Rate this post

گواهینامه رانندگی دبی

داستان دریافت اقامت دبی و این که در این راه چقدر داستان داشتیم >را در پیست های بعدی ببنید.

در سفرنامه ما خیلی موارد را با همدیگر خواهیم خواند بسیار موارد در مورد قیمت های عجیب و غرییب در شهر هزار ملیتی دبی هست می توان گفت دبی کرج خودمان هست تمام چیز شیک و قشنگ نشان داده می شود ولی هیچ روحی درون این شهر نیست یک شهر خشک و بی روح که هر انسابی را می تواند در درون خود ببلعد.

شهری زیبا با قشنگی هایش شناخته شده هست سرد و بی روح که می توان گفت هر کسی فقط میتواند بیاید و برود و چند صیاخی رو خوش بشد.

نامصب زندگی برای کسایی که محیط های اروم رو دوست دارند دبی جاهای خلوت و خوبی هم دارد که به درد زندگی می خوره و لی هزینه های زندگی مرفه دردبی خیلی بالا ست و باید ده تا اپارتمان تهران بخرید بدید کرایه نقدی -بعد بیایید دبی خونه بخرید تا بتونید زندگی راحتی داشته باشید و الستفاده کنید می شه گفت ارزش هزینه خدماتی که داره میده رو دارد.

اقا این راهی که ما رفتیم و دهنمان سرویس شده رو اینجا با شما به اشتراک میزارم شاید یکی اومد و یه سرچی کرد و این کارهای که ما کردیم نباید میکردیم کمکی براش بود .

ایا اقامت دبی بگیریم یا نگیریم؟

اگر تمایلی برای زندگی در یک شهر شلوغ و داغون ندارید بهتر هست نگیرید اگر شما یک بازرگان هستید و برای کارهای جانبی مثل خریدهاتون بررسی کالاهاتون بسته بندی کالاهاتون یا یکسری کارهای دیگه میرید دبی و میایی بهتر هست هست اصلا سمت گرفتن اقامت نباشید اگر یک بار دیگر بیماری بنام کرونا اومد و وارد زندگی مردم دنیا شد اره اقامت خوب هست چون دیگه به شما ویزا تا درست شدن وضیعیت نمی دهند پس اگر میترسید به جنین روززی برسد بهتر هست اقا مت بگیرید

گرفتن ماشید در دبی برای شما که گواهینامه توریستی و بین المللی دارید خیلی اسان هست ولی خب هزینه بالایی میدید و با اون گواهینامه می تونید رانندگی کنید ماشین کرایه کنید و کیف کنید ولی اگر اقامت بگیرید دیگه باید گواهینامه خود کشور امارات رو بگیرید که پدرتون در میاد تازه هزینه های این کار به کنار هست گه 150 میلیون تومانی امروز با درهم 13 هزار تومان باید کنار بزارید.

انچه باری گرفتن گواهینامه دبی باید بدانید؟

من گفتم تاجایی که میتونید اقامت نگیرید با ماشین اجازه ای برید بیایید که از کلی هزینه های جانبی در امان هست البته اگر تمایل به زندگی در دبی دارید بهتر هست یک 3 ماهی برید و اونجا بمونید ببنید با شما سازگار هست یا نه … این کشور حتی در لیست ده نفر بهتر کشورهای مناسب زندگی هم نیست ولی خب یکسری ها دوست دارند تبلیغات الکی رو …

این لینک یک سایت اموزشی هست که تمام 400 تا سوال روکه باید در مورد امتحان تئوری بدونید رو برای شما اینجا اورده هست .

لینک سواللات تئوری ایین نامه راهنمایی رانندگی امارت دبی یواش یواش این مقاله رو کامل تر میکنیم و میتونید بدونید به جه دردی میخور ه دیگه – فعلا راتون گزاشتم که یادم نره الان که دارم این مقاله رو براتون میزارم خود من هم در این مرحله هستیم

اگر مشکلی هم داشتید بهتر هست رو یوزر تلگرام این پیام بدید  @ُS585954    تو تلگرام اینجا پیام بدید اوکی هست و.

ترجمه گواهینامه ایران در امارات

مدنظر باشد اگر گواهینامه ایران با بیش از 5 سال سابقه دارید باید اول برید سفارت ایران در خیابان الوصل جمیرا تو گوگل سرچ کنید میاره اونجا هم برای خودشون یک کاسبی دیگه هست 80 درهم پرداخت می کنید که اون گواهینامه شما رو ترجمه کنند جای دیگه ای نرید چون عملا باید همونجا برید که تایید کنند و مهر سفارت رو بزنند بهتر هست همون اول برید اونجا هم ترجمه کنند هم که مهر تاییدیه بزنند من 8 صبح رفتم خلوت بود 20 دقیقه ای کارم انجام شد.

  • اصل پاسپورت تون همراهنون باشد
  • اصل گواهینامه ایران حتما همراه تون باشد

این مدارک را با خودتون ببرید که گیر نکنید .

شرکت در کلاس های تئوری و عملی

گفتیم که مدت زمان کلاس های آموزش رانندگی می تواند بر اساس تجربه و سابقه رانندگی شما میزان متفاوتی باشد، اما حداقل بایست ده ساعت آموزش عملی و چند جلسه کلاس تئوری را پشت سر بگذارید. با شرکت در این کلاس ها می توانید برای شرکت در آزمون های رانندگی آماده شوید. دقت کنید که تمامی کلاس ها و آزمون ها به زبان های عربی و انلیسی برگزار می شوند و شما می توانید در کلاس های تئوری به صورت غیرحضوری نیز شرکت نمایید.

تعداد جلسات برای اموزش

دانستیم که آموزش رانندگی در دبی و امارات شامل دو بخش تئوری و عملی می باشد که بخش تئوری آن با توجه به نوع گواهینامه و وسیله نقلیه مد نظرتان، به هشت یا نه جلسه کلاس نیاز دارد. کلاس های تئوری را می توان به صورت غیرحضوری و آنلاین نیز گذراند.

کلا باید تو اون مملکت فقط پول بدید و گزنه کسی الکی به شما گواهینامه نمیده ببنیم  که سری اول ا ما 3600 تا برای ثبت نام پول گرفتند 200 درهم هم برای چشم پزشکی گرفتند یک مقدار هم برای rta گرفتن  فعلا که 4000 تاا دادیم ببنیم چی میشه در صورت اینکه بیشتر بشه باز این مقاله اپدیت تر می شود .

در آموزش عملی نیز بر اساس توانایی و سابقه افراد به ده الی بیست ساعت تمرین و کلاس عملی نیاز است.من گواهینامه ایران رو بردم 10 ساعت کردند. افرادی که سابقه رانندگی نداشته و یا حداکثر دو سال رانندگی کرده اند بایست بیست ساعت کلاس عملی پشت سر بگذارند. همچنین کسانی که دو تا پنج سال سابقه رانندگی دارند ۱۵ ساعت کلاس عملی خواهند داشت و کسانی که بیش از این مقدار تجربه رانندگی دارند به ده ساعت کلاس عملی نیاز پیدا می کنند.

بعد از عبور از کلاس های تئوری و عملی است که شرکت در آزمون ها و کسب موفقیت در آنها اهمیت پیدا می کند.

آزمون رانندگی در دبی و امارات

یکی از بخش هایی که سبب می شود فرآیند گرفتن گواهینامه در دبی بسیار پیچیده شود آزمون های رانندگی آن است. آزمون رانندگی در امارات از سخت ترین آزمون هاست که در سه مرحله متفاوت برگزار می شود. دقت کنید که راهیابی به مراحل بعدی آزمون رانندگی منوط به موفقیت در آزمون پیشین می باشد، با این توضیح در این قسمت از مقاله آزمون رانندگی امارات را مورد بررسی قرار می دهیم.

آزمون تئوری

با اتمام جلسات آموزشی شما می توانید در آزمون تئوری رانندگی شرکت نمایید. مانند آزمون تئوری رانندگی در ایران برای گرفتن گواهینامه در دبی شما ملزم به موفقیت در آزمون تئوری هستید تا بتوانید درآزمون جاده شرکت نمایید.

گواهینامه رانندگی دبی

آزمون تئوری رانندگی در دبی شامل سه بخش است که در این هر یک از این بخش ها سوالاتی در ارتباط با کتاب آموزشی که پیشتر در اختیارتان قرار گرفته بود مطرح می شود. در بخش اول و دوم مجموعا سی و پنج سوال وجود دارد که قوانین رانندگی، ترافیک، تابلوها و… را در بر می گیرد.

بخش سوم از آزمون تئوری که به صورت ویدیویی برگزار می شود از شما انتظار دارد تا موقعیت های پر ریسک شبیه سازی شده در ویدیوها را شناسایی کرده و عملکرد مطلوبی در مواجه با آنها داشته باشید. این آزمون نیز به زبان عربی یا انگلیسی برگزار می شود.

ثبت نام vip گواهینامه دبی

من که ثبت نامه نکردم ولی حدودا 13-14 هزار درهم هزینه بود که عملا پول میگرن و به شما گواهینامه تقدیم مکنن اگر پول دارید و فک می کنید حوصله و اعصاب کلاس  و امتحان رو ندارید بهترین راه انتخاب این گزینه میباشد.ما که برای این مورد عادی ثبت نام کردیم ولی با نوجه به مواردی که من پرسیدم گفتند که در عرض دوهفته می توانیدگواهینامه رو بگیرید بصورت vip و واقعا هم کمی بلد باشید شما ر ا نمی اندازند و پاس می شوید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟