4 مرحله نحوه انتخاب سرور HP

خرید سرور اختصاسی برای هاست وردپرس

Rate this post

یک سرور می تواند به کسب و کار شما کمک کند تا کارآمدتر شود یا یک گلوگاه بالقوه باشد. در اینجا نحوه انتخاب سرور اچ پی و اطمینان از دسترسی به فضای ذخیره‌سازی کافی (بدون ترافیک بیشتر) بدون پرداخت اضافی آمده است.

1. برای چه کاری به سرور نیاز دارید.

سرور اچ پی مورد استفاده مورد نظر مهمترین چیز است. دانستن اینکه چه چیزی نیاز دارید و چرا به شما کمک می کند از پرداخت بیش از حد یا خرید سخت افزاری که کمتر از انتظارات شما است جلوگیری کنید.

  • ایمیل سرورها  یا تبادل برای پایداری و قابلیت اطمینان به سیستم‌های نسبتاً قدرتمندی با پردازنده‌های درجه سرور نیاز دارند. یک گزینه میان رده با فضایی برای چندین درایو ذخیره سازی و یک پردازنده چهار هسته ای انتخاب کنید.
  • گزینه های فایل سرور با توجه به مقیاس کسب و کار شما متفاوت است. اگر یک کسب و کار کوچک با کمتر از 20 کاربر هستید، برای صرفه جویی در هزینه می توانید گزینه کوچکتری به نام ذخیره سازی متصل به شبکه را انتخاب کنید. اگر یک کسب و کار بزرگتر هستید یا به پشتیبان گیری خودکار و دسترسی VPN نیاز دارید، یک سرور فایل چیزی است که نیاز دارید.
  • مجازی سازی برای مشاغلی است که قبلاً چندین سرور دارند و می خواهند نیازهای مدیریت و نگهداری سرور خود را کاهش دهند. این می‌تواند صرفه‌جویی در کارایی فوق‌العاده‌ای را برای کسب‌وکارهایی با چندین ماشین فیزیکی ارائه کند، اما برای بسیاری از کسب‌وکارهای کوچک این امر بیش از حد است – یک سرور فایل یا سرور تبادل این کار را انجام می‌دهد.

2. ابر را در نظر بگیرید.

  • ارزش این را دارد که از خود بپرسید آیا کسب و کار شما واقعاً به یک سرور در دفتر واقعی شما نیاز دارد یا خیر. اگر فضای کافی ندارید یا زیرساخت های فناوری اطلاعات را ندارید، ابر می تواند بهترین گزینه شما باشد. برای شرکت های در حال توسعه با نیازهای ساده IT، مقرون به صرفه، انعطاف پذیر است و اصلاً فضایی را اشغال نمی کند.

3. بسازید یا بخرید.

  • محدودیت‌هایی برای کارهایی که می‌توانید با سرورهای مبتنی بر ابر انجام دهید وجود دارد. اگر نیازمندی‌های پیچیده‌تری دارید و تصمیم می‌گیرید که ابر نمی‌تواند نیازهای شما را برآورده کند، باید یا یک سرور از پیش ساخته شده بخرید یا یک سرور مناسب برای کسب‌وکار خود داشته باشید. خرید یک سرور بدون قفسه می تواند یک گزینه با ارزش عالی باشد، حتی اگر هزینه های اولیه آنها بیشتر باشد: شما پشتیبانی محصول، نرم افزار همراه و ضمانت را دریافت می کنید. یک ساخت سفارشی به شما قابلیت پیکربندی بیشتر و توانایی بیشتری برای حل مسائل داخلی می دهد. اما همچنین می تواند منجر به تنوع بیش از حد شود و هیچ پشتیبانی از طرف سازنده نخواهید داشت.

4. سیستم عامل خود را انتخاب کنید.

  • اگر یک سرور از پیش ساخته شده انتخاب کرده اید، باید نرم افزار خود را جداگانه خریداری کنید. اکثر مشاغل یک سرور ویندوز را انتخاب می کنند، اما توزیع لینوکس نیز ارزش بررسی دارد. این واقعاً به تجارت شما بستگی دارد، بنابراین تحقیق کنید – یا از یک متخصص برای مشاوره بخواهید.
  • اگر شما نرم افزار حسابداری نصب کرده ایت باید برای همان یک سرور تهیه کنید.
  • اگر شما یا کسب و کارتان به سرمایه گذاری در سخت افزار جدید فکر می کنید، می توانید از یک متخصص راهنمایی بخواهید. فناوران ما می توانند شما را از طریق گزینه های خود راهنمایی کنند و به هر سوالی که ممکن است داشته باشید پاسخ دهند. پس از همه، این کاری است که ما انجام می دهیم. قبقب

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟