کارت شبکه HPE Synergy 2820C 10Gb Converged Network Adapter

  • برند :  HPE
  • تعداد پورت : ۲
  • سرعت هر پورت : 10G
  • پردازنده شبکه : QLogic 57840S

تماس بگیرید

مشخصات

برند

HPE

تعداد پورت

2 عدد پورت

سرعت انتقال

10 گیگابیت بر ثانیه

پردازنده

QLogic 57840S

توضیحات

نقد کارت شبکه HPE Synergy 2820C 10Gb Converged Network Adapter

کارت شبکه مسئول تبدیل داده‌های دریافتی به فرمت قابل انتقال بر روی رسانه‌های ارتباطی مانند کابل شبکه است. یکی از وظایف اصلی کارت شبکه سرور، انجام این تبدیل است. کارت شبکه داده‌ها را از طریق Bus (گذرگاه داده) مادربورد دریافت می‌کند، که این داده‌ها از اسلاتی که کارت شبکه روی آن نصب شده است به کارت منتقل می‌شود.

اطلاعات دریافتی توسط کارت شبکه از حالت موازی به حالت سریال تبدیل می‌شود تا بتواند از طریق کابل شبکه منتقل گردد. هنگامی که کارت شبکه آدرس مقصد را دریافت می‌کند، بسته اطلاعاتی را به فرمت قابل درک برای کابل شبکه ارسال می‌کند. این فرآیند به طور مشابه برای کامپیوتر مقصد نیز انجام می‌شود. به طور کلی، کارت شبکه ارتباط بین کامپیوتر و محیط انتقال (مانند کابل‌های مسی یا فیبر نوری) را فراهم می‌آورد.

مهم‌ترین وظیفه کارت شبکه تولید و ارسال سیگنال‌های مناسب به شبکه است و همچنین دریافت سیگنال‌های موجود در شبکه نیز از وظایف آن به شمار می‌رود. ماهیت سیگنال‌ها بستگی به نوع رسانه شبکه و پروتکل لایه پیوند داده دارد.

مدل HPE Synergy 2820C 10Gb از کارت‌ شبکه های سرور اچ پی است که دو پورت 10G دارد. این کارت شبکه با سرعت 10 گیگابیت بر ثانیه قادر به انتقال داده‌ها می‌باشد و با ابعاد 6.6 × 11.9 × 3.6 سانتی‌متر و وزن 0.14 کیلوگرم تولید شده است و در بازار از محبوبیت بالایی برخوردار است.

نظرات کاربران

0 بررسی
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

پاک‌کردن فیلترها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کارت شبکه HPE Synergy 2820C 10Gb Converged Network Adapter”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط