کارت شبکه HPE StoreFabric SN1100E 4-port 16Gb Fibre Channel Host Bus Adapter

برند :  HPE

تعداد پورت : ۴

سرعت هر پورت : 16G

PCIe to Fibre Channel : Slot type

تماس بگیرید

مشخصات

برند

HPE

مدل

HPE StoreFabric SN1100E 4-port 16Gb Fibre Channel Host Bus Adapter

سیستم های سازگار

Microsoft Windows
Red Hat Enterprise Linux (RHEL)
SUSE Linux Enterprise Server (SLES)
VMware
Hyper-V

پلتفرم های سازگار

HPE MSA Family, HPE 3PAR Family, HPE XP Family, HPE Nimble Family

تعداد پورت

4 عدد پورت

سرعت انتقال

16 گیگابیت بر ثانیه

اسلات اتصال

PCIe

توضیحات

نقد کارت شبکه HPE StoreFabric SN1100E 4-port 16Gb Fibre Channel Host Bus Adapter

کارت شبکه HBA یکی دیگر از محصولات قدرتمند تولید شده توسط کمپانی HP است که بر پایه فیبر نوری عمل می‌کند. این کارت به عنوان یک آداپتور ورودی و خروجی، ارتباط بین سرور و تجهیزات ذخیره‌ساز SAN را فراهم می‌آورد.

برای اتصال سرورها به شبکه SAN مبتنی بر پروتکل FC، نیاز به نصب کارت HBA یا FCA بر روی سرورها است. این کارت‌ها با پروتکل FC سازگار هستند و دارای آدرس فیزیکی خاصی به نام WWN (World Wide Name) می‌باشند. امروزه این کارت‌ها معمولاً با سرعت‌های 8 و 16 گیگابیت بر ثانیه عرضه می‌شوند.

کارت HBA برای پشتیبانی از سرورهای ProLiant و اتصال به استوریج‌های HPE با استفاده از پروتکل Fiber Channel طراحی شده است. این کارت‌ها از اسلات PCI-Express I/O استفاده می‌کنند و قابلیت پشتیبانی از یک پورت FC را دارند که می‌تواند اطلاعات را با سرعت 16 گیگابیت بر ثانیه منتقل کند.

اگرچه اصطلاح HBA به انواع مختلف اتصالات ارتباط دارد، اما بیشتر در پروتکل‌های ذخیره‌سازی مانند فیبر کانال (FC) و SCSI (SAS) کاربرد دارد. کارت‌های HBA معمولاً بر اساس فناوری اتصال، سرعت، تعداد پورت و رابط سیستم مشخص می‌شوند و می‌توانند دارای یک یا دو پورت باشند. این کارت‌ها جزء قطعات مهم سرور محسوب می‌شوند.

آداپتورهای HBA با ارائه عملکرد دو برابر نسبت به 8GB HBAs، سطح بالاتری از کارایی و عملکرد پایگاه داده را به ارمغان می‌آورند و به کاهش زمان تأخیر کمک می‌کنند. کارت HBA برخلاف مدل‌های ارتباطی دیگر، بار کمتری بر روی CPU دارد و به طور معمول ریزپردازنده میزبان را از وظایف ذخیره‌سازی داده‌ها و بازیابی اطلاعات آزاد می‌کند، که می‌تواند بهبود قابل توجهی در زمان عملکرد سرور ایجاد کند.

ویژگی‌های متمایز کارت HBA شامل عملکرد، قابلیت اطمینان، امنیت، مصرف مناسب برق، پشتیبانی از مجازی‌سازی سرور و دسترسی به نرم‌افزارهای مدیریت است. این کارت‌ها با سیستم‌عامل‌های Microsoft Windows، Red Hat Enterprise Linux (RHEL)، SUSE Linux Enterprise Server (SLES) و VMware Hyper-V سازگار هستند.

به ویژه، مدل HPE StoreFabric SN1100E 4-port 16Gb Fibre Channel Host Bus Adapter با دو پورت 16 گیگابیت بر ثانیه، یکی از پرکاربردترین قطعات سرور در بازار است.

نظرات کاربران

0 بررسی
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

پاک‌کردن فیلترها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کارت شبکه HPE StoreFabric SN1100E 4-port 16Gb Fibre Channel Host Bus Adapter”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط