سرور اچ پی BTO در مقابل سرور CTO

Rate this post
  • هارد سرور چیست ؟

در مورد هارد سرور میتون گفت هارد دیسکی که روی سرور استفاده می شود، هارد دیسک سرور است. اگر بگوییم سرور هسته داده های شبکه است، هارد دیسک سرور هسته انبار داده، شامل همه داده ها و برنامه های کاربردی است. برای کاربران، قابلیت اطمینان درایو بسیار مهم است زیرا درایو حاوی داده‌های مهم عظیمی است.بعنی تمام دیتای شبکه شما بر ر وی هارد سرور ذخیره سازی می شود و این یعنی هارد سرور بسیار مهم هست .و این مسئله باعث می شود که اختلاف قیمت بسیار بالایی بین قیمت هارد سرور و  قیمت هارد معمولی باشد هارد سرور همیشه دوبرابر هارد معمولی برای پی سی  ارزشمند هست

. در مور خرید هارد سرور می توانید از نمایندگی خرید هارد سرور hp  نیز اطلا عاتی کسب کنبد.تعمیر هارد سرور hp

من  بهتون بگم گه به هیچ وجه هارد سرور hp رو تعمیر نکنید اینکار بدترین ایده برای شما که یک کارشناس فنی هستید می باشد تعمیر هارد سرور hp ممکن هست هارد شما 3-4 ماه دیگر کار کند ولی جایی خراب میشود و مشکلاتی که به بار می اودرد قابل جبران ینست؟

قیمت هارد ssd سرور hp

یک انتخاب خوب برای هارد های سرور اچ پی ای انتخاب اس اس دی برای سرور اچ پی ای میباشد مدنظر داشته باشیدکه اس اس دی هایی که برای پی سی و لب تاب فروخته می شود بر روی سرور اچ پی نصب می گردد و قیمت خرید اس اس دی عمومی پایین تر هست و این خریداران سرور را وسوسه می کند اما هیچ وقت سمت خرید اس اس دی معمولی نروید و سعی کنید از سری اس اس دی های اینترپرایز خریداری کنید  با مشکلاتی در اینده روبرو نشوید می توانید سری اس اس دی اچ پی و اس اس دی اینترپرایز سامسونگ را انتخاب کنید.

قیمت هارد سرور hp 300g 10k

هارد سرور HPE 300GB SAS 10K SFF HDD که یکی از تولیدات پر‌فروش کمپانی HP است، از نوع هاردهای HDD بوده و با ظرفیت 300 گیگابایت در اختیار کاربران قرار گرفته است. این هارد دیسک اچ پی که مجهز به درگاه اتصال SAS است، گاهی با نام هارد سرور SAS نیز شناخته می‌شود.

هارد سرور HP 300GB 10K را می‌توان برای استفاده در سرورهای نسل هشتم و نهم اچ پی انتخاب و در کانفیگ آن‌ها به کار برد. به دلیل قیمت مقرون به صرفه، اندازه کوچک و همچنین مصرف انرژی کم این هارد در بین کاربران از محبوبیت زیادی برخوردار است.

ذخیره داده‌ها در سرور که به صورت تمام وقت در حال دریافت اطلاعات است، امری ضروری و مهم بوده، به همین دلیل باید هنگام انتخاب هارد دیسک نهایت دقت را به خرج داد. برای آشنایی بیشتر با این محصول و همچنین خرید آن با ما باشید تا با جزئیات بیشتری در مورد آن آشنا شوید.

مشخصات فنی هارد سرور HPE 300GB SAS 10K HDD

نام محصولHPE 300GB 6G SAS 10K 2.5in SC HDD
ظرفیت حافظه300 گیگ
فرم فاکتور2.5 اینچ SFF
نوع رابطSAS
سرعت انتقال داده ها1.2 گیگابیت بر ثانیه
سرعت چرخش دیسک10000 دور در دقیقه
ابعاد هارد سرور اچ پی15.6×75.7×118.7mm
نوع هاردHDD
پارت نامبرB21-652564

  • هارد سرور چیست؟

هارد سرور اچ پی قطعه‌ای مهم و حیاتی در تجهیزات سرور است که وظیفه ذخیره سازی اطلاعات را برعهده دارد. هاردهای سرور اچ پی براساس سرعت و تکنولوژی به کار رفته در آنها در انواع مختلف دسته‌بندی می‌شوند. یافتن بهترین Hard Disk اچ پی با توجه به نیازتان، شاید در ابتدا کمی سخت به نظر برسد. اما ما سعی می‌کنیم با ارائه مطالب کاربردی خرید این قطعه مهم را آسان کنیم.

هارد‌های سرور hp، از نوع هاردهای سرور تجاری یا Enterprise هستند و از نظر سرعت، نرخ انتقال، درگاه اتصال، کارایی و همچنین ظرفیت با هارد‌های مورد استفاده در کامپیوتر‌های شخصی تفاوت‌هایی دارند.

برای خرید هارد سرور اچ پی، استعلام قیمت هارد سرور HP پیشنهاد می‌کنیم سایت فروشگاه اینترنتی ماهان شبکه ایرانیان را به عنوان مرجع این حوزه در نظر داشته و دنبال کنید و در حالی که با مشخصات یک هارد سرور خوب آشنا می‌شوید آن را با بهترین قیمت نیز تهیه فرمایید.

انواع هارد سرور HP ، را می‌توان براساس اندازه (فرم فکتور)، ظرفیت و درگاه اتصال به صورت‌های مختلف گروه بندی کرد.

قیمت هارد سرور hp g8

هارد سرور HP در واقع هارد دیسکی است که برای سرور HP مورد استفاده قرار می‌گیرد. از آن جا که سرور باید همواره روشن باشد، هارد سرور HP نیز به صورت شبانه روزی باید کار کند و بالطبع قدرت پردازش بالایی هم داشته باشد. از این رو مشخصات فنی هارد سرور HP به مراتب قدرتمندتر از یک هارد معمولی است.

هارد سرور HP از نظر تکنولوژی به سه دسته تقسیم می‌شود:

– هارد سرور اچ پی HDD
– هارد سرور اچ پی SSD
– هارد سرور NVMe

درایوهای Hewlett Packard Enterprise طوری تنظیم شده‌اند که عملکرد بهینه را برای سرورهای HPE ارائه دهند. سخت افزار درایو HPE برای به حداکثر رساندن کارایی و سازگاری با سرورهای HPE ProLiant Rack and Tower، خانواده Apollo،Blade و پلتفرم‌های Synergy طراحی شده است.

هارد سرور HDD اچ پی

خرید هارد سرور HDD

هارد سرور اچ پی جزو موفق‌ترین محصولات این برند محسوب می‌شوند که هم کم هزینه هستند و هم پربازده.

یکی از ویژگی‌های مثبت هارد HDD اچ پی تنوع تنوع بالا در مدل‌های مختلف آن است که تقریبا برای هر شرایط کاری‌ گزینه‌ای مناسب در اختیار مشتری قرار می‌دهد. به لحاظ سخت افزاری هم هارد درایو اچ پی به شکلی طراحی شده که بیشترین هماهنگی را با سرورهای اچ پی دارد و ترکیب این دو با هم می‌تواند بهترین خروجی ممکن را داشته باشد.

از HDD اچ پی می‌توان در سه شرایط کاری متفاوت استفاده کرد:

هارد سرور HP 1.2TB SAS 12G 10K SFF HDD

برای ذخیره‌سازی اطلاعات در سرور هارد‌های کمپانی اچ پی انتخاب مناسبی هستند، هارد سرور HP 1.2TB SAS 12G 10K SFF، یک هارد اینترنال HDD است که با پارت نامبر B21-872479 عرضه شده است. هارد سرور 1.2TB 10K اچ پی ، که می‌خواهیم مشخصات فنی آن را بررسی کنیم دارای فرم فکتور SFF ، به ابعاد 2.5 اینچ است.

نکته قابل توجه در خصوص هارد سرور 1.2 ترابایتی اچ پی ، پشتیبانی از تکنولوژی HPE Smart Carrier است. این فناوری (SC) به کاربران این امکان را می‌دهد، قبل از خرابی هارد، از وجود مشکل احتمالی با خبر شوند و اقدامات لازم را جهت تعویض درایو معیوب انجام دهند.قیمت هارد hp sas 1.2 tb 10kهارد سرور HP 1.2TB 10K 12G ، با سرورهای پرولیانت Gen9 و Gen10 اچ پی سازگار بوده از طریق درگاه SAS به انتقال اطلاعات می‌پردازد و به دلیل داشتن ظرفیت ذخیره‌سازی مناسب جز هارد‌های محبوب این دسته به شمار می‌رود. در ادامه این مطلب شما را با مشخصات فنی این هارد و نحوه‌ی خرید آن آشنا خواهیم کرد.

  • مشخصات فنی هارد سرور HPE 1.2TB SAS 12G 10K SFF DS
برندHPE
نوع درایوEnterprise
سرعت چرخش دیسک10K
نوع رابطSAS
فرم فکتورSFF
نوع هاردHDD
Carrier typeSmart Carrier (SC)
ظرفیت1.2 ترابایت

 

قیمت هارد سرور دسته دوم

برای استعلام قیمت هارد سرور دست دوم می توانید از این لینک استفاده کنید تمام سفارش ما به شمااین هست که از خرید هارد سرور اچ پی دست دوم خودداری کنید ولی اگر نیازمند خرید هستید و بودجه کمتری دارید حتما مقالات مرتبط با هارد دست دوم اچ پی را مطالعه کنید تا هارد مناسب کار خود را خریداری کنید تا در اینده از بروز مشکلات بیشتر جلوگیری کنید.

 


 

 

استعلام قیمت هارد  سرور hp

برای استعلام قیمت هارد سرور hp  می توانید در فروشگاه ماهان شبکه ایرانیان دنبال هارد سرور اچ پی خود بگردید و بهترین هارد اچ پی را خریداری کنید می توانید انواع هارد سرور hp را در فروشگاه فروش سررو اچ پی ماهان شبکه ایرانیان مشاهده کنید و همچنین مدل های مختلف بهترین را که برای سرور شما مناسب می باشد را انتخاب کنید مدنظر داشته باشید که در این فروشگاه فروش سرور اچ پی می توانید از بین هارد های سس و ساتا  sas   sata nvme و اس اس دی مدل هایی که مدنظرتان هست را براساس قیمت خریداری کنید.

قیمت هارد سرور hp 300g 15k

در مورد هارد سرور hp 300g میتوان گفت که هم دو مدل 10k  , سری مدل 15K در بازار موجود هست که هر دو از پرفروش ترین هارد سرور اچ پی موجود در کشور هستند و این هارد سرور 300g می توانید کلیک کنید و بصورت انلاین قیمت رو مشاهده کنید. قیمت هارد سرور hp 300g 10k بستگی به نرخ ارز و قیمت های در همان روز استعلام دارد برای همین نمیشود گفت که قیمت هارد سرور hp 300g sas همیشه ثابت میباشد.

قیمت هارد سرور 300g hp 10k

مدل دیگر هارد 300g sas هارد با سرعت 10k میباشد که می تواتن گفت پرفروش تر از هارد 15k 300g میباشد این هارد را می توانید با تماس تلفنی استعلام قیمت بگیرید الیته بسته به نوع سرور شما باید سرعت باس 6g  12g را انتخاب کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟