کارت شبکه HPE SN1610E 32Gb 1-port Fibre Channel HBA

پارت نامبر : R2J62A

اداپتور HPE SN1610E به صورت 1port و 2port  موجود است و سرعت انتقال داده آن 32G است و از اسلات‌ PCIe 4.0 پشتیبانی می‌کند. این ادابتور در فرم فاکتور 2U عرضه می‌شود و دارای سرعت انتقال داده بیشتری نسبت به نسل‌های قبلی خود است. اتصال این اداپتور از نوع +SFP است. توان مصرفی این ادابتور در حالت تک پورت حداکثر 10 وات با SFP و در حالت دو پورت حداکثر 11 وات با SFP است.

تماس بگیرید

مشخصات

برند

HPE

سرعت انتقال

32G

تعداد پورت

یک پورت

اسلات اتصال

PCIe 4.0

نوع اتصال

+SFP

فرم فاکتور

2U

کابل ها

OM3 and OM4 cables

سرور های سازگار

HPE Apollo and HPE ProLiant platforms; refer to the server QuickSpecs for more information.

توان

Single Port: 10W Max with SFP

پارت نامبر

R2J62A

توضیحات

بررسی کارت شبکه HPE SN1610E 32Gb 1-port Fibre Channel HBA

آداپتورهای HPE SN1610E با 32 گیگابایت FC Host Bus (HBA) برای بارهای کاری حیاتی و برنامه‌های در حال ظهور طراحی شده‌اند. رشد برنامه‌ها نیازمند فناوری‌ سرور پیشرفته‌ای است که شامل صدها هسته پردازنده و روش های ذخیره‌سازی با قابلیت بالا مانند Memory Express با NVMe و AFA میباشند. NVMe می‌تواند عملکرد را به طور قابل توجهی افزایش دهد.

آداپتور HPE SN1610E به صورت تک پورت و دو پورت در بازار عرضه می‌شود، که سرعت انتقال داده آن‌ها 32 گیگابایت بر ثانیه است و از اسلات‌های PCIe 4.0 پشتیبانی می‌کنند. این آداپتور فرم فاکتور 2U را دارد و از کابل‌های OM3 و OM4 استفاده می‌کند. مصرف توان این آداپتور در حالت تک پورت حداکثر 10 وات با SFP و در حالت دو پورت حداکثر 11 وات با SFP است.

نسبت به نسل‌های قبلی، HBA های HPE SN1610E FC پهنای باند بالاتر، تأخیر کمتر، امنیت بهتر، و کارایی عملیاتی بیشتر را برای کانال فیبر 32 گیگابیتی (GFC) ارائه می‌دهند و سازگاری یکپارچه با شبکه‌های GFC 16 و 8 GFC را فراهم می‌سازند.

آداپتور گذرگاه میزبان فیبر HPE SN1610E با پهنای باند 32 گیگابایتی، تأخیر بهتر، افزایش امنیت، و بهبود کارایی عملیاتی برای 32 شبکه منطقه‌ذخیره‌سازی GFC فراهم می‌آورد. این آداپتور علاوه بر افزایش سرعت برنامه‌ها و AFA ها، به بهتر مدیریت کردن حجم کاری ورودی/خروجی نسل‌های قبلی آداپتورها می‌پردازد. با پشتیبانی از PCIe 4.0، این آداپتور پهنای باند و عملکرد اتصال بهتری نسبت به PCIe 3.0 فراهم می‌کند. این آداپتور اجرای کامل Brocade Fabric Vision را از HBA به سوئیچ فعال می‌کند. همچنین، با استفاده از Silicon Root of Trust و سیستم‌نرم‌افزار امضا شده دیجیتال، قادر است سیستم‌عامل‌های مخرب را شناسایی و مهار کند.

 

نظرات کاربران

0 بررسی
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

پاک‌کردن فیلترها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کارت شبکه HPE SN1610E 32Gb 1-port Fibre Channel HBA”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *