رم سرور HPE 256GB Octal Rank x4 DDR5-5600

پارت نامبر: P64710-B21

تکنولوژی نسل پنجم یعنی DDR5

64 گیگابایت حافظه

سینگل رنک

پردازش 5600MHz

تماس بگیرید

مشخصات

برند

HPE

مقدار حافظه

256GB

تعداد ماژول

1x256GB

تکنولوژی رم

DDR5

تصحیح خطا

ECC

سرعت

5600 MHz

پارت نامبر

P64710-B21

توضیحات

نقد رم سرور HPE 256GB Octal Rank x4 DDR5-5600

با توجه به افزایش مداوم تعداد هسته‌های CPU، پهنای باند هر هسته نمی‌تواند با DDR4 به میزان لازم مقیاس‌بندی کند. جهت پاسخگویی به نیازهای نسل بعدی هسته‌ها در CPUهای x86، معماری‌ جدید حافظه ها مورد نیاز است. DDR5 برای ارتقاء پهنای باند و پاسخگویی به این نیازها طراحی شده است.

این نسل از حافظه، جدیدترین تکامل در DRAM به شمار می‌رود و ویژگی‌های متعددی را ارائه می‌دهد که به افزایش قابلیت اطمینان، در دسترس بودن و قابلیت سرویس (RAS) کمک می‌کند. DDR5 همچنین با کاهش مصرف انرژی و بهبود چشمگیر عملکرد، نیازهای مراکز داده مدرن را برآورده می‌سازد.

بارهای کاری پیچیده به دلیل گسترش سریع مجموعه داده‌ها و برنامه‌های کاربردی محاسباتی فشرده، موجب افزایش تعداد هسته‌های پردازنده شده است. این روند باعث شده که فناوری فعلی DDR4 DRAM از نظر پهنای باند به محدودیت‌هایی برسد.

DDR5، به عنوان پیشرفته‌ترین نسل DRAM تا امروز، با افزایش 85 درصدی عملکرد حافظه، به طور مؤثری پاسخگوی نسل جدید بارهای کاری سرور است. این فناوری با دو برابر کردن تراکم حافظه و بهبود قابلیت اطمینان، نیازهای معماران سیستم‌های مرکز داده را برای ارائه هسته‌های پردازشی بیشتر همراه با پهنای باند و ظرفیت حافظه بالا برآورده می‌سازد.

نیاز به پهنای باند و چگالی بالاتر، چالشی بزرگ برای صنعت فناوری ایجاد کرده است و DDR5 به عنوان استاندارد جدید، پیش‌بینی می‌شود که این الزامات را در سال‌های آینده برآورده کند. حافظه هوشمند HPE DDR5 با ارائه عملکرد، قابلیت اطمینان و کارایی عالی، پاسخگوی این نیازهاست. مجموعه وسیع راه‌حل‌های حافظه سرور ما، شامل سرورهای HPE ProLiant Gen11، سرورهای خانواده آپولو، سیستم‌های Synergy و سیستم‌های Blade، سازگاری، ظرفیت و پهنای باند مورد نیاز برای مدیریت مؤثر حجم کاری در حال گسترش را تأمین می‌کند.

با افزایش حجم کار و روندهای مراکز داده مانند مجازی‌سازی سرور، محاسبات ابری و استفاده از برنامه‌های کاربردی پایگاه داده بزرگ، نیاز به حافظه با ظرفیت بالا و زمان به‌روزرسانی بیشتر افزایش می‌یابد. در این راستا، کیفیت و قابلیت اطمینان DRAM اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. حافظه HPE از طریق آزمایش دقیق، ویژگی‌های حافظه ای پیشرفته‌ای را که فقط با سرورهای HPE Gen11 در دسترس شما است، ارائه می‌دهد. این آزمایش‌های گسترده تضمین می‌کند که حافظه سرور HPE به طور کامل با سرورهای HPE سازگار و بهینه‌شده است.

نظرات کاربران

0 بررسی
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

پاک‌کردن فیلترها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “رم سرور HPE 256GB Octal Rank x4 DDR5-5600”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *