کارت شبکه HP Ethernet 1Gb 4-port 331FLR Adapter

کارت شبکه HP Ethernet 1Gb 4-port 331FLR Adapter

این کارت‌های شبکه ، با عملکرد line-rate در پورت ها و با مصرف برق پایین، استفاده ایده‌آل در مجازی‌سازی، امنیت و اتصال سرورها را فراهم می‌کنند.

پارت نامبر: HP 684208-B21 – 789897-001 – 629135-B21

تماس بگیرید

مشخصات

برند

HPE

مدل

HPE Ethernet 1Gb 4-port 331FLR Adapter

نسل

1GB 4-Port

اسلات اتصال

FLR

HBA / Ethernet

Ethernet

سرعت انتقال

1Gb

پارت نامبر

HP 684208-B21 – 789897-001 – 629135-B21

توضیحات

کارت شبکه HP Ethernet 1Gb 4-port 331FLR Adapter

HPE Ethernet 1Gb 4-port 331FLR، قابل استفاده در سرورهای رکمونت HP، با یک چیپ اترنت نسل جدید ارائه می‌شود

آداپتور HPE 331 FLR، برای ترکیب سرورها ،کارهای امنیتی،  مجازی‌سازی و دیگر مواردی که نیاز به پهنای باند بالا از پورت‌ دارند، انتخابی ایده‌آل است. با مجموع سرعت 4Gb برای تمام پورت‌ها، برای کاربرانی که به پهنای باند بالا نیاز دارند، مناسب است.

HPE 331FLR دارای ویژگی‌های پیشرفته است. این کارت از نرخ انتقال بالا، تحلیل و تقسیمات پروتکل TCP و VLAN tagging، MSI-X، jumbo frames و IEEE 1588 پشتیبانی می‌کند. همچنین، سنسورهای سه بعدی قابل مشاهده به صورت گرافیکی و ویژگی‌های مجازی سازی مانند VMware NetQueue و Microsoft VMQ را نیز ارائه می‌دهد. استفاده از سنسورهای سه بعدی HPE در این محصول، عملکرد بهتر و کاهش توان مصرفی را باعث می‌شود که در نتیجه هزینه‌ها را کاهش می‌دهد.

این کارت شبکه امکان مشاهده و ثبت تغییرات در سخت افزار و پیکربندی سرور را با پشتیبانی از سیستم HPE Active Health به کاربر می‌دهد. همچنین، با داشتن اطلاعات دقیق، به کاربر اجازه می‌دهد مشکلات را تشخیص داده و در هنگام خرابی سرور، به سرعت راه حلی ارائه دهد.

این کارت شبکه دارای مجموعه‌ای از برنامه‌های پیکربندی است که تحت سیستم عامل‌های مختلف قابل استفاده است. این برنامه‌ها به کاربر امکان می‌دهند تشخیص اولیه را انجام داده و پیکربندی دلخواه را انتخاب کنند. رابط کاربری گرافیکی برای ویندوز نیز در دسترس است.

همچنین، این کارت شبکه از مجموعه‌ای از ۳۲ سنسور HPE پشتیبانی می‌کند. این سنسورها اتوماتیک فعالیت حرارتی سرور را مشاهده می‌کنند. در صورت افزایش درجه حرارت بیش از حد، سنسورها می‌توانند میزان چرخش فن‌ها را افزایش داده و تنظیمات دیگری را برای کاهش مصرف انرژی انجام دهند.

HPE 331 FLR Adapter در یک نگاه

این کارت سخت افزار اقتصادی با توان مصرفی پایین دارد و چهار پورت 1GbE را با سرعت حداکثر 8 گیگابایت در ثانیه (full duplex) در هر آداپتور فراهم می‌کند. همچنین، این کارت از استاندارد بهره وری انرژی اترنت (Energy Efficient Ethernet) پشتیبانی می‌کند و برای سرورهای مجازی بهینه شده است. علاوه بر این، کارت شبکه عملکرد Small Packet را بهینه سازی می‌کند. همچنین، این کارت شبکه از قابلیت بوت شدن سرور یا کلاینت‌ها از طریق شبکه بدون نیاز به یک سیستم عامل محلی (Preboot eXecution Environment (PXE)) پشتیبانی می‌کند.

 

نظرات کاربران

0 بررسی
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

پاک‌کردن فیلترها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کارت شبکه HP Ethernet 1Gb 4-port 331FLR Adapter”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط