Rate this post

سرویس پک برای پرولیانت یا به اختصار SPP، به روز رسانی فیرم ویر و نرم افزارهای سیستمی است که در قالب یک فایل .ISO  آماده شده است. این راه حل از مدیر به روزرسانی هوشمند (SUM) به عنوان ابزار توسعه استفاده کرده است و بر روی سرورهای HPE ProLiant نسل نه و ده آزمایش شده است.

(این مطالب را می توانید در راهنمای پشتیبانی SPP در www.hpe.com/servers/spp/documentation بیابید).

 نکات مهم:

  • مشتریانHPE Synergy، قبل از نصب این SPP در Synergy ، لطفا اطلاعات موجود در وب سایت زیر را مطالعه کنید hpe.com/downloads/synergy.
  • مشتریان HPE StoreOnce، نصب SPP می تواند سبب به وجود آوردن مشکلاتی در سیستم های StoreOnce شود. به منظور یافتن نسخه مناسب برای به روز رسانی StoreOnce به https://support.hpe.com/hpesc/public/home/result?qt=storeonce مراجعه کنید.
  • برای سیستم عامل های مربوط به سرورهای نسل هفت و هشت، در SPP های پس تولید، کامپوننت هایی وجود دارند که می توانید در hpe.com/servers/SPP/download دانلود کنید.

 

توجه: محصولات فروخته شده  قبل از جداسازی شرکت HP به شرکت های  HPE های و HP Inc. در تاریخ 1 نوامبر 2015، ممکن است با محصولات فعلی تفاوت هایی در بحث نام و شماره مدل داشته باشند.

خلاصه انتشار:

  • نسخه آزمایشی SPP 2018.06.0 دربرگیرنده کامپوننت ها و اجزایی هستند که از آپشن ها و پلت فرم های سرورهای نسل نه و ده آپولو، سینرجی و پرولیانت  پشتیبانی می کند. همچنین در اینجا می توانید نکات مربوط به انتشار SPP، راهنمای پشتیبانی سرور، راهنمای پشتیبانی سیستم عامل، و سایر اسناد منتشر شده دیگر را پیدا کنید.
  • اضافه شدن پشتیبانی از Red Hat Enterprise Linux 7.5 و vSphere 6.5 U2
  • نسخه SPP 2018.06.0 جایگزین نسخه SPP 2018.03.0 شده است.

در قسمت SPP ISO می توانید این سرویس پک را که 5.8 گیگابایت حجم دارد، دانلود کنید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟