رم سرور HPE 128GB Dual Rank x4 DDR5-5600

پارت نامبر: P69976-B21

تکنولوژی نسل پنجم یعنی DDR5

64 گیگابایت حافظه

سینگل رنک

پردازش 5600MHz

تماس بگیرید

مشخصات

برند

HPE

مقدار حافظه

128GB

تعداد ماژول

1x128GB

تکنولوژی رم

DDR5

تصحیح خطا

ECC

سرعت

5600 MHz

پارت نامبر

P69976-B21

توضیحات

نقد رم سرور HPE 128GB Dual Rank x4 DDR5-5600

با افزایش تعداد هسته‌های CPU، پهنای باند هر هسته با استفاده از DDR4 دیگر پاسخگوی نیازها نیست. معماری‌های حافظه جدیدی برای تأمین پهنای باند مورد نیاز نسل آینده‌ی هسته‌ها در CPUهای x86 ضروری است. در پاسخ به تغییرات در تعداد هسته‌های CPU، DDR5 طراحی شده است تا پهنای باند بیشتری به سیستم‌ها ارائه دهد.

DDR5 به عنوان جدیدترین تحول در DRAM، مجموعه‌ای از ویژگی‌های جدید را به همراه دارد که برای افزایش قابلیت اطمینان، در دسترس بودن و قابلیت سرویس (RAS) طراحی شده‌اند. این ویژگی‌ها همچنین شامل کاهش مصرف انرژی و بهبود چشمگیر عملکرد هستند، که همگی برای مراکز داده مدرن ضروری می‌باشند.

بارهای کاری پیشرفته ناشی از گسترش سریع مجموعه داده‌ها و برنامه‌های کاربردی محاسباتی فشرده، منجر به افزایش تعداد هسته‌های پردازنده شده است. این امر باعث شده که فناوری فعلی DDR4 DRAM نتواند پهنای باند مورد نیاز را تأمین کند. DDR5، پیشرفته‌ترین فناوری DRAM تا کنون، با افزایش 85 درصدی در عملکرد حافظه، نسل بعدی بار کاری سرور را پشتیبانی می‌کند.

DDR5، با دو برابر کردن تراکم حافظه، قابلیت اطمینان را نیز بهبود می‌بخشد. این امر به معماران سیستم‌های مرکز داده کمک می‌کند تا پهنای باند و ظرفیت حافظه مورد نیاز برای تعداد هسته‌های پردازشی در حال رشد را فراهم کنند. نیاز به پهنای باند و چگالی بالاتر، چالشی بزرگ برای صنعت فناوری ایجاد کرده است و DDR5 به عنوان استاندارد جدید، پیش‌بینی می‌شود که این نیازها را در سال‌های آینده برآورده سازد. حافظه HPE DDR5 عملکرد و کارایی بالایی را ارائه می کند.

مجموعه گسترده‌ای از راه‌حل‌های حافظه سرور ما به گونه‌ای طراحی شده است که سازگاری، ظرفیت و پهنای باند لازم برای مدیریت بهینه حجم‌های کاری در حال گسترش را در سرورهای HPE ProLiant Gen11، سرورهای خانواده آپولو، سیستم‌های Synergy و سیستم‌های Blade فراهم کند.

با زیاد شدن حجم کاری و روندهای مرتبط با مراکز داده ، همچون مجازی‌سازی سرور، محاسبات ابری، و استفاده از برنامه‌های پایگاه داده ، نیاز به حافظه با ظرفیت بالا تر و زمان به‌ روزرسانی سریع‌ تر حس می‌شود. در این شرایط، کیفیت و قابلیت اطمینان حافظه DRAM اهمیت ویژه‌ای پیدا می‌کند.

حافظه هوشمند HPE با استفاده از فرآیندهای ارزیابی و آزمایش دقیق اضافی ارائه می‌شود و ویژگی‌های پیشرفته‌ای از عملکرد حافظه را که به‌طور اختصاصی برای سرورهای HPE Gen11 طراحی شده‌اند، فراهم می‌آورد. این آزمایشات جامع اطمینان حاصل می‌کند که حافظه سرور HPE به‌طور کامل با سرورهای HPE سازگار بوده و بهینه‌سازی شده است.

نظرات کاربران

0 بررسی
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

پاک‌کردن فیلترها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “رم سرور HPE 128GB Dual Rank x4 DDR5-5600”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *