خرید قطعات سرور hp

سرور اچ پی

Rate this post

قیمت کدی  سرور hp

در این پست درباره یکسری موارد که برای خریدار کدی سرور hp معمولا خیلی مهم هست و یکی از سوالات اساسی خریدار سرور hp هست صبحت خواهیم کرد.در مورد اینکه چرا باید در خرید سرور hp شناخت کامل در مورد قطعات سرور اچ پی داشته باشیم و مشخصات کدی سرور اچ پی خریداری شده به چه چیزهایی بستکی دارد از موارد بسیار مهم در این پست خواهد بود  یکسری موارد ریز تر هم مثل قاب هارد سرور hp که در خرید سرور hp مهم هست هم با همدیگر مرور خواهیم کرد و اصولادر مورد راهنمای خرید سرور hp که یکی از دغدغه های خریدار سرور اچ پی هست مطالبی خواهیم گفت. در مورد شرکت های فروشنده سرور اچ پی و شرکت وارد کنند سرور hp موارد مهم را مطرح خواهیم کرد در مورد انواع سرور اچ پی مثل  ML SERVER , سرور DL صحبت خواهیم کرد. و یکی از موارد بسیار مهم در مورد خریدسرور HP که همان نمایندگی سرور HP هست مطالبی مهم را مطرح خواهیم کرد.

آشنایی با هارد دیسک ها و سینی های دل

بر خلاف اکثر OEM های اصلی (HPE، IBM، و غیره…) که هارد دیسک های خود را با سینی های موجود به بازار عرضه می کنند، Dell آنها را به طور جداگانه می فروشد که منجر به سوء تفاهم های مکرر و سردرگمی می شود. هارد دیسک های Dell را می توان در بسیاری از سرورهای آنها استفاده کرد، با این حال، سینی ها می توانند در نهایت به سیستم های خاصی اختصاص داشته باشند.

برای گیج‌کننده‌تر شدن اوضاع، هارد دیسک‌های بازسازی‌شده و استفاده‌شده به‌صورت آنلاین اغلب با سینی‌هایی نشان داده می‌شوند که به شما اجازه می‌دهد تصور کنید که در آن گنجانده شده‌اند، در حالی که هیچ نشانه‌ای از مناسب بودن آن‌ها برای سرور شما نمی‌دهند. چرا این اتفاق می افتد؟ درایوهای بازسازی شده معمولاً آزمایش می شوند و از سرورهای استفاده شده خارج می شوند و سپس عکس می گیرند. سینی ها روی درایوها باقی می مانند زیرا حذف آنها یک مرحله اضافی است که به زمان، کار و هزینه اضافی نیاز دارد. وقتی با صدها هزار قطعه سروکار دارید، این برای نتیجه کسب‌وکار خوب است، اما می‌تواند شرایط را برای کسی که در حال مرور دیسک‌های سخت است چالش‌برانگیز کند.

شتاسایی سینی ها برای سرورهای خاص
در بخش های زیر، ما قصد داریم به چند سبک مختلف از سینی هارد دیسک Dell نگاهی بیندازیم و به شما اطلاع دهیم که با چه چیزی سازگار هستند.

  • سینی های هارد دیسک 2.5 اینچی SAS نسل 11 و 12 و 13 Dell مانند G176J (تصویر زیر) گاهی اوقات به عنوان سینی های سری R شناخته می شوند و می توانند در سرورهای Dell PowerEdge زیر استفاده شوند:
  • R210,R310, R410, R415, R510 R515, R610, R710, R715, R810, R815, R910, T110, T310, T410, T610, T710, R230 R330, R330, R430, R336, R430, R430, R330, R430, R330, R430, R330, R430, R330, R430, T30، T130، T430، T630
  • سینی‌های هارد دیسک 3.5 اینچی LFF SAS/SATA Dell مانند F9541 (تصویر زیر) که اغلب سینی‌های «سبک قدیمی» یا «قبض اردک» نامیده می‌شود، می‌تواند در سرویس‌های Dell PowerEdge و PowerVault به سبک قدیمی‌تر استفاده شود. سیستم های ذخیره سازی:
  • 1900، 1950، 2900، 2950، 2970، 6850، 6950، SC1430، SC1435، SC440، MD1000، MD3000، MD3000i، R200، R300، R300، R300، R8
  • سینی‌های SAS 2.5 اینچی نسل چهاردهم Dell مانند DXD9H (تصویر زیر)، که در غیر این صورت به عنوان سینی‌های «سری R جدید» شناخته می‌شود، می‌توانند در سرورهای Dell PowerEdge سبک جدیدتر مورد استفاده قرار گیرند:
  • R440، R6415، R640، R7415، R7425، R740، R740XD، R940، و R6420.

هنگام مرور وب‌استور Integrity Global، ممکن است با عکس‌هایی از هارد دیسک‌های Dell با سینی یا بدون سینی مواجه شوید. امیدواریم با مراجعه به نمونه های نمایش داده شده در بالا بتوانید تشخیص دهید که آیا سینی در سیستم شما کار می کند یا خیر. با این حال، اگر هنوز در یافتن سینی مناسب برای درایوهای خود مشکل دارید یا در مورد سینی درایو مورد نیاز خود مطمئن نیستید، با استفاده از چت وب سایت ما (واقع در گوشه سمت راست پایین صفحه) یا با ما تماس بگیرید. برای کمک با ما تماس بگیرید

خرید کدی سرور اچ پی اینجا میتوانید چک کنید.

خرید قطعات سرور hp

در زیر در مورد بسیار ی از قطعات سرور اچ پی که بیشتر مورد  بررسی هست و معمولا خریدار سرور اچ پی همیشه با این خرید های سر و کله دارد بیشتر صبحت خواهیم کرد و خواهیم گفت این سرور اچ پی چیست و چه کاربردهایی دارد در مورد خرید قطعات سرور HP مطالب بسیار زیادی هست که همبشه باید مدنظر داشته باشیم و یکسری قطعات سرور اچ پی هست که بسیار مهم هستند و همیشه باید در مورد انها بررسی انجام بدهیم.

مشخصات سرور  DL380 G10 hp

در مورد مشخصات سرور HP بسته به کاری که می خواهید انجام بدهید با انتخاب کنید مشخصات سرور HP در  مورد خود شاسی سرور اچ پی و نوع پردازنده سرور که می خواهید برای سرور اچ پی خود انتخاب کنید و همچنین بسیار مهم تر از همه چیز مقدار رم سرور اچ پی که باید خریداری کنید بسیار مهم هست در مورد خرید هارد سرور اچ پی نیز باید مدنظر داشته باشید که حتما مقدار فضای ذخیره مورد نیاز شما توسط سرور پشتیانی گردد خرید سرور اچ پی هزینه بر و رقم بسیار بالایی از بودجه سازمان شما رو به خود اختصاص می دهد و پس بهتر هست در مورد خرید سرور اچ پی اطلاعات لازم را حتما داشته باشید خرید سرور اچ پی در اینجا بستگی بسیار مهمی ب مشخصات سرور HP شما دارد که شما می توانید در اینجا لینک راهنمای خرید سرور HP را که اطلاعات بسیار تکمیل تر ی در اختبار شما می گزارد  را مطالعه کنید مدنظر داشته باشد که مقدار پردازنده سرور اچ پی شما بسیار مهم تر از تمام عوامل دیگر هست بخاطر قیمت بالای این قطعه سرور HP در انتخاب سی پی یو سرور HP بسبا دقت کنید.

قاب هارد سرور hp

  • یکی از مواردی که در خرید سرور HP با ان توجه نمیشود خرید فاب هارد سرور HP هست اگر شما در خرید سرور و مشخصات خرید سرور که به فروشنده خود اعلام می کنید یا فروشنده سرور اچ پی برای شما هارد اچ پی به غیر از برند اچ پی برای شما در ر وی سرور HP نصب می کند جتما باید درخواست  قاب هارد سرور HP را نیز داشته باشید مثلا اگر برای سرور اچ پی خود اس اس دی های سامسونگ درخواست داده اید باید بدانید که برای نصب اس اس دی روی سرور اچ پی ای نیاز به قاب هارد سرور HP دارید که در اصطلاخ به اند کدی سرور اچ پی گفته می شود و می توانید با تام CADDY HP SERVER ان را گوگل مشاهده کنید .

راهنمای خرید سرور hp

فایل راهنمای خرید سرور HP را میتوانید بصورت کامل در لینک راهنمای خرید سرور اچ پی که اینجا هست مشاهده کنید این مقاله بصورت کامل در مورد انواع سرور HP صبحت می کندو مواردی را که در خرید سرور اچ پی برای یک خریدار سرور اچ پی مهم و مفید هست رو مطرح می کند در خرید سرور اچ پی جتما راهنمای خرید سرور HP را مطالعه کنید.

سرور hp قیمت

سرور HP قیمت مختلفی را دارد که می توانید در اینجا کانفیگ سرور HP را مشاهده میکنید.

وارد کننده سرور hp

شرکت های محتلقی در ایران وارد کننده سرور HP هستند که می توانید با این شرکت ها استعلام قیمت سرور اچ پی را انجام بدهید ما نیز در کنار بقیه همکاران سعی میکنیم تجربه خرید مناسب سرور اچ پی برای شما داشته باشیم.

سرور hp ml

  • یک مدل سرور HP ML میباشد این سری سرور های که کیس ماننده هستند برای شرکت های کوچک و محیط های که فضای اختصاصی برای پیاده سازی سرور ندارند بسیار مفید هست در مورد سرور HP ML میتوانید لینک های مفید ما که بصورت اختصاصی درمورد سرور HP ML مقالات متنوعی دارد ور ببنید./

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟