Rate this post

خرید سرور فیزیکی

اهمیت خرید سرور اچ پی برای سایت وردپرس اغلب نادیده گرفته می شود، میزبانی وب یکی از اجزای اصلی هر وب سایت موفق است. انتخاب بهترین هاست وردپرس برای نیازهای شما می تواند سئوی شما را بهبود بخشد و فروش را افزایش دهد. انواع مختلفی از گزینه های میزبانی وردپرس مانند میزبانی رایگان، اشتراکی، VPS، اختصاصی و میزبانی مدیریت شده وردپرس موجود است. در این راهنما به شما کمک می کنیم تا بهترین هاست وردپرس را برای وب سایت خود انتخاب کنید.

خرید سرور hp برای هاست wordpress

WPBeginner بزرگترین سایت منبع رایگان وردپرس است که هر ماه میلیون ها بازدید از صفحه دریافت می کند. با کمک به بیش از 400000 کاربر و سالها تجربه با شرکت های میزبان وردپرس، اهمیت انتخاب بهترین شرکت میزبان وردپرس را می دانیم.هدف ما از این راهنما این است که بیش از 15 سال تجربه و بینش خود را در مورد مواردی که باید در هنگام انتخاب یک شرکت میزبان برای تجارت خود در نظر بگیرید، به اشتراک بگذاریم.برای کمک به شما در تصمیم گیری صحیح، ما همچنین مقایسه ای کنار هم از برترین شرکت های میزبان وردپرس از جمله تست های سرعت، تست های آپتایم و تست قابلیت اطمینان انجام داده ایم (برای مشاهده مقایسه کامل، اسکرول کنید).

اگر عجله دارید، می توانید به سادگی جدول زیر را با لیست دست انتخاب شده ما از بهترین شرکت های میزبان وردپرس ببینید. این شرکت ها به طور مداوم از نظر کیفیت و خدمات، برترین شرکت های میزبان وردپرس در صنعت هستند.از شنیدن اینکه وردپرس یک اسکریپت بسیار سبک وزن است و تقریباً با همه شرکت های میزبانی وب خوب سازگار است، شگفت زده خواهید شد. الزامات ساده ای که وردپرس مطرح می کند عبارتند از:

  • PHP نسخه 7.4 یا بالاتر
  • MySQL نسخه 5.6 یا بالاتر یا MariaDB نسخه 10.2 یا بالاتر
  • پشتیبانی HTTPS (SSL)

با توجه به محبوبیت وردپرس، همه بهترین شرکت های میزبانی وب دارای گزینه های نصب آسان 1 کلیک برای وردپرس هستند. هر شرکت میزبان وردپرسی که در این راهنما لیست کرده ایم، پشتیبانی کامل از راه اندازی سایت وردپرسی را ارائه می دهد.سرعت، امنیت و قابلیت اطمینان همه عوامل مهمی هستند که باید هنگام انتخاب هاست وردپرس خود در نظر بگیرید. با این حال، مهمترین عاملی که باید در نظر بگیرید «نیازهای شما» است. ارزیابی نیازهای شما قبل از خرید هاست وردپرس می تواند صدها دلار برای شما صرفه جویی کند.همانطور که در بالا ذکر کردیم، انواع مختلفی از خدمات میزبانی وب مانند رایگان، اشتراکی، VPS، اختصاصی و مدیریت شده وجود دارد. بیایید نگاهی به هر یک از این گزینه ها بیندازیم تا مشخص کنیم کدام راه حل برای شما بهترین است.

هاست رایگان با سرور hp

میزبانی وب رایگان در دسترس است، اما تقریباً همه آنها به نوعی جذابیت دارند. معمولاً می‌توانید میزبانی رایگان وردپرس را در انجمن‌های آنلاین یا گروه‌های کوچک ارائه کنید. در بیشتر موارد، اینها توسط فردی مدیریت می‌شوند که بخش کوچکی از فضای سرور خود را برای پوشاندن مقداری درآمد مجدداً می‌فروشد. اغلب مشکل این است که شما باید تبلیغات بنری آنها را در سایت قرار دهید. ممکن است برخی از شما بخواهند که یک لینک متنی در فوتر سایت خود قرار دهید. این افراد آن بنر تبلیغاتی یا لینک متنی را می فروشند تا هزینه فضای رایگان شما را بپوشانند و سود را به جیب بزنند. بزرگترین نقطه ضعف داشتن هاست رایگان جدا از تبلیغات این است که آنها غیرقابل اعتماد هستند. شما هرگز نمی دانید که این شخص چه زمانی ارائه خدمات رایگان را متوقف می کند. آنها می توانند شما را در هر زمانی حلق آویز کنند. اگر در مورد وب سایت یا کسب و کار خود جدی هستید، از میزبانی رایگان وردپرس به هر قیمتی اجتناب کنید.

هاست اشتراکی وردپرس سرور hp

هاست اشتراکی تا حد زیادی محبوب ترین نوع میزبانی وردپرس است که توسط مبتدیان استفاده می شود. مقرون به صرفه ترین و کاملاً رک و پوست کنده نقطه شروع خوبی برای کاربران جدید است. هاست اشتراکی جایی است که شما یک سرور hp بزرگ را با بسیاری از سایت ها به اشتراک می گذارید. با داشتن چندین سایت در یک سرور، ارائه دهندگان هاست می توانند خدمات را با نرخ مقرون به صرفه تری ارائه دهند. بزرگترین گیرایی که با میزبانی مشترک در همه ارائه دهندگان (از جمله مواردی که در زیر توصیه می کنیم) می بینیم، منابع نامحدود است. چیزی به نام نامحدود وجود ندارد. در حالی که می گوید نامحدود است، شما همچنان محدودیت های استفاده دارید. اگر سایت شما شروع به اشغال بار قابل توجهی از سرور کند، مودبانه شما را مجبور می کنند حساب خود را ارتقا دهید. اگر آنها این اقدام را انجام ندهند، می تواند تأثیر منفی بر عملکرد کلی سایر سایت های میزبانی شده روی همان سرور بگذارد. به عقل متعارف برمی گردد. همانطور که تجارت شما رشد می کند، هزینه های سربار شما نیز افزایش می یابد.

آیا می توانم سرور بخرم؟
یک سازمان می تواند یک سرور اختصاصی را به طور کامل خریداری کند، یک سیستم کامل را اجاره کند، آن را مونتاژ کند یا یک سرور بازسازی شده خریداری کند. مزایا و معایبی برای هر رویکرد وجود دارد، اما هدف یک SMB این است که مطمئن شود به سروری می رسد که بتواند بارهای کاری خود را به طور قابل اعتماد و کارآمد اداره کند.سرور کامپیوتر چقدر است؟نتیجه تصویر برای نحوه خرید سرور کامپیوتر خرید سرور برای کسب و کار شما می تواند بین 1000 تا 2500 دلار به شما کمک کند. برای راه اندازی و اجرای صحیح آن باید عوامل زیادی را در نظر بگیرید. سخت افزار اصلی مانند CPU، هارد دیسک، حافظه مانند ECC RAM، شاسی، پردازنده، مادربرد و منبع تغذیه را در نظر بگیرید.آیا می توانید سرور فیزیکی بخرید؟اگر تصمیم به خرید یک سرور فیزیکی گرفته اید، اکنون زمان آن است که سرور و تمام اجزای آن مانند هارد دیسک و رم را سفارش دهید. اگر می خواهید سروری را انتخاب کنید که در یک مرکز داده میزبانی می شود، به سادگی از وب سایت ما دیدن کرده و سروری را انتخاب می کنید که نیازهای شما را برآورده کند.

خرید کامپیوتر سرور

آیا می توانم سرور خود را راه اندازی کنم؟
در حالی که فرآیند دقیق راه‌اندازی سرور برای یک SMB بر اساس سخت‌افزار و سیستم عامل انتخابی شما متفاوت است، برخی از مراحل معمولی وجود دارد که باید دنبال کنید. آماده کردن. قبل از شروع، شبکه خود را مستند کنید. نام کاربران، آدرس IP، نام میزبان هر کامپیوتر، شماره سریال و مکان را ثبت کنیدآیا هر رایانه شخصی می تواند سرور شود؟ در واقع، زمانی می توان از رایانه به عنوان سرور استفاده کرد که یک اتصال اینترنتی و نرم افزار وب سرور روی آن نصب شده باشد. با نصب نرم افزار وب سرور بر روی رایانه خود، آن را برای دیگرانی در اینترنت که می خواهند یک وب سایت را میزبانی کنند یا از منابع آن استفاده کنند، در دسترس قرار می دهید.

آیا برای اجرای سرور به کامپیوتر نیاز دارید؟
برای ساخت سرور خود، فقط به چند مؤلفه نیاز دارید که ممکن است برخی یا همه آنها را قبلاً داشته باشید: یک رایانه. اتصال شبکه پهن باند یک روتر شبکه، با کابل اترنت (CAT5).

میزبانی VPS وردپرس

سرور خصوصی مجازی (VPS) به یک ماشین مجازی اشاره دارد. این روشی برای پارتیشن بندی یک کامپیوتر سرور فیزیکی به چندین سرور با توجه به نیاز هر مشتری است. حتی اگر سرور را با تعداد معدودی دیگر به اشتراک می گذارید، این امر تقریباً به اندازه یک سرور اختصاصی به شما کنترل می دهد. همچنین دارای حریم خصوصی یک کامپیوتر فیزیکی جداگانه است و می توان آن را برای اجرای نرم افزارهای سرور خاص پیکربندی کرد. اغلب توسعه دهندگان، کاربران متوسط و وبلاگ نویسان متوسط از VPS برای افزایش مقیاس وب سایت خود استفاده می کنند. اگر دانش فنی ندارید، باید مطمئن شوید که یک VPS مدیریت شده خریداری کرده اید. این بدان معناست که ارائه دهنده هاست وردپرس تمام ارتقاء سیستم را مدیریت می کند و در صورت نیاز برای کمک به شما در دسترس هستند.میزبانی VPS برای مشاغل متوسط، وبلاگ های پر ترافیک و طراحان/توسعه دهندگان مشتاق بهترین است.

قیمت سرور دست دوم برای هاستینگ

میزبانی سرور اختصاصی وردپرس

سرور اختصاصی یک سرور فیزیکی hp است که می توانید آن را از ارائه دهنده هاست اجاره کنید. این به شما امکان می دهد کنترل کاملی بر سرور hp از جمله انتخاب سیستم عامل، سخت افزار و غیره داشته باشید. اگر تازه شروع به کار کرده اید، به سرورhp  اختصاصی نیاز ندارید. هنگامی که سایت شما حجم قابل توجهی از ترافیک دریافت می کند، تنها در این صورت باید به فکر ارتقاء به یک سرور اختصاصی باشید. WPBeginner بر روی یک شبکه سرور اختصاصی توسط SiteGround اجرا می شود. اگر یک مدیر سیستم استخدام نمی کنید یا تجربه ای با سرور ندارید، توصیه می کنیم یک سرور اختصاصی مدیریت شده تهیه کنید. ارائه دهندگان میزبانی وردپرس که سرورهای اختصاصی مدیریت شده را ارائه می دهند، از مدیران سیستم تمام وقت استفاده می کنند که سرورهای شما را نگهداری می کنند. همراه با انجام به روز رسانی نرم افزار، آنها همچنین نظارت بر سرور، ارائه پشتیبانی تلفن و غیره را انجام می دهند. اکثر وب سایت های برتر از خوشه هایی از سرورهای اختصاصی استفاده می کنند.سرورهای اختصاصی وردپرس برای وبلاگ های با ترافیک بسیار بالا بهترین هستند.

هاست وردپرس مدیریت شده

با توجه به تعداد زیاد کاربرانی که از وردپرس استفاده می کنند، چندین ارائه دهنده میزبانی وب، میزبانی مدیریت شده وردپرس را انتخاب کرده اند. یک حساب کاربری با یکی از این ارائه دهندگان فقط به شما امکان میزبانی سایت های مبتنی بر وردپرس را می دهد و نه چیز دیگری. مزیت میزبانی مدیریت شده وردپرس این است که شما لازم نیست نگران چیزی باشید. آنها سایت شما را برای عملکرد بهینه می کنند، مطمئن می شوند که سایت شما ایمن است، و نسخه پشتیبان گیری منظم را نگه می دارند. علاوه بر این، آنها به شما توصیه می کنند که آیا یک افزونه خاص تأثیر منفی دارد.

در پایان، میزبانی مدیریت شده وردپرس، میزبانی سریع وردپرس بدون دردسر با پشتیبانی با کیفیت بالا از کارکنان با تجربه زیاد وردپرس است. در حالی که همه اینها شگفت انگیز به نظر می رسد، برنامه های میزبانی مدیریت شده وردپرس معمولاً در سطح بالاتری از مقیاس است. به عنوان مثال یک حساب شخصی با یک ارائه دهنده میزبانی مدیریت شده وردپرس 29 دلار در ماه هزینه دارد که در آن شما فقط می توانید 1 سایت را میزبانی کنید (حداکثر 25000 بازدید کننده در ماه). سطح بعدی بالاتر که در آن مجاز به استفاده از دامنه های متعدد هستید، 99 دلار در ماه برای شما هزینه دارد. شخصی که یک وبلاگ راه اندازی می کند نمی تواند این هزینه را بپردازد.میزبانی وردپرس مدیریت شده برای وبلاگ نویسان معتبری که می توانند هزینه را با درآمد خود توجیه کنند عالی است. این برای افرادی است که مهارت و زمان لازم برای مقابله با جنبه فنی کارها را ندارند. ما WP Engine را برای میزبانی مدیریت شده وردپرس توصیه می کنیم.اکنون که همه گزینه‌های میزبانی وردپرس خود را می‌دانید، وقت آن است که تصمیم بگیرید. ما چندین سایت را راه اندازی می کنیم که میلیون ها صفحه در ماه بازدید می کنند. ما با تمام شرکت های برتر میزبانی وب در صنعت آزمایش کرده و کار کرده ایم. پس از کمک به بیش از 400000 کاربر و سالها تجربه، بنیانگذار ما سید بلخی شخصاً برخی از مشهورترین ارائه دهندگان هاست وردپرس را برای شما انتخاب کرده است. هر یک از این شرکت های میزبان وردپرس خدمات و پشتیبانی عالی ارائه می دهند. ما به هر یک از آنها یک امتیاز عالی 5 از 5 ستاره می دهیم. لیست بهترین ارائه دهندگان میزبانی وب را بررسی کنید.

در راهنمای انتخاب هاست مناسب برا ی میزبانی سایت در این جا می توانید لینک ان را مشاهده کنید ما در مورد بهترین و انواع سرور dl360 صحبت کرده ایم که بهترین سرور  اچ پی برای میزبانی وب در دیتاسنتر ها هستند.

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟