کارت شبکه HPE StoreFabric SN1600Q 32Gb Single Port Fibre Channel Host Bus Adapter

  • برند :  HPE
  • تعداد پورت : ۱
  • سرعت هر پورت : 32G
  • PCIe to Fibre Channel : Slot type

تماس بگیرید

مشخصات

برند

HPE

مدل

HPE StoreFabric SN1600Q 32Gb Single Port Fibre Channel Host Bus Adapter

تعداد پورت

یک پورت

سرعت انتقال

32G

اسلات اتصال

PCIe

توضیحات

نقد کارت شبکه HPE StoreFabric SN1600Q 32Gb Single Port Fibre Channel Host Bus Adapter

کارت شبکه HBA یکی از محصولات پیشرفته‌ای است که توسط شرکت معتبر HP تولید می‌شود و بر پایه فناوری فیبر نوری طراحی شده است. این کارت، که به عنوان آداپتور ورودی و خروجی شناخته می‌شود، ارتباط بین سرور و تجهیزات ذخیره‌سازی SAN را برقرار می‌کند.

برای اتصال سرورها به شبکه SAN مبتنی بر پروتکل FC، نیاز به نصب کارت HBA یا FCA بر روی سرورها است. این کارت‌ها قادر به پشتیبانی از پروتکل FC بوده و دارای آدرس فیزیکی منحصر به فردی به نام WWN (World Wide Name) هستند. امروزه این کارت‌ها با سرعت‌های 8 و 16 گیگابیت بر ثانیه در دسترس قرار دارند.

کارت HBA برای پشتیبانی از سرورهای ProLiant با اسلات PCI-Express I/O و اتصال به استوریج‌های HPE با استفاده از پروتکل Fiber Channel طراحی شده است. این کارت بر روی سرور نصب شده و توانایی پشتیبانی از یک پورت FC را دارد و قادر است اطلاعات را با سرعت 16 گیگابیت بر ثانیه منتقل کند.

اگرچه اصطلاح HBA به انواع مختلف اتصالات اشاره دارد، اما عمدتاً در پروتکل‌های ذخیره‌سازی مانند فیبر کانال (FC) و SCSI (SAS) کاربرد دارد. کارت‌های HBA معمولاً بر اساس فناوری اتصال، سرعت، تعداد پورت و رابط سیستم مشخص می‌شوند و ممکن است دارای یک یا دو پورت باشند. این محصول جزو قطعات سرور به حساب می‌آید.

آداپتورهای HBA با بهره‌گیری از فناوری‌های پیشرفته، عملکرد و کارایی بالاتری را ارائه می‌دهند و توانایی دو برابر کردن عملکرد I/O نسبت به 8GB HBAs را با تأخیر کمتر فراهم می‌آورند. برخلاف سایر مدل‌های ارتباطی، کارت HBA بار کمتری بر روی CPU تحمیل می‌کند و معمولاً پردازنده میزبان را از وظایف ذخیره‌سازی داده‌ها و بازیابی اطلاعات آزاد می‌سازد، که می‌تواند به بهبود زمان عملکرد سرور کمک کند.

ویژگی‌های برجسته کارت HBA شامل عملکرد بالا، قابلیت اطمینان، امنیت، مصرف بهینه برق، پشتیبانی از مجازی‌سازی سرور و دسترسی به نرم‌افزارهای مدیریت می‌شود.

کارت HBA سرور اچ پی با سیستم‌عامل‌های زیر سازگار است:

  • Microsoft Windows
  • Red Hat Enterprise Linux (RHEL)
  • SUSE Linux Enterprise Server (SLES)
  • VMware
  • Hyper-V

مدل HPE StoreFabric SN1600Q 32Gb Single Port Fibre Channel Host Bus Adapter با یک پورت و سرعت 32 گیگابیت بر ثانیه، قادر به انتقال داده‌ها است و با وزن 0.68 کیلوگرم، یکی از قطعات پرکاربرد در بازار است.

نظرات کاربران

0 بررسی
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

پاک‌کردن فیلترها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کارت شبکه HPE StoreFabric SN1600Q 32Gb Single Port Fibre Channel Host Bus Adapter”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *