کارت شبکه HPE Synergy 3830C 16Gb Fibre Channel Host Bus Adapter

  • برند :  HPE
  • سرعت هر پورت : 16G
  •  Mezanine Card : Type

تماس بگیرید

مشخصات

برند

HPE

مدل

HPE Synergy 3830C 16Gb Fibre Channel Host Bus Adapter

سرعت انتقال

16 گیگابیت بر ثانیه

توضیحات

نقد کارت شبکه HPE Synergy 3830C 16Gb Fibre Channel Host Bus Adapter

کارت شبکه HBA یکی از محصولات تولیدی کمپانی قدرتمند HP است که بر پایه فیبر نوری طراحی شده است. این کارت یک آداپتور ورودی و خروجی محسوب می‌شود که ارتباط بین سرور و تجهیزات ذخیره‌ساز SAN را برقرار می‌کند.

برای اتصال سرورها به شبکه SAN مبتنی بر پروتکل FC، باید کارتی به نام HBA یا FCA روی سرورها نصب شود. این کارت می‌تواند همچنین با پروتکل FC کار کند. امروزه این کارت‌ها با سرعت‌های 8 یا 16 گیگابیت بر ثانیه عرضه می‌شوند.

کارت HBA برای پشتیبانی از سرورهای ProLiant با اسلات PCI-Express I/O جهت اتصال به استوریج‌های HPE با استفاده از پروتکل Fiber Channel طراحی شده است. این کارت که بر روی سرور نصب می‌شود، قابلیت پشتیبانی از یک پورت FC را دارد و می‌تواند اطلاعات را با سرعت 16 گیگابیت بر ثانیه انتقال دهد.

با اینکه اصطلاح HBA برای انواع مختلف اتصالات ارتباطی به کار می‌رود، اما بیشترین استفاده آن در پروتکل‌های ذخیره‌سازی مانند فیبر کانال (FC) و SCSI (SAS) است. کارت‌های HBA معمولاً بر اساس فناوری اتصال، سرعت، تعداد پورت و رابط سیستم تعریف می‌شوند و می‌توانند دارای یک یا دو پورت باشند. این محصول جزئی از قطعات سرور است.

آداپتورهای HBA اجزای زیرساخت پایگاه داده را به سطح بالاتری از عملکرد و کارایی می‌رسانند، با توانایی ارائه دو برابر عملکرد I/O نسبت به 8GB HBAs و با زمان تأخیر کمتری. برخلاف سایر مدل‌های ارتباطی، کارت HBA کمترین بار را بر روی CPU دارد. از آنجا که کارت HBA اچ پی معمولاً ریزپردازنده میزبان را از وظایف ذخیره‌سازی داده‌ها و بازیابی اطلاعات رها می‌سازد، می‌تواند باعث بهبود زمان عملکرد سرور شود.

کارت HBA سرور اچ پی مدل HPE Synergy 3830C 16Gb Fibre Channel Host Bus Adapter، مجهز به یک پورت با سرعت 16 گیگابیت بر ثانیه است و قادر به انتقال داده‌ها می‌باشد. این کارت با وزن 0.14 کیلوگرم از قطعات پرکاربرد در بازار محسوب می‌شود.

نظرات کاربران

0 بررسی
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

پاک‌کردن فیلترها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کارت شبکه HPE Synergy 3830C 16Gb Fibre Channel Host Bus Adapter”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط