کارت شبکه HPE StoreFabric SN1600E 32Gb Dual Port Fibre Channel Host Bus Adapter

برند :  HPE

تعداد پورت : ۲

سرعت هر پورت : 32G

PCIe to Fibre Channel : Slot type

تماس بگیرید

مشخصات

برند

HPE

مدل

HPE StoreFabric SN1600E 32Gb Dual Port Fibre Channel Host Bus Adapter

تعداد پورت

2 عدد پورت

سرعت انتقال

32G

اسلات اتصال

PCIe

توضیحات

نقد کارت شبکه HPE StoreFabric SN1600E 32Gb Dual Port Fibre Channel Host Bus Adapter

کارت شبکه HBA یکی از محصولات برجسته‌ای است که توسط کمپانی معتبر HP تولید می‌شود و بر پایه فناوری فیبر نوری طراحی شده است. این کارت به عنوان یک آداپتور ورودی و خروجی، ارتباط مؤثری بین سرور و تجهیزات ذخیره‌سازی SAN برقرار می‌کند.

کارت HBA برای پشتیبانی از سرورهای ProLiant طراحی شده و از اسلات PCI-Express I/O برای اتصال به استوریج‌های HPE با استفاده از پروتکل Fiber Channel بهره می‌برد. این کارت‌ها قابلیت پشتیبانی از یک پورت FC را دارند و می‌توانند داده‌ها را با سرعت 16 گیگابیت بر ثانیه انتقال دهند.

اگرچه اصطلاح HBA به انواع مختلف اتصالات اشاره دارد، اما بیشتر در پروتکل‌های ذخیره‌سازی مانند فیبر کانال (FC) و SCSI (SAS) کاربرد دارد. کارت‌های HBA معمولاً بر اساس فناوری اتصال، سرعت، تعداد پورت و رابط سیستم طبقه‌بندی می‌شوند و می‌توانند دارای یک یا دو پورت باشند. این کارت‌ها جزء ضروریات قطعات سرور به شمار می‌روند.

آداپتورهای HBA با ارائه عملکردی دو برابر نسبت به 8GB HBAs، سطح بالاتری از کارایی و عملکرد پایگاه داده را با زمان تأخیر کمتری فراهم می‌آورند. کارت HBA برخلاف مدل‌های ارتباطی دیگر، بار کمتری بر روی CPU دارد و به طور معمول ریزپردازنده میزبان را از وظایف ذخیره‌سازی داده‌ها و بازیابی اطلاعات آزاد می‌کند، که بهبود قابل توجهی در زمان عملکرد سرور به همراه دارد.

ویژگی‌های برجسته کارت HBA شامل عملکرد، قابلیت اطمینان، امنیت، مصرف مناسب برق، پشتیبانی از مجازی‌سازی سرور و دسترسی به نرم‌افزارهای مدیریت است.

سیستم‌ عامل‌ های سازگار:

  • Microsoft Windows
  • Red Hat Enterprise Linux (RHEL)
  • SUSE Linux Enterprise Server (SLES)
  • VMware
  • Hyper-V

مدل HPE StoreFabric SN1600E 32Gb Dual Port Fibre Channel Host Bus Adapter، با دو پورت 32 گیگابیت بر ثانیه، قادر به انتقال داده‌ها با سرعت بالا است و با وزن 0.68 کیلوگرم، یکی از قطعات پرکاربرد در بازار سرورها به شمار می‌رود.

نظرات کاربران

0 بررسی
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

پاک‌کردن فیلترها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کارت شبکه HPE StoreFabric SN1600E 32Gb Dual Port Fibre Channel Host Bus Adapter”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *