5/5 - (1 امتیاز)

سرورهای اکتیو دایرکتوری (Active Directory) ابزارهای قدرتمندی هستند که می‌توانند در انجام کارهای مختلف در یک سازمان بسیار مفید باشند. شرکت HPE نیز با تولید سرورهای متنوع، به کاربران اجازه می‌دهد تا از این ابزارهای پرقدرت استفاده کنند. در ادامه به برخی از کاربردهای سرور اکتیو دایرکتوری اچ پی می‌پردازیم:

مدیریت هویت: سرورهای اکتیو دایرکتوری اجازه می‌دهند که از طریق آن‌ها، کاربران و دستگاه‌ها در یک سازمان مدیریت شوند. با استفاده از این سیستم می‌توان کاربران را به راحتی شناسایی کرده، مجوزهای مختلف را به آن‌ها اختصاص داده و همچنین دسترسی کاربران به سرویس‌های مختلف را کنترل کرد.

امنیت: سرور اکتیو دایرکتوری اچ پی، امنیت سیستم‌های شبکه را افزایش می‌دهد. با استفاده از این سیستم، می‌توان کاربران و دستگاه‌های مجاز را شناسایی کرد و به آن‌ها دسترسی به منابع شبکه داد. همچنین می‌توان با استفاده از مدیریت هویت از سرور اکتیو دایرکتوری، از حملات امنیتی نظیر هکرها و ویروس‌ها جلوگیری کرد.

مدیریت گروه: با استفاده از سرور اکتیو دایرکتوری، می‌توان گروه‌های مختلفی از کاربران و دستگاه‌ها را تعریف کرد. به این ترتیب می‌توان مجموعه‌های متنوعی از کاربران را برای مدیریت سیستم‌ها و منابع شبکه تعریف کرد. این امکان به مدیر

 

اطلاعات بیشتر در مورد بسته های ما را در اینجا بیابید.یزاس اطلاعات بیشتر در مورد خرید سرور HP ,محصولات محتلف فروش سرور HP میتوانید فروشگاه اینترنتی ماهان شبکه ایرانیان را در گوگل سرچ کنید و قیمت تمام قطعات سرور اچ پی ای را مشاهدهکنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟