رم سرور HPE 128GB Quad Rank x4 DDR5-5600

پارت نامبر: P64709-B21

تکنولوژی نسل پنجم یعنی DDR5

128 گیگابایت حافظه

quad رنک

سرعت پردازش  5600MHz

تماس بگیرید

مشخصات

برند

HPE

مقدار حافظه

128GB

تعداد ماژول

1x128GB

تکنولوژی رم

DDR5

تصحیح خطا

ECC

سرعت

5600 MHz

پارت نامبر

P64709-B21

توضیحات

نقد رم سرور HPE 128GB Quad Rank x4 DDR5-5600

با افزایش تعداد هسته‌های CPU، پهنای باند هر هسته با استفاده از DDR4 نمی‌تواند به مقیاس‌بندی ادامه دهد. برای برآورده کردن نیازهای پهنای باند نسل بعدی هسته‌ها در CPUهای x86، به معماری‌های حافظه جدید نیاز است. با تغییر چشم‌انداز تعداد هسته‌های CPU، DDR5 برای افزایش پهنای باند ارائه شده به سیستم‌ها طراحی شده است

DDR5 جدیدترین نسل DRAM است که فهرستی بلندبالا از ویژگی‌های جدید را ارائه می‌کند. این ویژگی‌ها شامل افزایش قابلیت اطمینان، دسترس‌پذیری و قابلیت سرویس (RAS)، کاهش مصرف برق و بهبود چشمگیر عملکرد هستند – تمامی ویژگی‌هایی که مراکز داده مدرن به آن نیاز دارند.

بارهای کاری پیشرفته ناشی از رشد سریع مجموعه داده‌ها و برنامه‌های کاربردی محاسباتی سنگین، موجب افزایش تعداد هسته‌های پردازنده شده است. این افزایش با فناوری DDR4 DRAM کنونی که پهنای باند کافی را ارائه نمی‌دهد، محدود شده است. DDR5، به‌عنوان پیشرفته‌ترین DRAM تا به امروز، قادر است با افزایش 85 درصدی عملکرد حافظه، نسل جدیدی از بارهای کاری سرور را فعال کند.

DDR5 علاوه بر دو برابر کردن تراکم حافظه، قابلیت اطمینان را نیز بهبود می‌بخشد، خصوصاً زمانی که معماران سیستم‌های مرکز داده به دنبال ارائه تعداد هسته‌های پردازشگر بیشتر با پهنای باند و ظرفیت حافظه مناسب هستند. نیاز به پهنای باند و تراکم بالاتر، چالش بزرگی را برای صنعت فناوری به وجود آورده است و DDR5 استاندارد جدیدی است که انتظار می‌رود در سال‌های آینده این نیازها را برآورده کند. حافظه HPE DDR5، عملکرد و کارایی بالایی را ارائه می‌دهد.

مجموعه گسترده‌ای از راه‌حل‌های حافظه سرور ما، سازگاری، ظرفیت و پهنای باند مورد نیاز برای مدیریت کارآمد بارهای کاری در حال افزایش را با سرورهای HPE ProLiant Gen11، سرورهای خانواده Apollo، سیستم‌های Synergy و سیستم‌های Blade فراهم می‌کند.

با افزایش حجم کار و روندهای جدید در مراکز داده مانند مجازی‌سازی سرور، محاسبات ابری و استفاده از برنامه‌های کاربردی پایگاه داده بزرگ، نیاز به حافظه با ظرفیت بالاتر و زمان پاسخ‌دهی سریع‌تر افزایش یافته است. در این میان، کیفیت و قابلیت اطمینان DRAM بیش از پیش اهمیت پیدا می‌کند.

HPE Smart Memory با استفاده از فرآیندهای صلاحیت و آزمایش دقیق اضافی، ویژگی‌های عملکرد حافظه توسعه یافته‌ای را ارائه می‌دهد که فقط با سرورهای HPE Gen11 قابل دسترسی است. این آزمایش‌های گسترده تضمین می‌کند که حافظه سرور HPE کاملاً با سرورهای HPE سازگار بوده و برای آن‌ها بهینه شده است.

نظرات کاربران

0 بررسی
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

پاک‌کردن فیلترها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “رم سرور HPE 128GB Quad Rank x4 DDR5-5600”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

قیمت اصلی ۱,۹۰۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۱,۸۵۰,۰۰۰ تومان است.