کارت شبکه HPE SN1610Q 32Gb 1-port Fibre Channel HBA

پارت نامبر : R2E08A

اداپتور HPE SN1610E در دو نوع تک پورت و دو پورت در بازار عرضه می‌شود، که سرعت انتقال داده آن به 32 گیگابایت بر ثانیه است. این اداپتور از اسلات‌های PCIe 4.0 پشتیبانی می‌کند و دارای فرم فاکتور 2U است. این مدل سرعت انتقال داده بیشتری نسبت به نسل‌های قبلی خود دارد. نوع اتصال این اداپتور به صورت +SFP است.

تماس بگیرید

مشخصات

برند

HPE

سرعت انتقال

32G

پورت

یک پورت

اسلات اتصال

PCIe 4.0

نوع اتصال

+SFP

فرم فاکتور

2U

سرور های سازگار

HPE ProLiant Rack/Tower/BladeSystem Servers/Synergy

توان

Single Port: 10W Max with SFP

پارت نامبر

R2E08A

توضیحات

بررسی کارت شبکه HPE SN1610Q 32Gb 1-port Fibre Channel HBA

آیا به دنبال یک آداپتور FC با کارایی بالا برای استفاده در شبکه‌های ذخیره‌سازی مدرن هستید؟ آداپتور گذرگاه میزبان FC 32G HPE SN1610Q، با دو پورت 32GFC که پهنای باند 12800 مگابایت بر ثانیه را ارائه می‌دهد، عملکرد ورودی/خروجی بهبود یافته و قابلیت‌های امنیتی برجسته‌ای برای بهبود سرعت دسترسی به دیتابیس‌ها، افزایش تعداد ماشین‌های مجازی، پشتیبانی از فناوری‌های نوین مانند NVMe و کاهش هزینه‌های مالکیت فراهم می‌آورد. این آداپتور نتایج بهتری را در انواع صنایع ارائه می‌دهد و برای زیرساخت‌های ذخیره‌سازی از اتصالات با عملکرد بالا، ایمن و قابل اعتماد بهره می‌برد.

آداپتور گذرگاه میزبان فیبر HPE SN1610Q 32 گیگابایتی، با پهنای باند بالاتر، تأخیر کمتر، افزایش امنیت و بهبود کارایی برای شبکه‌های ذخیره‌سازی 32 GFC را فراهم می‌آورد. این کارت شبکه قادر است تا 2 میلیون IOPS و مجموع خروجی 12800 مگابیت در ثانیه را ارائه دهد. همچنین، با پشتیبانی از FCP-SCSI و FC-NVMe، انتقال بی‌درنگ داده‌ها از محیط‌های SCSI قدیمی به محیط‌های جدید NVMe را فراهم می‌کند.

با پشتیبانی از پلتفرم‌های مدیریتی HPE SmartSAN، HPE Smart Fabric Orchestrator، HPE B-Series و HPE C-Series switch، این کارت شبکه به یکپارچگی و هماهنگ‌سازی SAN کمک می‌کند و در نتیجه هزینه‌های کل مالکیت (TCO) را کاهش می‌دهد. استفاده از اسلات‌های PCIe 4.0 نیز به آن امکان پهنای باند بهتری نسبت به PCIe 3.0 را می‌دهد.

قابلیت‌های دیگر این کارت شبکه شامل پشتیبانی از Fabric Assigned – World Wide Network (FA-WWN) و Fragment-Based Lead Discovery (F-BLD) می‌باشد که به ایجاد یکپارچگی و هماهنگ‌سازی SAN کمک می‌کنند. به علاوه ، با وجود ویژگی‌هایی همچون تشخیص پورت D،خواندن پارامترهای تشخیصی (RDP)، اتصال کابل پیوند (LCB)، FDMI پیشرفته، پینگ FC و مسیر ردیابی FC، می‌توانید با سرعت بالا تست‌ های تشخیص اتوماتیک برای سلامت لینک ها را انجام دهید.

سیستم عامل های سازگار

Red Hat®, Linux® SUSE Linux, VMware®, Microsoft, Windows; visit

سرور های سازگار

HPE Apollo and HPE ProLiant platforms

 

نظرات کاربران

0 بررسی
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

پاک‌کردن فیلترها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کارت شبکه HPE SN1610Q 32Gb 1-port Fibre Channel HBA”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط