کارت شبکه HPE SN1700E 64Gb 1-port Fibre Channel HBA

پارت نامبر: R7N77A

سرعت انتقال داده در این کارت شبکه 64G بر ثانیه است که به صورت یک پورت و دو پورت ارائه می‌شود. این کارت شبکه از اسلات‌های PCIe Gen4 پشتیبانی می‌کند و دارای اتصال‌دهنده‌ی نوع SFP با فرم فاکتور 2U است. این کارت شبکه از کابل‌های OM3 و OM4 پشتیبانی می کند. آداپتور HPE SN1700E بدون نیاز به راه‌اندازی مجدد سرور، به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری، تغییرات عمق صف، و جایگزینی اپتیک را در زمان کمتری انجام می‌دهد.

تماس بگیرید

مشخصات

برند

HPE

سرعت انتقال

64G

تعداد پورت

یک پورت

اسلات اتصال

PCIe 4.0

نوع اتصال

+SFP

فرم فاکتور

2U

کابل ها

OM3 and OM4 cables

سرور های سازگار

HPE ProLiant Rack/Tower/BladeSystem Servers/Synergy

توان

Single Port: 10W Max with SFP

پارت نامبر

R7N77A

توضیحات

بررسی کارت شبکه HPE SN1700E 64Gb 1-port Fibre Channel HBA

آداپتورهای گذرگاه میزبان فیبر کانال HPE SN1700E 64Gb 1-port Fibre Channel HBA برای بارهای کاری حیاتی و برنامه‌های در حال ظهور طراحی شده‌اند. این آداپتورها از سرورهای HPE ProLiant و HPE Apollo با اسلات ورودی/خروجی PCI-Express برای اتصال به آرایه‌های ذخیره‌سازی HPE تمام فلش و مبتنی بر NVMe با استفاده از پروتکل 64/32/16 گیگابایتی کانال فیبر (GFC) پشتیبانی می‌کنند.

در مقایسه با نسل قبلی، HBA‌های HPE SN1700E FC پهنای باند بالاتر، تأخیر بهتر، امنیت بهتر و کارایی عملیاتی برای 64 GFC را ارائه می‌دهند. این آداپتورها سازگاری یکپارچه به عقب با 32GFC، 16GFC و 8GFC را فراهم می‌کنند. با استفاده از برنامه‌های کاربردی ذخیره‌سازی فشرده مانند پشتیبان‌گیری/بازیابی، تراکنش‌های پایگاه داده، مجازی‌سازی و رسانه‌های غنی، آداپتورهای 64 GFC افزایش عملکرد زیرساخت ذخیره‌سازی و بازیابی سریع اطلاعات حیاتی را فراهم می‌کنند.

کارت شبکه حافظه‌گذر اچ‌پی‌ای SN1700E از HPE با پهنای باند 64 گیگابیت بر ثانیه، سرعت انتقال داده‌های بالا و امنیت بهتری را برای شبکه‌های ذخیره‌سازی GFC 64-شبکه‌ای فراهم می‌کند. این کارت شبکه از اسلات‌های PCIe Gen4 پشتیبانی می‌کند و دارای یک پورت +SFP با فرم فاکتور 2U است. کابل‌های OM3 و OM4 نیز در این کارت شبکه قابل استفاده هستند.

به علاوه، آداپتور گذرگاه میزبان فیبر کانال SN1700E از HPE با پشتیبانی از PCIe 4.0، عملکرد بهتری در مقایسه با PCIe 3.0 ارائه می‌دهد. این آداپتور بدون نیاز به راه‌اندازی مجدد سرور، بهبودهای میان‌افزاری را اعمال کرده و مدیریت بهتر بار کاری ورودی/خروجی را فراهم می‌سازد. همچنین، این قابلیت را دارد که از فناوری T10 DIF برای حفاظت در برابر خرابی داده استفاده کند و از تغییرات عمق صف و جایگزینی اپتیک در زمان صرفه‌جویی کند.

در کل، آداپتور SN1700E از HPE با اجرای کامل Brocade Fabric Vision، توانایی ارتباط بهینه‌تری را از HBA به سوییچ فراهم می‌سازد و از سیستم‌های عامل با ریشه سیلیکونی و امضای دیجیتالی خود راحت استفاده می‌کند.

نظرات کاربران

0 بررسی
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

پاک‌کردن فیلترها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کارت شبکه HPE SN1700E 64Gb 1-port Fibre Channel HBA”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *