار دارید چند کاربر داشته باشید؟ چه نوع خدماتی را می خواهید با سرور خود ارائه دهید؟ تعریف این اعداد به تعیین تعداد سرور و نوع سخت افزاری که باید استفاده کنید کمک می کند. آیا خدمات شما به CPU، حافظه یا دیسک فشرده خواهد بود؟ دانستن این موضوع به شما بینشی در مورد نیازهای سخت افزاری می دهد. انتخاب ترکیب مناسب به طور قابل توجهی بر عملکرد سرور شما تأثیر می گذارد.

2. خرابی احتمالی را در نظر بگیرید

اگر محیط میزبانی شما با شکست مواجه شود چه تاثیری بر کسب و کار خواهد داشت؟ یکی از مهمترین مزایای سرور اختصاصی این است که شما منابع خود را با دیگران به اشتراک نمی گذارید. با این حال، یک نقطه ضعف این است که یک سرور همیشه یک نقطه شکست است. اگر این گزینه را ندارید که به چندین سرور اختصاصی مقیاس دهید (که در آن از خرابی احتمالی جلوگیری می شود)، باید تعیین کنید که چه مقدار از خرابی احتمالی را می خواهید به خطر بیندازید.

3. استفاده از پهنای باند را پیش بینی کنید

الزامات پهنای باند به طور طبیعی به قابل پیش بینی بودن ترافیک داده مربوط می شود. اگر می‌خواهید پهنای باند زیادی مصرف کنید، اما قابلیت پیش‌بینی پایین است، می‌توانید بسته‌ای را با سرور اختصاصی خود انتخاب کنید که دارای ترافیک داده زیادی باشد (یا حتی صورت‌حساب بدون اندازه). این یک راه آسان برای دانستن اینکه دقیقا چقدر برای میزبانی سرور اختصاصی خود هزینه خواهید کرد است.

4. تست کیفیت شبکه

کیفیت شبکه به موقعیت فیزیکی سرورهای اختصاصی شما و کیفیت شبکه ارائه دهنده میزبانی شما بستگی دارد. مکان فیزیکی سرورهای اختصاصی شما مستقیماً بر کاربران نهایی شما تأثیر می گذارد – اگر مشتریان شما در منطقه APAC هستند، میزبانی در اروپا ممکن است انتخاب معقولی نباشد زیرا تحویل داده ها کندتر خواهد بود.

تحویل داده ها همچنین به کیفیت شبکه ارائه دهنده هاست بستگی دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کیفیت شبکه، صفحه مرکز عملیات شبکه (NOC) ارائه دهنده بالقوه خود را بررسی کرده و شبکه آنها را آزمایش کنید. اکثر ارائه دهندگان هاست گزینه ای برای انجام این کار دارند.

توجه – برای بررسی صفحه Leaseweb NOC اینجا را کلیک کنید.

5. مقیاس پذیری برنامه را در نظر بگیرید

مقیاس برنامه شما چقدر خوب است؟ آیا اضافه کردن سرورهای بیشتر آسان است و آیا این کار باعث افزایش تعداد کاربران نهایی می شود که می توانید خدمات ارائه دهید؟مقیاس برخی از برنامه ها برای چندین دستگاه دشوار است. اطمینان از اینکه یک پایگاه داده روی چندین سرور اجرا می شود، چالش برانگیز است زیرا باید روی همه سرورهای پایگاه داده همگام شود. انتقال پایگاه داده به سروری که ظرفیت پردازش، رم و حافظه سریع‌تری دارد، آسان‌تر است. انتقال به محیط ابری نیز می تواند گزینه خوبی باشد. به این ترتیب، می‌توانید به سرعت یک سرور را شبیه‌سازی کنید تا بخشی از بار را بگیرد و آن را به متعادل‌کننده بار اضافه کنید، بنابراین حجم کار را روی چندین سرور متعادل کنید.

6. یک ارائه دهنده هاستینگ را انتخاب کنید

ارائه دهنده هاست مناسب به عنوان یک شریک دانش در کل فرآیند انتخاب شما عمل می کند. آنها مهندسان و متخصصان خود را درگیر می کنند تا به سوالات شما پاسخ دهند و یک پایگاه مشتری قوی دارند که اگر از آنها پرسیده شود، خوشحال خواهند شد که مرجعی را در اختیار شما قرار دهند. ارائه دهنده هاست باید از تجربه و تخصص استفاده کند و تعهد و تعهد خود را با رفتار با کسب و کار شما مانند مال خود نشان دهد.انتخاب یک سرور اختصاصی ممکن است به نظر یک کار بزرگ با اجزای زیادی باشد – اما لزومی ندارد. آنچه را که می خواهید به عنوان یک شرکت به دست آورید مشخص کنید و با یک ارائه دهنده خدمات قابل اعتماد شریک شوید تا راه حل عالی را بیابید و شرکت خود را برای رشد و موفقیت بلندمدت آماده کنید.

راهنمای خرید سرور اچ پی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟