کارت شبکه +Broadcom BCM57412 Ethernet 10Gb 2-port SFP

پارت نامبر: P26259-B21

این آداپتورها با پشتیبانی از انواع بارگیری‌های ورودی/خروجی، از جمله دسترسی مستقیم به حافظه از راه دور (RDMA) و تونل زدن، استفاده از CPU را کاهش می‌دهند. همچنین، این آداپتورها به‌روزرسانی‌های کارت‌های شبکه را تأیید کرده و به اطمینان از درستی و قابل اعتماد بودن میان‌افزار امضاشده کمک می‌کنند، که به نوبه خود، خطر نصب سفت‌افزار نادرست را کاهش می‌دهد. با استفاده از احراز هویت سخت‌افزار دیجیتالی از طریق معماری ریشه‌ای، این آداپتورها به محافظت از داده‌ها،  برنامه‌ها و زیرساخت سرور کمک می‌کنند.

تماس بگیرید

مشخصات

برند

HPE

مدل

+Broadcom BCM57412 Ethernet 10Gb 2port SFP

تعداد پورت

2 عدد پورت

اسلات اتصال

PCIe

HBA / Ethernet

Ethernet

سرعت انتقال

10Gb

پارت نامبر

P26259-B21

توضیحات

بررسی کارت شبکه +Broadcom BCM57412 Ethernet 10Gb 2-port SFP

پارت نامبر: P26259-B21

این آداپتورها با پشتیبانی از انواع بارگیری‌های ورودی/خروجی، از جمله دسترسی مستقیم به حافظه از راه دور (RDMA) و تونل زدن، استفاده از CPU را کاهش می‌دهند. همچنین، این آداپتورها به‌روزرسانی‌های کارت‌های شبکه Broadcom BCM57412 را تأیید کرده و به اطمینان از درست بودن میان‌افزار کمک می‌کنند، که به نوبه خود، خطر نصب سفت‌افزار نادرست را کاهش می‌دهد. با استفاده از احراز هویت سخت‌افزار دیجیتالی از طریق معماری ریشه‌ای، این آداپتورها به محافظت از داده‌ها،  برنامه‌ها و زیرساخت سرور کمک می‌کنند.

آداپتورهای اترنت HPE Gen10 Plus به‌روزرسانی‌ کارت‌های شبکه Broadcom BCM57412 را انجام میدهد و به اطمینان از صحت و اعتبار میان‌افزار کمک می‌کنند تا احتمال نصب سیستم عامل‌های غیرمجاز را کم کند.

این آداپتورها با احراز هویت میان‌افزار امضاشده دیجیتالی از طریق معماری ریشه‌ای از اعتماد، از برنامه‌ها، داده‌ها و زیرساخت‌های سرور محافظت می‌کنند.

 

نظرات کاربران

0 بررسی
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

پاک‌کردن فیلترها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کارت شبکه +Broadcom BCM57412 Ethernet 10Gb 2-port SFP”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *