رم سرور HPE 96GB Dual Rank DDR5-5600

پارت نامبر: P64710-B21

تکنولوژی DDR5

96 گیگابایت حافظه

سینگل رنک

پردازش 5600MHz

تماس بگیرید

مشخصات

برند

HPE

مقدار حافظه

64GB

تعداد ماژول

1x64GB

تکنولوژی رم

DDR5

تصحیح خطا

ECC

سرعت

5600 MHz

پارت نامبر

P64707-B21

توضیحات

نقد رم سرور HPE 96GB Dual Rank DDR5-5600

با افزایش مداوم تعداد هسته‌های CPU، پهنای باند هر هسته نمی‌تواند با فناوری DDR4 به میزان کافی مقیاس‌بندی کند. به همین دلیل، معماری‌های حافظه جدید برای پاسخگویی به نیازهای نسل بعدی هسته‌ها در CPUهای x86 ضروری است. DDR5، که برای ارتقاء پهنای باند سیستم‌ها طراحی شده است، پاسخگوی این نیازها است.

این نسل از DRAM، که جدیدترین تحول در این فناوری به شمار می‌رود، مجموعه‌ای از ویژگی‌های نوآورانه را ارائه می‌دهد که به منظور افزایش قابلیت اطمینان، در دسترس بودن و قابلیت سرویس (RAS) طراحی شده‌اند. همچنین، DDR5 با کاهش مصرف انرژی و بهبود قابل توجه عملکرد، نیازهای مراکز داده مدرن را به خوبی برآورده می‌سازد.

بارهای کاری پیچیده، که ناشی از گسترش سریع مجموعه داده‌ها و برنامه‌های کاربردی محاسباتی فشرده هستند، موجب افزایش تعداد هسته‌های پردازنده شده است. این تغییرات، فناوری فعلی DDR4 DRAM را از نظر پهنای باند به محدودیت‌هایی رسانده است.

DDR5، که به عنوان پیشرفته‌ترین نسل DRAM از نظر فناوری به شمار می‌رود، با افزایش 85 درصدی عملکرد حافظه، به طور مؤثری پاسخگوی نسل جدید بارهای کاری سرور است. این فناوری با دو برابر کردن تراکم حافظه و بهبود قابلیت اطمینان، به معماران سیستم‌های مرکز داده کمک می‌کند تا تعداد هسته‌های پردازشگر را با سرعت بالا و با پهنای باند و ظرفیت حافظه لازم ارائه دهند.

نیاز به پهنای باند و چگالی بالاتر، چالشی بزرگ برای صنعت فناوری ایجاد کرده است و DDR5 به عنوان استاندارد جدید، پیش‌بینی می‌شود که در سال‌های آینده این الزامات را برآورده کند. حافظه هوشمند HPE DDR5 با ارائه عملکرد، قابلیت اطمینان و کارایی عالی، به خوبی پاسخگوی این نیازها است.

با افزایش حجم کار و روندهای جدید در مراکز داده، مانند مجازی‌سازی سرور، محاسبات ابری و استفاده از برنامه‌های کاربردی پایگاه داده بزرگ، نیاز به حافظه با ظرفیت بالاتر و زمان به‌روزرسانی سریع‌تر بیشتر شده است. در این زمینه، کیفیت و قابلیت اطمینان DRAM اهمیت بیشتری پیدا کرده است.

حافظه هوشمند HPE از طریق فرآیندهای دقیق صلاحیت و آزمایش، ویژگی‌های پیشرفته‌ای را ارائه می‌دهد که تنها با سرورهای HPE Gen11 در دسترس است. این آزمایش‌های گسترده تضمین می‌کند که حافظه سرور HPE به طور کامل با سرورهای HPE سازگار بوده و برای عملکرد بهینه آنها بهینه‌سازی شده است.

نظرات کاربران

0 بررسی
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

پاک‌کردن فیلترها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “رم سرور HPE 96GB Dual Rank DDR5-5600”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

قیمت اصلی ۱,۹۰۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۱,۸۵۰,۰۰۰ تومان است.