سرور اچ پی BTO در مقابل سرور CTO

Rate this post

سرور اماده اچ پی در بازار به وقور یافت نمی شود برای همین باید بسیار مراقب باشید امروزه تقاضاهای مختلف با توجه به مشاغل مختلف روز به روز بیشتر شده است. آن دسته از محصولاتی که می‌توانند پیکربندی شوند، داغ‌تر از قبل هستند، مانند سرورها. مانند سرورهای HPE، سرورهای Dell و سایر برندهای سرور، معمولاً خدمات پیکربندی مشتریان را ارائه می دهند. به طوری که همیشه شاهد وجود سرور CTO و سرور BTO در لیست سفارش هستیم.

با این حال، آیا واقعاً می دانید سرور CTO یا سرور BTO چیست؟

در این پست اطلاعات آنها را معرفی خواهم کرد.سرور اماده اچ پی  یک انتخاب مناسب هست.

سرور BTO چیست؟

BTO، Build-To-Order، به این معنی است که فروشندگان محصولات، مدل های توزیع را بر اساس نیاز بازار مونتاژ کرده و پس از اتمام مونتاژ به بازار ارائه می کنند. سرور BTO به این معنی است که قبل از مونتاژ نیازی به دانستن الزامات ندارد. مشتریان می توانند این مدل ها را با توجه به تنظیمات ثابت انتخاب کنند. به عنوان مثال، P05524-B21 یک سرور HPE ProLiant DL380 Gen10 است که با 4110 پردازنده 8 هسته ای 1 2.1 گیگاهرتزی، 16 گیگابایت-R P408i-a 8SFF و 500 وات RPS عرضه می شود. اکنون به پیکربندی بیشتری نیاز ندارد و هنگام نصب می‌تواند مستقیماً استفاده شود.

مزایا و معایب سرور BTO

  • سفارشات BTO زمان کوتاهی می برد (Advantage)، اما درخواست ها قابل کنترل نیستند (Disadvantage).
  • از آنجایی که سرورهای BTO هنگام عرضه در بازار مونتاژ شده اند، مشتریان نیازی به صبر طولانی ندارند و می توانند این مدل ها را مستقیماً از تامین کنندگان سفارش دهند.
  • علاوه بر این، سرورهای BTO قیمت پایین تری خواهند داشت زیرا تأمین کنندگان معمولاً تخفیف ارائه می دهند.
  • با این حال، ما می دانیم که سرورها محصولات پیکربندی شده هستند، با توجه به مشاغل مختلف، خواسته های متفاوتی خواهیم داشت. سرور BTO کاملی وجود ندارد که بتواند هر خواسته ای را برآورده کند.

سرور CTO چیست؟

CTO، Configuration-To-Order، به این معنی است که کارخانه محصولات را مطابق با تمام نیازهای کاربر مونتاژ و نصب می کند و پس از مونتاژ برای مشتری ارسال می کند. سرور CTO به این معنی است که این نوع سرور طبق سفارش واقعی مشتریان مونتاژ می شود. برای مثال، 868703-B21 یک سرور HPE DL380 Gen10 8SFF CTO است، اما نمی‌توان آن را قبل از مونتاژ استفاده کرد. به هارد دیسک، پردازنده، فن، منابع تغذیه و مجموعه های بیشتر نیاز دارد.

مزایا و معایب سرور CTO

سفارشات CTO زمان زیادی طول می کشد (مشکلات)، اما کیفیت محصول را می توان به شدت کنترل کرد (Advantage).

قبلاً با آن صحبت کردم، سرور CTO قبل از مونتاژ به نیازهای کامل مشتریان نیاز دارد. به طوری که تحویل این سفارش ها زمان زیادی می برد. با این حال، ما باید بدانیم که به دلیل این نوع تولید، کیفیت محصول کاملاً کنترل شده را دریافت خواهیم کرد. علاوه بر این، قیمت سفارشات CTO بالاتر خواهد بود.

هنگام سفارش سرور BTO یا سرور CTO به چه نکاتی توجه کنیم؟

اکنون با مفاهیم سرور BTO و سرورهای CTO آشنا شده ایم. به عنوان یک مشتری، هنگام سفارش سرور، سرور BTO یا سرور CTO چه چیزی را در نظر بگیرید؟

مشتریان باید قبل از سفارش، با توجه به نیازهای واقعی، بودجه و زمان مشتریان، جزئیات را یاد بگیرند. اگر مشتریان توزیع کننده باشند، سفارش سرورهای BTO می تواند درآمد بیشتری کسب کند. اگر مشتریان کاربران نهایی هستند، سرورهای CTO مناسب تر هستند.سفارش سرور HPE CTO: هیچ ایده ای برای سفارش سرور HPE ProLiant DL380 Gen10 ندارید؟ این ابزار را امتحان کنید، که می تواند به شما کمک کند پیکربندی های مختلف سرورهای HPE DL380 Gen10 را برای برآورده کردن خواسته های خود انتخاب کنید.

> ابزار پیکربندی HPE DL380 Gen10

سفارش سرور HPE BTO: صرفه جویی زیادی در سرورهای HPE BTO، از جمله سرورهای HPE ML30/ML110/ML350/DL20/DL360/DL388/DL560/DL580 Gen10.

به عبارت دیگر، سرورهای اختصاصی با استفاده از نرم افزارهای مجازی سازی به چندین سرور مجازی تقسیم می شوند و برای کاربردهای مختلفی به کار می روند.

 

 

 سرور HP

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟